راهنمای خرید هارد اکسترنال

راهنمای خرید هارد اکسترنال

راهنمای خرید هارد اکسترنال

هارد اکسترنال چیست ؟

هارد یا HDD یک حافظه ذخیره سازی دائمی است که به طور کلی و از نظر نوع استفاده و طراحی دارای دو نوع External (خارجی) و Internal (داخلی) می باشد. هارد اینترنال در داخل کامپیوتر و یا لپ تاپ و با استفاده از رابط SATA وصل می شود اما هارد اکسترنال از رابط USB برای برقراری با سیستم استفاده می کند و معمولا برای پشتیبان گیری از داده های مهم مورد استفاده قرار می گیرد.امروز قرار است نیکون بیشتر درباره ی راهنمای خرید هارد اکسترنال توضیح دهد پس باما همراه باشید.

راهنمای خرید هارد اکسترنالکاربرد هارد اکسترنال

شاید این سوال برای شما پیش بیاد که کاربرد هارد اکسترنال چیست؟ و چرا باید از این نوع هارد استفاده کنیم؟ با گذر زمان و با اضافه شدن فایلهای بیشتر حافظه کامپیوتر پر شده و دیگر فضایی برای ذخیره فایلهای جدید نخواهید داشت بنابراین در این مواقع باید به فکر ارتقاء فضای ذخیره سازی کامپیوتر و تهیه یک هارد دیگر باشید که بهترین نوع حافظه هارد اکسترنال می باشد، شما می توانید از هارد اکسترنال به عنوان حافظه دوم و برای تهیه نسخه پشتیبانی از فایلهای خود استفاده کنید و همچنین برای انتقال عکس و فیلم و یا فایل های دیگر از یک سیستم به سیتم دیگر نیز می توانید از آن استفاده کنید.

قابلیت حمل بودن

بهترین مزیت قابلیت حمل خارجی دیسک های سخت ، با توجه به اینکه فضای ذخیره سازی با ظرفیت بالا و قابل اعتماد در اختیار شما و بدون محدودیت زمان و مکان است ، می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. در واقع درایو خارجی, همان, حافظه, حافظه فلش, اما با طراحی های مختلف و همچنین ظرفیت بسیار بیشتر از آنچه که می توان گفت در مورد این نوع از دیسک بهترین حافظه برای پشتیبان گیری و انتقال داده ها از یک سیستم به سیستم دیگر می شود.

هر آنچه که باید قبل از خرید فون عکاسی بدانید
این مقاله را بخوانید

راهنمای خرید هارد اکسترنال

چه هارد اکسترنالی بخریم ؟

در پاسخ باید گفت که انتخاب نوع درایو با توجه به استفاده شما از درایو سخت خود یعنی اگر فقط برای فایل های رسانه ای و / یا ضبط فیلم و عکس و فایل های شخصی شما از آن استفاده کنید و لازم نیست که آن را به طور مداوم به حمل با شما. در پی آماده سازی خوش شانس نوع آداپتور دار و به نکات دیگر نیز می تواند مطالعه فوق و با توجه به آنها به خواننده مورد نظر را انتخاب کنید. هنگام خرید یک هارد دیسک شما همچنین باید در نظر چیزهای دیگر از قبیل گارانتی و بایگانی ظرفیت و سرعت انتقال و همچنین پشتیبانی از قابلیت رمزگذاری. حافظه SSD همچنین می تواند پیشنهاد دیگری برای کسانی باشد که سرعت آنها برای آنها اولویت بندی شده است.

خلاصه

نیاز رو به رشد برای حافظه جانبی و همچنین استفاده از لوازم, دیجیتال, را, شرکت های بزرگ تولید کننده تجهیزات ذخیره سازی به عنوان یک نتیجه از تولید چندین مدل از هارد اکسترنال باید یک دیسک سخت خارجی در انواع مدل ها و ظرفیت با طراحی و ویژگی های مختلف در بازار لوازم. ویژگی هایی مانند سرعت بیشتر در انتقال و ذخیره سازی امنیت بیشتر ارزان تر و بر اساس هر گیگابایت حافظه, رسانه های انواع سیستم عامل ها و همچنین آسان به استفاده از دیسک سخت خارجی باعث شده است که در میان کاربران محبوبیت بیشتر برای پیدا کردن دیگر حافظه های جانبی مانند CD, DVD و فلش مموری موقعیت خود را به دیسک سخت خارجی خواهد بود این درایو آینده از حافظه های قابل حمل باشد.

دیافراگم در عکاسی
این مقاله را بخوانید
تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی