ژست‌های عکاسی مدلینگ آقایان

بهترین ژست عکاسی مدلینگ

ژست‌های عکاسی مدلینگ آقایان

ژست‌های عکاسی مدلینگ آقایان و بانوان تفاوت چندانی با هم ندارند. درحالی که ژست‌های قدرتمند و با اقتدار را برای آقایان درنظر می‌گیرند اما این یک قانون نبوده و ژست‌های بانوان نیز می‌توانند شامل این موارد باشند. آنچه بیشترین تفاوت را ایجاد می‌کند، ظرافت بیشتر در ژست‌های مدلینگ خانم‌هاست.در این از نمایندگی نیکون مقاله برخلاف همیشه درباره ی ژست‌های عکاسی مدلینگ آقایان صحبت خواهیم کرد.

ژست های نشسته

درحالی که به دوربین خیره شده اید دست ها را در هم قلاب کرده و ژستی جدی و سنگین مانند یک رییس داشته باشید. پس اگر به دنبال ژست های رسمی هستید به عنوان یک ژست پرکاربرد این مورد را در نظر داشته باشید. ترکیب یک استایل متفکر و جدی در عین حال اینکه تنوع فوق العاده ای در ژستتان به وجود می آورد، شما را همچون یک مدیر متفکر جلوه می دهد که گویی به مسئله مهمی فکر می کنید.

اگر می خواهید جلوه ای بیخیال و راحت داشته باشید خیلی ریلکس روی صندلی نشسته در حالی که دو دستتان به شکل های مختلفی روی دسته صندلی قرار گرفته به دور خیره شوید، قطعا یکی از ریلکس ترین و آرام ترین پوزیشن هایی که می توانید در حالت نشسته داشته باشید همین مورد است.

فرم صورت

  • چشمان خود را کمی باریک کنید

چشم های پهن معمولاً برای مدل های مرد مناسب نیست. پلکهای پایینی خود را کمی به بالا متمایل کنید. این نگاهی با تفکر عمیق یا توجه دقیق را تداعی می کند و حس اعتماد به نفس و شعف را منتقل میکند، که نقطه مقابل ترس یا سردرگمی است.
ژست‌های عکاسی مدلینگ آقایان
  •  چانه خود را به جلو و پایین بکشید

سر خود را به جلو مایل کنید تا گردن شما بلند تر به نظر برسد. چانه خود را بلند نکنید که بینی شما را آشکار کند ، بلکه آن را به سمت پایین حدود ۱۰٪ پایین تر از حد معمول زاویه دهید. این کار بخشی از گردن شما را پنهان می کند.
  •  با لبخند زدن بخشی از دندان ها را نشان دهید

یک لبخند موفق برای یک مدل مرد باید بخشی از دندان ها را نشان دهد. لبخند نباید به قدری بزرگ باشد که دهان شما گسترده شود. لب های خود را روی هم قرار ندهید و لب های خود را به اندازه کافی باز کنید تا دندان های شما روشن باشد.

ژست های عکاسی مدلینگ آقایان

  • نگاهی به پشت دوربین (دوردست) داشته باشید

به دوردست و قسمت عقب دوربین نگاه کنید گویی که به چیزی دورتر از دوربین می نگرید، مگر اینکه عکس به طور خاص نیازمند تماس مستقیم چشم با دوربین باشد. به زاویه ای به سمت چپ یا راست دوربین نگاه کنید یا به نقطه‌ای درست زیر دوربین نگاه کنید. این ظاهر اینطور جلوه می دهد که شما عمیقا در حال فکر کردن هستید. همچنین نسبت به اینکه مستقیماً به دوربین نگاه کنید ، ظاهری طبیعی تر به شما می دهد.

درک تعادل و تقارن در ترکیب عکاسی
این مقاله را بخوانید
تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی