میکروفون HF چیست و چه کاربردی دارد؟

میکروفون HF چیست و چه کاربردی دارد

میکروفون HF چیست و چه کاربردی دارد؟

ایا در مورد هاش اف HF اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانید میکروفون HF چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر می خواهید بدانید هاش اف HF چیست و کاربرد آن در فیلمبرداری چگونه است در ادامه با نمایندگی نیکون همراه باشید.

سیستم میکروفن HF

سیستم میکروفن HF هاش اف به صورتی یکپارچه و با قابلیت نصب فرستنده بر روی لباس طراحی‌شده است. میکروفن HF هاش اف مجهز به بدنه‌ای کاملاً فلزی است؛ از ویژگی‌های قابل ذکر این محصول می‌توان به وجود صفحه‌نمایش با امکان خواندن آسان و استاندارد، سویچینگ در رنج وسیعی از پهنای باند فرکانس‌های رادیویی، قابلیت شارژ با USB، قابلیت اسکن خودکار کانال، وجود خروجی هدفون بر روی گیرنده و … نام برد. HF هاش اف به گونه‌ای طراحی‌شده است که برای کاربردهای متنوعی از جمله اجراهای زنده، برنامه‌های مستند، کنفرانس‌ها و دیگر کاربردها مناسب است.

از HF هاش اف به عنوان سیستم یکپارچه دیجیتال یاد می‌شود زیرا گیرنده و فرستنده آن از DSP برای کار با سیگنال‌ها استفاده می‌کند. استفاده از این مکانیسم مسلماً باعث افزایش دقت و بهبود کارکرد این سیستم می‌شود. HF هاش اف قابلیت استفاده در فیلم‌برداری‌های دیجیتال را دارد. در واقع گیرنده این محصول می‌تواند بر روی دوربین‌های کم کوردر نصب شود و یک سیستم صدابرداری دقیق را در اختیار شما قرار دهد. غلاف میکروفن مینیاتوری این مجموعه قدرتمند هم از جنس فلز ساخته‌شده است تا ماندگاری و مقاومت آن را برای کاربردهای مختلف بالا ببرد. الگوی دریافت میکروفن HF هاش اف به صورت Omni است.

ویژگی‌های HF هاش اف

یکی دیگر از ویژگی‌های HF هاش اف این است که فرستنده آن کلاً با گیرنده‌های سری UDP و سری WL-800 کاملاً سازگاری دارد و می‌تواند با آن‌ها هم به کار گرفته شود. این محصول با سیستم دو آنتنه کار می‌کند که این عمل باعث افزایش دقت و کاهش کیفیت و از بین رفتن امکان قطعی ارتباط می‌شود. پاسخ فرکانسی HF هاش اف در بازه ۴۰Hz تا ۲۰KHz قرار دارد که نشان دهنده دقت بالای این میکروفن است.

بررسی نورهای ثابت با نور استودیویی
این مقاله را بخوانید

نکات حیاتی در زمان خرید میکروفون HF

میکروفون هاش افبرای خرید میکروفون هاش اف اولین و مهم‌ترین موضوع این است که هدف استفاده از آن را برای خود تعیین کنید. برخی از این میکروفون‌های بی‌سیم برای اهداف خاصی تعیین شده‌اند که ممکن است با انتظارات شما تفاوت داشته باشند. با این حال برخی دیگر از این میکروفون‌ها هم هستند که می‌توانند گزینه‌های بسیاری را پوشش دهند.

برای خرید میکروفون‌های بی‌سیم هاش اف نکات زیر را حتماً به خاطر داشته باشید.

میکروفون HF چیست و چه کاربردی دارد

نوع میکروفون

میکروفن هش اف به عنوان متنوع به عنوان میکروفن سیمی هستند. انواع قلاده, بزرگ میکروفن پویا و هدفون در این دسته قرار می گیرد, که هر کدام مناسب تر است برای یک هدف خاص. برای مثال میکروفن های قابل حمل برای اجرای تعاملی روی صحنه استفاده می شود. در حالی که یقه و میکروفن هدمیک برای صدای مجری مناسب تر هستند.

برد سیستم هاش اف

میکروفون هاش افاین سیستم‌های وایرلس بردهای متفاوتی دارند که به کیفیت قطعات استفاده شده در سیستم میکروفون بستگی دارد. انتخاب برد مناسب به هدف شما از استفاده برمی‌گردد. اگر نمی‌خواهید از سوژه فاصله زیادی بگیرید، حتی میکروفون هاش اف ارزان هم می‌تواند پاسخگوی شما باشد. پس بودجه خود را هوشمندانه خرج کنید!

ابعاد سیستم وایرلس هاش اف

گیرنده‌های هاش اف فقط به انواع کمری محدود نمی‌شوند. برخی از این گیرنده‌ها بزرگ‌تر بوده و برای قرار دادن روی سطوح مناسب‌اند. برخی دیگر از گیرنده‌ها نیز روی دوربین‌ها سوار می‌شوند. علاوه بر این لازم است به اندازه میکروفون بر اساس نیازی که دارید، دقت کنید. اگر حرکت در زمان استفاده از میکروفون زیاد باشد، میکروفون‌های یقه‌ای انتخاب بهتری محسوب می‌شوند.

عکاسی از شیشه
این مقاله را بخوانید

میزان تاخیر

هنگامی که شما در برخورد با سیستم های دیجیتال بی سیم, اجازه دهید کمی تاخیر برای تبدیل امواج. به همین دلیل مارک های میکروفون پیشرو در جهان مانند بویا, سنهایزر, رودخانه و راک در حال تلاش برای جذب طرفداران بیشتر با کاهش نرخ تاخیر از میکروفن خود. بنابراین برای خرید یک میکروفون با کیفیت حتما حداکثر نرخ تاخیر را در نظر داشته باشید.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی