نکاتی برای گرفتن عکس های واضح تر

21 نکته برای گرفتن عکس های واضح تر

نکاتی برای گرفتن عکس های واضح تر

نکاتی برای گرفتن عکس های واضح تر: وضوح جادویی هدف بسیاری از عکاسان در طول سال بوده است. برخی از عکاسان به ناخن” تیغه تیز “یا” نوک تیز” تصویر در هر زمان ، در حالی که برخی سعی کنید برای گرفتن یک تصویر واقعا واضح به نظر می رسد.

قبل از شروع, می دانم که روش اساسی و ضربات به پایان خواهد رسید که تیز نیست.در اینجا ما هر سه را تجزیه می کنیم و به ملاحظات احتمالی برای افزایش وضوح تصویر فکر می کنیم.

  • حرکت دوربین یا موضوع در حین حرکت سوژه عکسبرداری می کند.
  • اپتیک/الکترونیک فوکوس نرم ، لنز نرم و …
  • اتمسفر مقدار و کیفیت هوا بین دوربین و سوژه.

جنبش

حرکت در اطراف جعبه ، چه از تابه یا سطح پایین دوربین زمانی که شاتر باز است ، حرکت تصویر شما را محو می کند. بسته به نوع تجهیزات استفاده می کنید و یا راه هایی برای کاهش یا از بین بردن این جنبش وجود دارد.

اپتیک

بسیاری از عکاسان در جستجوی بی پایان خود برای وضوح به دنبال کمال نوری هستند.

تمرکز اگر عکس شما خارج از فوکوس است ، واضح نخواهد بود. این به همان سادگی است. متأسفانه ، برخی از سیستم های فوکوس خودکار می توانند عملکرد نادرست داشته باشند یا تمرکز اشتباه را نشان دهند. مطمئن شوید که دستگاه شما کاملاً کار می کند. اگر به صورت دستی فوکوس می کنید ، از تمام ابزارهای موجود ، اعم از نشانگرهای فوکوس الکترونیکی ، زمینه های بزرگنمایی فوکوس روی صفحه ، منشور صفحه فوکوس یا نمای مستقیم الکترونیکی استفاده کنید.21 نکته برای گرفتن عکس های واضح تر

معرفی بهترین الگوهای قطبی میکروفون ها
این مقاله را بخوانید

حالت فوکوس

حالت فوکوس خودکار فوکوس خودکار اختراع فوق العاده ای است ، اما تنها زمانی کار می کند که به شما کمک کند عکس مورد نظر خود را بگیرید. به نظر می رسد سیستم های فوکوس خودکار ذهن خود را دارند. دانستن چگونگی تسلط بر حالت ها و تنظیمات فوکوس خودکار به این معنی است که قسمت هایی از تصویر که می خواهید در فوکوس داشته باشید واضح خواهد بود.

سرعت شاتر

سرعت شاتر (نام کمی اشتباه) لحظه ای است که شاتر باز می شود. کوتاه تر از زمان باز شدن شاتر ، حرکت کمتر در هنگام عکسبرداری رخ می دهد. نقطه ضعف سرعت شاتر سریع است که نور کمتر فیلم یا سنسور می رسد, ساخت عکاسی با iso بالاتر و یا دیافراگم گسترده تر لازم. بنابراین ، حداکثر سرعت شاتر برای هر وضعیت متفاوت است ، اما به طور کلی ، برای به حداکثر رساندن وضوح ، شما می خواهید سریع ترین سرعت شاتر ممکن را ضبط کنید.

موضع

پایه / مهار حتی نگهبانان ملکه در Westminster Abby حرکت می کنند. هیچ کس نمی تواند به اندازه کافی پایدار بماند. با استفاده از روش عکاسی مناسب برای کاهش حرکت دوربین هنگام گرفتن عکس کمک می کند. علاوه بر این ، در صورت امکان ، بستن به دیوار یا دیگر ساختار محکم کمک خواهد کرد که بدن در هنگام عکسبرداری پایدار باشد.

فشردن

“فشردن” در صورتی که روی آخرین پیوند بزرگ کلیک نکرده اید ، لطفاً توجه داشته باشید که نحوه کاهش فشار شاتر یکی دیگر از جنبه های مهم در کاهش حرکت دوربین است. هرگز در باز شدن شاتر چاقو نزنید. اینجاست که همه ما حرکت را به دوربین منتقل می کنیم. آن را به آرامی فشار دهید و منتظر کلیک شوید.

آموزش نورپردازی برای تولید محتوا
این مقاله را بخوانید

عکاسی پشت سر هم

عکاسی پشت سر هم بسیاری از دوربین ها انتخاب حالت تک عکس یا مداوم را ارائه می دهند. وقتی شاتر را در حالت پیوسته فشار می دهید ، ممکن است اولین عکس تار شود ، اما عکس دوم ، سوم یا چهارم ، بلافاصله بعد ، بدون حرکت دادن انگشت ، بهتر است. پایین دست؟ زمان ویرایش بیشتر و حافظه بیشتری در کارت شما گرفته می شود.

انتشار از راه دور

انتشار از راه دور انتشار از راه دور بهترین روش برای کاهش لرزش دوربین در هنگام آزاد شدن شاتر است. مدارس قدیمی وارد کرکره شما می شوند. امروزه می توانید از دستگاه الکترونیکی ، از راه دور (IR ، بلوتوث ، Wi-Fi) استفاده کنید یا حتی از تلفن هوشمند خود برای رهاسازی شاتر استفاده کنید.

حالت Mirror Lock-Up

Mirror Lock-Up SLR هنگام عکس گرفتن خود را تکان می دهد. وقتی آینه از کنار شاتر خارج می شود ، این کار را با سرعت بالا انجام می دهد و این باعث ایجاد ارتعاش می شود. حالت Mirror Lock-Up به شما این امکان را می دهد که باز شدن شاتر را تا مدت زمانی پس از بالا آمدن آینه به تأخیر بیندازید. دوربین های بدون آینه از “عقب نشینی” مخوف آینه رنج نمی برند.

سه پایه

سه پایه / مونوپاد داشتن سه پایه یا مونوپاد همیشه همراه شما نیست. یا اگر آنها را دارید ، استفاده از آنها همیشه عملی نیست. اما ، هیچ راهی مطمئن تر از یک پشتیبانی خوب برای ثابت نگه داشتن دوربین وجود ندارد. واضح است که مونوپاد چندان پایدار نیست ، اما برای حمل و جابجایی بهتر است.

عکاسی از حیوانات خانگی
این مقاله را بخوانید

باد می تواند ساختمان ها را براندازد. این بدان معناست که می تواند هنگام عکس گرفتن به شما بوفه دهد و همچنین می تواند سه پایه شما را تکان دهد. در حین گرفتن عکس در روزهای بادگیر ، به دنبال وقفه هایی باشید که از شما و وسایل شما در برابر باد محافظت می کند. شما می توانید سه پایه را در برابر باد با آویزان کردن وزن از قلاب در پایین ستون مرکزی سه پایه (در صورت داشتن آن) تثبیت کنید.

21 نکته برای گرفتن عکس های واضح ترتثبیت تصویر

 تثبیت تصویر فناوری مدرن به ما تعدادی از ابزارهای تثبیت کننده تصویر الکترونیکی را ارائه کرده است که برای لرزش از لرزش دوربین طراحی شده اند. آنها بهتر و بهتر می شوند. با این حال ، مواقعی وجود دارد که این سیستم ها می توانند تصویر شما (حرکت سریع ، سه پایه و غیره) را بیش از آنکه به آن کمک کنند ، مانع شوند. بدانید چه زمانی هستند.

تکنولوژی تثبیت کننده تصویر مدرن ما را با تعدادی از ابزارهای تثبیت کننده تصویر الکترونیکی طراحی شده برای ارتعاش از ارتعاش دوربین فراهم کرده است. دارن بهتر و بهتر میشن با این حال ، زمانی وجود دارد که این سیستم ها می توانند تصویر شما را (حرکت سریع ، سه پایه و غیره)  بیش از آنها کمک کند.مانع شوند. بدانید چه زمانی هستند.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی