راهنمای خرید آداپتور لنز دوربین عکاسی

راهنمای خرید آداپتور لنز دوربین عکاسی

راهنمای خرید آداپتور لنز دوربین عکاسی

آداپتور لنز

در صورتی که در حرفه عکاسی پیشرفت کرده و به دنبال استفاده از لنزها و لوازم جانبی متفاوتی هستید، یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید، آشنایی با آداپتورهای لنز است. استفاده از آداپتور لنز هنگامی ضرورت می یابد که بخواهید از لنزی که مخصوص دوربین شما طراحی نشده است، استفاده کنید. در این مقاله از نیکون راهنمای خرید آداپتور لنز دوربین عکاسی و انواع مختلف آداپتورهای لنز، برندهای مختلفی که آنها را تولید می کنند برسی کنیم.

چطور از آداپتور لنز استفاده کنیم؟!

آداپتور مبدل لنز اجازه می دهد تا شما را به استفاده از لنزهای مختلف با دوربین های مختلف برای شما فراهم کند. اما این هم کامل نیست. در حقیقت ، مشکل اصلی با آداپتورها این است که عملکرد دوربین را مختل می کنند. به همین دلیل شما نیاز به ایجاد برخی از تنظیمات خود را در فرم دستی قبل از عکاسی انجام دهید. از آنجا که در حال حاضر ، اکثر لنزها در بازار اجازه نمی دهد الکترونیک از لنز به دوربین. بنابراین شما باید انتظار داشته باشید که شما از دست دادن امکانات مانند فوکوس خودکار را از دست خواهید داد.

البته ، برخی از آداپتورهای لنز آن را اجازه می دهد ، اما برای خرید این مدل از لنزهای تبدیل ، شما مجبور به پرداخت هزینه های زیادی بپردازید. البته تنوع آنها کمتر است و شاید مجبور باشید بیشتر دنبال مدل مورد نظر خودتان بگردید.

بگذارید یک حقیقت را به شما بگوییم. بسیاری از عکاسان تصور می‌کنند خرید آداپتور لنزی که امکان فوکوس و ارتباطات الکترونیکی را فراهم کند بهتر است. اما استفاده از این مدل‌ها همیشه هم ساده نیست. یعنی حتی شاید بعد از خرید این تجهیزات مجبور باشید به تنظیمات دستی برگردید.

رنگ‌ها چقدر در عکاسی اهمیت دارند؟
این مقاله را بخوانید

راهنمای خرید آداپتور لنز دوربین عکاسیلنز با آداپتور یا بدون آداپتور؟!

لنز آداپتور مبدل یا آداپتور لنز نسبتا دستگاه ساده است که اجازه می دهد تا شما را به اتصال لنز به دوربین, مسکن, و شما لازم نیست به چند میلیون دوربین با شما برای هر لنز. این که ساده نیست. این به این معنی که شما نیاز به اطمینان حاصل کنید که دوربین پشتیبانی از یک لنز و که تبدیل اصول اولیه هر دو وجود دارد. شاید تبدیل لنز برخی از امکانات مانند فوکوس خودکار ، الکترونیک ، بدنه و اتصالات لنز را قطع کند. با این حال ، با تجربه کمی ، تنظیمات دستی خود را یاد خواهید گرفت و شما به راحتی می توانید از هر لنز در یک دوربین استفاده کنید.

تبدیل لنز در چه موقعیت‌هایی به کارمان می‌آید؟

آداپتور لنز خرید یک آداپتور لنز بیشتر از یک تصمیم شخصی است. خیلی زود ، با بسیاری از تجارب استفاده ، شما را پیدا خواهد کرد که لنز را می توان بهتر با تبدیل لنز استفاده می شود. با این حال ، به خاطر داشته باشید که تنظیمات دوربین برای استفاده از آداپتورهای ممکن است در ابتدا کمی دشوار به نظر می رسد.

راهنمای خرید آداپتور لنز دوربین عکاسیاگر شما چند لنز و می خواهید به استفاده از همه آنها را با یک دوربین, شما ابتدا باید یاد بگیرند که چگونه به استفاده از آداپتور لنز به درستی. از آنجا که دوربین های مختلف از یکدیگر هستند, ممکن نیست به یک دستورالعمل مشابه برای استفاده از تبدیل لنز. بنابراین شما باید صبور باشید و آزمایش برای یادگیری. به طور کلی ، تبدیل لنزها در محیط هایی با نور بالا و برای عکاسی در آب و هوای آفتابی گزینه ای بهتر و مشکلات کمتری برای شماست.

آموزش فیلمبرداری با دوربین نیکون
این مقاله را بخوانید

خرید اداپتور

برای خرید تبدیل یا آداپتور لنز باید پایه لنز خودتان را شناسایی کنید. اینکه مدل لنز و برند تولیدکننده آن را بدانید، در انتخاب بهترین آداپتور به شما کمک می‌کند. مثلاً: اگر یک لنز قدیمی نیکون FM2 داشته باشید، خیلی راحت می‌توان فهمید که لنز از نوع Nikon F-mount است. این موضوع به خصوص برای لنزهای متغیری مثل سیگما و تامسون که با پایه‌های EF، E و F عرضه می‌شوند، اهمیت زیادی دارد. پس اطلاع از مشخصات لنز یکی از میانبرهای شماست.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی