بهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرتره

بهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرتره

بهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرتره

آیا به دنبال یک نرم افزار ویرایش عکس حرفه‎ای هستید؟ ویرایش عکس‎ها پیش از آن که آن‎ها را در وب‎سایت عکاسی و یا اینستاگرام خود بارگزاری کنید الزامی است. در این مطلب، نمایندگی نیکون قصد دارد تا بهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرتره را معرفی کند

بهترین نرم‎افزار ویرایش عکس می‎تواند باعث جلب توجه بیننده به یک عکس شود، سوژه‎های اصلی عکس را نمایان سازد و یک عکس معمولی را به محصولی واقعا زیبا و شگفت‎ انگیز تبدیل کند.
مسئله ه‎ای که عکاسان با آن روبرو می‎شوند نحوه انتخاب نرم‎ افزار صحیح ویرایش عکس برای رفع نیازهایشان است. در بازار تعداد نرم‎افزارهای بی‎ شماری برای خرید وجود دارد از نمونه‎های معروف‎تر و شناخته شده ‎تر مانند فوتوشاپ و لایت روم گرفته تا ابزار ساده و موثری مانند Canva. حتی تعدادی نرم‎افزار عالی و رایگان وجود دارد.

چرا باید عکس‎های خود را ویرایش کنید؟

ویرایش عکس ها نه تنها باعث می شود آنها را زیبا تر هستند اما همچنین به منظور کاهش حجم فایل عکس کمک کند به طوری که سرعت بارگذاری وب سایت ووردررسی شما بیشتر و رتبه سایت خود در نتایج موتورهای جستجو بهتر خواهد بود.این مرحله یکی از مهمترین مراحل آموزش عکاسی است.

یک نرم ‎افزار ویرایش عکس خوب که به سادگی بتوانید از آن استفاده کنید باعث می‎شود سریعا عکس‎های خود را ویرایش کنید و ظاهری متفاوت به آن‎ها ببخشید.

نرم افزار ویرایش عکس خوب است که شما فقط می توانید استفاده کنید به سرعت عکس های خود را ویرایش کنید و ظاهری متفاوت به آن‎ها بدهید.

ابعاد مختلف سنسور‌ دوربین‌ها
این مقاله را بخوانید

ادوبی فوتوشاپ

بهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرتره

این سخت است برای نوشتن یک مقاله در مورد بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای عکاسان بدون آوردن یک نام از نرم افزار Adobe Photoshop. فتوشاپ یک ابزار عالی برای تصویرگران ، طراحان و هنرمندان از نقاط مختلف جهان است.

ابزارهای لایه‎گذاری، پوشاندن و سایر امکانات فوتوشاپ همچنان جزو جذاب‎ترین ویژگی‎های یک نرم‎افزار ویرایش عکس هستد و منصفانه است بگوییم فوتوشاپ الزاما بهترین گزینه برای تغییرات «ابتدایی و ساده» نیست (این عنوان را می‎توانیم به لایت روم بدهیم). فوتوشاپ برای افراد حرفه‎ای طراحی شده است که نیاز به امکانات بسیار گسترده‎ای دارند. اگر لایت روم را مانند یک ماشین جیپ در نظر بگیریم، فوتوشاپ یک تانک زرهی ارتشی است.

ویژگی های آن عبارتند از:

  1. ویژگی‎های پیچیده و تخصصی روتوش و تغییر ظاهر عکس.
  2. فیلترها و براش‎های متعدد.
  3. ویرایش چند لایه‎ای.
  4. قابلیت طراحی سه بعدی.
  5. ابزارهای ویرایش عکس حرفه‎ای.
  6. معروف‎ترین نرم‎افزار ویرایش عکس.

ادوبی لایت ‎روم

نرم افزار Adobe عمل به بالاترین استانداردهای که آن را به ارائه نرم افزار ویرایش عکس می آید. اگر فتوشاپ بسیار پیچیده و ویژه برای حرفه ای ها است ، بهتر است سعی کنید ادوبی لایت روم به شما تعجب با نتایج کسب می کنید. لایت روم به کاربر اجازه می‎دهد با کمک ویژگی‎ های متعدد در یک محیط ساده و مبتکرانه عکس خود را ویرایش کند از جمله:

بهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرترهبهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرترهبهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرترهبهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرترهبهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرترهبهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرترهبهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرترهبهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرترهبهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرترهبهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرترهبهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرترهبهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرترهبهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرترهبهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرترهبهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرترهبهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرترهبهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرتره

  1. تشخیص چهره برای نظم‎دهی به تصاویر.
  2. اصلاح اشکالات لنز و دوربین.
  3. تنظیمات گرادیان رنگی و براش‎ها.
  4. ابزار محو کردن و تثبیت تصویر.
  5. فیلترهای حرفه‎ای و از قبل تعریف شده.
  6. اسلایدرهای قابل سفارشی.
  7. پشتیبانی از دستگاه‎های مختلف و قابلیت همگام شدن بین آن‎ها.
ایده‌های عکاسی منظره در قرنطینه
این مقاله را بخوانید

نرم‎ افزار Skylum Luminar

نرم افزار Luminar قادر است به سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین ابزار ویرایش عکس برای عکاسان حرفه ای در نقاط مختلف جهان است. برای مثال کاربر نمی نیاز به یک هزینه ماهانه برای استفاده از این نرم افزار اشتراک پرداخت و با استفاده از توانایی یک فرد پرداخت می کند این نرم افزار را از این نظر در رده بالاتری نسبت به محصولات ادوبی و یا دیگر شرکت های نرم افزاری استفاده می شود.

Luminar یکی از بهترین انتخاب‎ ها برای ویرایش عکس است و از آن می‎توان به تنهایی یا به عنوان یک پلاگین در نرم‎افزارهای لایت روم، فوتوشاپ یا حتی Apple Photos استفاده کرد. نیز وجود دارد یک نوار لغزنده هوش مصنوعی این نرم افزار به آن اضافه شده است که به طور خودکار و به سرعت تمام مشکلات از این تصاویر علاوه بر توضیح شفافیت و … رنگ و سایر تنظیمات ساده برای رفع آن به طور کلی این نرم افزار یک محصول قدرتمند برای محصولات حرفه ای شرکت ادوبی می باشد.

بهترین نرم افزار های فیلتر عکس در عکاسی پرتره

ویژگی‎های آن عبارتند از:

  1. اسلاید یا ادیتور هوش مصنوعی.
  2. فیلترهای انحصاری مانند فیلتر پرتو‎ خورشید (Sunrays) ( که به کاربر اجازه می‎دهد پرتوهای خورشید را به شکل واقع‎گرایانه به تصویر خود اضافه کند)، فیلتر نوردهی در بالا و پایین، فیلتر اورتون (به هنگام پخش فیلم ارباب حلقه‎ها این فیلتر مشهور شد که بعضی از بخش‎های تصویر را محو و روی سایر بخش‎ها فوکوس می‎کند).
  3. لایه‎های تنظیم کننده.
  4. لایه‎های تصویر
  5. پیش تنظیمات اختصاصی برای تصاویر گرفته شده با هواپیماهای بدون سرنشین سایت DJI.
ژست عکاسی تولد دخترانه
این مقاله را بخوانید
تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی