محافظ LCD دوربین چقدر ضروری است؟

محافظ LCD دوربین چقدر ضروری است؟

محافظ LCD دوربین چقدر ضروری است؟

محافظ LCD همان طور که از نامش مشخص است یک وظیفه بیشتر ندارد: محافظت از صفحه نمایش دیجیتال دوربین خود رابا این حال ، این کار به ظاهر کوچک می تواند دوربین خود را به سالم ماندن برای چندین سال هزینه تمام شود.در ادامه بیشتر درباره ی اینکه چقدر محافظ LCD دوربین چقدر ضروری است؟

صفحه نمایش دیجیتال ما همچنین می دانیم به عنوان صفحه نمایش ال سی دی روند مدیریت کسب و کار ساده شده اند. اما بسیاری از آنها در معرض رطوبت ، گرد و غبار ، آلاینده ها و گریس هستند. علاوه بر این ، بزرگترین مشکل است که می تواند در این صفحه نمایش دیجیتال دیده می شود حساسیت بیش از حد خود را به خش است. حتی اگر شما با استفاده از به اصطلاح دوربین سوان لای خود را, پس از چند ماه یا سال استفاده, خطوط بر روی صفحه نمایش ال سی دی به نظر می رسد.

البته ، برای بسیاری از عکاسان این خطوط مهم نیست. از آنجا که این عکاسان معمولا مشغول نگاه کردن به تصویر با دوربین خود نیستند و ممکن است دوربین خود را به فروش نرسانند. اما اگر شما متعلق به این رده قرار ندارند محافظ ال سی دی همچنین می توانید صفحه نمایش دیجیتال نمایش دوربین خود را, سلامت, حفظ کیفیت تصاویر در این بررسی آن است که اگر آنها قصد فروش این دوربین به دلیلخط خطی بودن LCD قیمت آن پایین نخواهد آمد!

محافظ LCD دوربین چقدر ضروری است؟انواع محافظ LCD

شاید در بازار ایران تنوع زیادی از محافظ‌های صفحه نمایش دیده نشود؛ اما در بازارهای بین‌المللی این گلس‌ها انواع زیادی دارند که هر کدام برای LCD‌های مخصوص خودشان طراحی شده‌اند. به عنوان مثال: محافظ‌های LCD مخصوص صفحه نمایش‌های لمسی و غیر لمسی متفاوت است.

عکاسی کاندید یا ناگهانی
این مقاله را بخوانید

گلس حرارت دیده

محافظ LCDاین محافظ‌ها از جنس شیشه هستند و می‌توانند بیشترین امنیت را برای انواع صفحه نمایش فراهم کنند. این محافظ‌ها در صورت افتادن ترک می‌خورند و از آسیب دیدن LCD جلوگیری خواهند کرد.

محافظ‌های مایع

شاید عجیب باشد اما با یک محلول دی اکسید سیلیکون می‌توانید یک محافظ LCD روی انواع صفحه نمایش ایجاد کنید. این محافظ یک لایه نامرئی است که مقاومت بالایی در برابر خراش دارد. از طرف دیگر این محافظ‌ها را می‌توان انتخاب خوبی برای LCD‌های لمسی دانست.

محافظ‌های چند لایه

این محافظان بالاترین درصد امنیت را برای صفحه نمایش ارائه می دهند. اغلب در برابر گریس ، شوک ، خش و مایعات بالا مقاومت می کند. برخی از محافظ ورقه ورقه گران ترین حتی می توانید جلوگیری از اثر اشعه ماوراء بنفش. ما فکر نمی کنم که شما در حال حاضر متوجه شده بود این, اما حالا با یک دید تخصصی به محافظ‌ها نگاه خواهید کرد. برویم سراغ ارزش خرید این ال‌سی‌دی‌های متنوع است.

محافظ LCD

محافظ ال سی دی از ظاهر اولین دستگاه با استفاده از صفحه نمایش دیجیتال و یا صفحه نمایش ال سی دی افزایش یافته است. در حال حاضر آنها در بسیاری از ابزارهای الکترونیکی است که همچنین مقاوم در برابر خش جزئی دیده می شود. به همین دلیل شاید فکر کنید زمانی که از تکنولوژی‌های ضد خش در LCD‌ها استفاده می‌شود، دیگر چه ضرورتی برای خرید محافظ LCD وجود دارد؟

از دوربین‌تان محافظت کنید

هر چند که امروزه صفحه نمایش‌های دیجیتالی با فناوری‌های مختلف ضد خش شده‌اند، اما ‌تردیدی وجود ندارد که یک محافظ صفحه نمایش می‌تواند ایمنی دستگاه شما را دو چندان کند.

انواع عکاسی پانوراما
این مقاله را بخوانید

این موضوع به خصوص در دوربین‌های عکاسی اهمیت دو چندانی دارد. چرا که عکاسان با بررسی تصاویر خود در این صفحه، متوجه اصلاحات و مشکلات تصویر می‌شوند. در صورتی که LCD دوربین شما را آلودگی یا خط و خش پر کرده باشد، دیگر چیزی مشخص نخواهد بود.

محافظ LCDاگر دوربین شما منظره یاب ندارد، مطالعه تا همین نقطه برای تصمیم گیری کافی است! بدون هیچ شکی به یک محافظ صفحه نمایش باکیفیت نیاز دارید تا همیشه تصاویر را بدون مشکل بررسی کنید.

از طرف دیگر فراموش نکنید که LCD دوربین فقط در برابر خط و خش‌های سطحی مقاوم است. رطوبت، چربی و ضربه شدید می‌تواند به قیمت از دست رفتن این صفحه دیجیتالی برای شما تمام شود و ناچار به تعویض آن شوید.

محافظت حریم شخصی‌تان

اگر دوست ندارید اطرافیانی که کنار شما نشسته‌‌اند، عکس‌هایی که گرفتید را ببینند، محافظ LCD به دادتان می‌رسد! محافظ صفحه نمایش باعث می‌شود که فقط شخصی که دوربین را به دست دارد، توانایی دیدن تصویر با جزئیات را داشته باشد.

محافظ LCD دوربین چقدر ضروری است؟پس زمانی که می‌خواهید عکس‌های خود را مرور کنید، اما چندین گردن روی دوربین شما خم شده‌‌اند یا به طرز نامحسوسی عکس‌ها شما را رصد می‌کنند، محافظ صفحه نمایش نقش یک نجات دهنده را خواهد داشت!

انعکاس‌های آزاردهنده

محافظ LCDانعکاس شیشه LCD می‌تواند تنظیم عکس را به خصوص در محیط‌های روشن پیچیده کند. با خرید محافظ LCD که ضد انعکاس است می‌توانید این تابش‌های خیره کننده را محدود کنید. در نتیجه فرصت بیشتری برای تنظیم عکس‌های خود در محیط‌هایی با نور زیاد خواهید داشت.

حالت اولویت دیافراگم (A) و فواید آن
این مقاله را بخوانید
تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی