نکته برای عکاسی در برف

نکته برای عکاسی در برف

نکته برای عکاسی در برف

در نمایندگی نیکون چند نکته برای عکاسی در برف وجود دارد که به شما کمک می کند از چشم اندازهای دست نخورده ، بارش برف آرام در شهر ، یا نبرد برفی حیرت انگیز بچه های خود در روزهای تعطیل بسیار دور از مدرسه برخوردار شوید.

شما در زیر لایه های مناسب قرار می گیرید ، همراه با چکمه های گرم ، ضد آب ، دستکش های انگشتی و ژاکت های یکبار مصرف برای راحتی بیشتر باتری های جایگزین در زیر لایه ها قرار می گیرند ، نزدیک به بدن شما برای گرم کردن ، بنابراین شما می توانید زندگی خود را در خارج گسترش دهید. پارچه های لنز یدکی برای لنزهای مه دار و یک کیسه پلاستیکی محکم برای تراکم در کیف شما سوار می شوند.

عکاسی حرفه ای در برف

بسیاری از عکاسان ترجیح می دهند لنز به تیز و با عملکرد بالا برای استفاده روزمره اما اگر شما فقط می خواهم به یک فاصله کانونی شما می خواهید برای جلوگیری از زمانی که تغییر لنز خطر میعان در داخل بدن از خود دوربین است. خارج از خانه جلوگیری کنید. لنز زوم طیف گسترده ای فاصله کانونی بدون آسیب رساندن به تجهیزات را به شما می دهد. در طول عملیات ، اطمینان حاصل کنید که یک فیلتر UV یا شفاف برای محافظت از عنصر جلو لنز از رطوبت وجود دارد.

برای جلوگیری از شعله ور شدن لنز ، در نتیجه برف بازتابنده و تازه باران ، قبل از حرکت به بیرون ، کاپوت لنز خود را بگیرید . علاوه بر این ، یک قطبشگر می تواند به کاهش یا حذف تابش نور در سطوح پوشیده از برف و یخ در دمای سرد کمک کند. یک فیلتر قطبی کننده همچنین می تواند برای تاریک کردن یک آسمان روشن و بدون ابر یا کمک به افزایش اشباع استفاده شود.

این مقاله را بخوانید

نکته برای عکاسی در برف

برای جلوگیری از نور لنز, به عنوان یک نتیجه از برف بازتابنده و باران سرد  را پوشش لنز خود را قبل از بیرون رفتن علاوه بر این ، یک پلاریزه می تواند به کاهش یا از بین بردن تابش نور در سطوح پوشیده از برف و یخ در دماهای سرد کمک کند. یک فیلتر پلاریزه نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد به تیره آسمان بی ابر روشن و یا برای افزایش اشباع  استفاده شود.

از دوربین خود محافظت کرده و سرویس کنید

پس از خاموش شدن دوربین ، درصورتی که از آن استفاده نمی کنید ، درپوش لنز را روشن نگه دارید تا از فرود آمدن دانه های برف و احتمالاً ذوب شدن آن در قسمت جلویی لنز جلوگیری شود. اگر لنز شما مه آلود یا لکه دار شد ، از دمیدن هوای گرم بر روی آن خودداری کنید ، تا از پوشاندن لایه نازکی از یخ بر روی آن جلوگیری شود. به پارچه های لنز میکروفیبر خود اعتماد کنیدو از بسته بندی وسایل اضافی نترسید. حبس کردن نفس هنگام نزدیک کردن دوربین به صورت برای گرفتن عکس می تواند از مه گرفتگی روی صفحه LCD و منظره یاب جلوگیری کند.

اگر درجه حرارت به اندازه کافی سرد نیست و برف مرطوب تر از خشک است ، برخی از وسایل باران را در نظر بگیرید. در حالی که برخی از دوربین ها نسبتاً در برابر آب و هوا مقاوم هستند ، حتی یک کیسه پلاستیکی و یک نوار لاستیکی با دهانه کیسه که در قسمت جلویی بشکه لنز قرار گرفته است می تواند جایگزین سریع در هوای ناگهانی و شدید باشد. روکش های بارانی که مخصوص یک دوربین DSLR با لنز متصل مانند این Ruggard Rain Cover طراحی شده اند دارای بسته شدن بندهای کششی و روشی کاملاً شفاف برای عملکرد دوربین در باران یا برف است.

خطوط ضمنی در عکاسی
این مقاله را بخوانید

در Raw عکاسی کنید

با فرمت خام عکاسی کنید. ثبت صحیح نوردهی و دمای رنگ هنگامی که صحنه شما غرق در برف بازتابنده است ، برف سفید می تواند مشکل باشد. تنظیم فرمت ضبط به حالت خام به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه محدودیتی ، با استفاده از JPEG ، تنظیمات خود را با خیال راحت انجام دهید.

بدون خاکستری در یک روز آفتابی

برای جبران سیستم اندازه گیری دوربین خود ، که برای خاکستری میانی استاندارد است ، نوردهی بیش از حد را در نظر بگیرید . در حالی که این استاندارد به طور کلی برای طیف متنوعی از صحنه هایی که با آنها روبرو می شوید و از آنها عکاسی می کنید بسیار مناسب است ، یک روز برفی و روشن یکی از استثنائات معدودی است.

نکته برای عکاسی در برفاندازه گیری ماتریس ، همراه با عکاسی در حالت اولویت دیافراگم ، راهی مطمئن برای غلبه بر دوربین شما در خواندن محدوده نور در صحنه برفی به طور متوسط ​​۱۸ gray خاکستری است. اگر در اولویت دیافراگم به اندازه کافی مطمئن نیستید ، از شماره گیری جبران نوردهی خود استفاده کنید. افزودن یک سوم یا دو سوم جبران نوردهی باعث می شود نور بیشتری به صحنه شما وارد شود ، از قرار گرفتن در معرض خاکستری گل آلود جلوگیری کرده و از سفید ماندن برف در عکس های شما اطمینان حاصل کنید.

تعادل خود را حفظ کنید

یافتن تراز سفید مناسب هنگام عکاسی از برف می تواند مشکل باشد. بیشتر اوقات ، برف در سمت آبی طیف رنگ می خواند. اگر قصد تنظیم تعادل رنگ سفید خود را ندارید و ترجیح می دهید همه چیز را در دوربین درست کنید ، از تنظیمات “فلاش” استفاده کنید. این هدف برای جبران نور فلاش مایل به آبی است و می تواند تصویر پر از برف شما را گرم کند. با این حال ، اگر سعی کنید تمام رنگ آبی را برطرف کنید ، برف شما ناگهان می تواند یک رنگ زرد به آن بدهد ، که بدیهی است ایده آل نیست. یک رنگ آبی ملایم با برجسته های خنثی منجر به ایجاد یک تصویر متعادل می شود.

محافظت از لنز در برابر قارچ خوردگی
این مقاله را بخوانید

ترکیبی بمانید

در نهایت ، ترکیب مناظر برفیهنگامی که مناطق وسیع سفید با کنتراست و در برخی مواقع با روسری ، سورتمه یا تاکسی تاکسی رنگ آمیزی می شود ، بهتر عمل می کند. اگر رنگ درخشانی که می خواهید ثبت کنید وجود ندارد ، برای تصویر بکرتر عکاسی سیاه و سفید را در نظر بگیرید. پیش از این به جایی که در حال راه رفتن هستید فکر کنید و مطمئن شوید که رد پای شما در قاب قرار نخواهد گرفت. اگر برف در حال باریدن است در حالی که بیرون از عکاسی هستید و بارش برف حواس شما را پرت می کند ، یک سه پایه تنظیم کنید و سرعت شاتر خود را کم کنید تا دانه های برف در حال سقوط از صحنه شما پاک شوند. برعکس ، از یک سرعت شاتر سریع برای توقف عمل استفاده کنید و بارش برف را روی صحنه خود برجسته کنید. سعی کنید زمان را از دست ندهید ، زیرا نور زمستانی به سرعت تغییر می کند. به احتمال زیاد شما آنقدر وقت ندارید که چندین عکس را با همان نور ثبت کنید!

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی