روش های تبدیل عکس به PDF

روش های تبدیل عکس به PDF

روش های تبدیل عکس به PDF

بسیاری از فرمت های مختلف برای تصاویر و عکس ها وجود دارد. فرمت یک تصویر نشان می دهد که نرم افزار این تصویر را می توان باز یا اصلاح کرد. فرمت تصویر با پسوند فایل که پس از نام فایل و علامت نقطه به نظر می رسد مشخص شده است. اکثر افرادی که تصاویر را در کار خود پردازش می کنند ، در نهایت باید فرمت عکس را تبدیل کنند. در این مقاله از نمیاندگی نیکون  ، شما با چندین روش های تبدیل عکس به PDF آشنا خواهید شد که می تواند در چنین مواردی مورد استفاده قرار گیرد.

تبدیل عکس به پی دی اف به روش‌های مختلفی از جمله با کمک سایت، نرم‌افزار و … و در دستگاه موبایل اندروید، آیفون و همچنین سیستم‌های کامپیوتری، امکان‌پذیر می‌باشد. بهترین روش های تبدیل عکس به PDF عبارت است از:

تبدیل تصویر به PDF در ویندوز ۱۰

شما ممکن است تعجب کنید ، اما اگر سیستم کامپیوتری ویندوز شما ۱۰ باشد ، می توانید عکس های مورد نظر را به PDF بدون سایت یا نرم افزار تبدیل کنید. برای انجام این کار ، ابتدا عکس مورد نظر را باز کنید و پس از راست کلیک کردن بر روی عکس ، گزینه باز را انتخاب کنید ، سپس گزینه چاپ را انتخاب کنید.

روش های تبدیل عکس به PDF

پس از آن با انتخاب گزینه Microsoft Print to PDF، باید عمودی و یا افقی بودن صفحه را انتخاب کرده و بر روی دکمه Print  در قسمت پایین صفحه، کلیک کنید؛ با کلیک بر روی این گزینه، پنجره Save Print Output باز می‌شود. در این مرحله از تبدیل عکس به پی دی اف، نام فایل و آدرسی را که قصد ذخیره‌سازی پی دی اف خود در آنجا را دارید، انتخاب کنید و در نهایت با کلیک بر روی گزینه  Save، عکستان به فرمت پی دی اف، تبدیل خواهد شد.

رفلکتور چیست
این مقاله را بخوانید

سپس مایکروسافت چاپ به پی دی اف را انتخاب کنید, و غیره. باید صفحه نمایش عمودی یا افقی انتخاب شده است و با کلیک بر روی دکمه چاپ در قسمت پایین صفحه نمایش ، کلیک کنید. در این مرحله از تبدیل تصویر به PDF نام فایل و آدرس که قصد ذخیره PDF در شما وجود دارد را انتخاب کنید و در نهایت با کلیک بر روی صرفه جویی در وقت گزینه است. عکس در فرمت PDF ، و غیره تبدیل خواهد شد.

روش های تبدیل عکس به PDF

تبدیل عکس به پی دی اف در اندروید

نرم افزار های مختلف برای تبدیل عکس به PDF با استفاده از تلفن های هوشمند آندروید وجود دارد. دو تا از بهترین برنامه های کاربردی برای این منظور عبارتند از:

  • اپلیکیشن JPG to PDF Converter

نحوه تبدیل عکس به پی دی اف با استفاده از اپلیکیشن JPG to PDF Converter به‌راحتی آب خوردن است؛ تنها کافی است پس از بازکردن برنامه، عکس‌های مدنظر خود را انتخاب کرده و در نهایت، روی گزینه تبدیل به پی دی اف، کلیک کنید.

  • اپلیکیشن CamScanner

راه های دیگر برای تبدیل عکس به PDF بر روی گوشی آندروید ، استفاده از برنامه CamScanner. با استفاده از این روش ، شما همچنین می توانید تصاویر رنگی, مقدار شفافیت و… ویرایش عکس ها در کیفیت نهایی, منطقی در دسترس, و در نهایت آنها را به PDF  تبدیل کنید.

تبدیل آنلاین یک تصویر یا تصاویر مختلف به فایل پی دی اف PDF

  • سایت HiPDF

یک عکس به سایت تبدیل PDF یک سایت Hipdf بسیار مفید در زمینه تبدیل تصاویر به فایل های PDF است. این برنامه بدون نیاز به نصب نرم افزار با استفاده از این سایت تبدیل عکس به پی دی اف برنامه شما به راحتی می توانید تبدیل تصویر به پی دی اف (پی دی اف) انجام خواهد داد.

مثلث نوردهی در دوربین
این مقاله را بخوانید

از طریق این لینک ، تبدیل عکس به PDF ، آپلود عکس های خود را و در کوتاه ترین زمان ممکن آنها را در فرم PDF. نکته مهم در مورد این سایت این است که تصاویر خود را به فایل PDF با بالاترین کیفیت تبدیل. HiPDF یک ابزار مفید است و در دسترس و قابل استفاده در تمام سیستم عامل است.

  • سایت SmallPDF

این سایت تمام تصاویر شما را به فایل PDF تبدیل می‌کند، حتی عکس‌هایی که در Dropbox یا Google Drive ذخیره شده باشند. کاربر می‌تواند تصاویر را در سایت آپلود کند و آن‌ها را به صورت دلخواه بچیند. همچنین این سایت از فرمت‌های مختلف عکس نیز پشتیبانی می‌کند و استفاده از آن راحت است. رابط کاربری آن نیز به صورت ساده و زیبا طراحی شده است. شما می‌توانید از طریق این لینک، به سایت وارد شوید.

این سایت تمام تصاویر خود را به فایل های PDF ، حتی عکس های ذخیره شده در Dropbox یا Google Drive تبدیل می کند. کاربر می تواند تصاویر را به سایت آپلود و بازیابی آنها را به عنوان او بخواهد. این سایت همچنین پشتیبانی از فرمت های مختلف عکس و آسان برای استفاده است.رابط کاربری آن نیز به صورت ساده و زیبا طراحی شده است. شما می‌توانید از طریق این لینک، به سایت وارد شوید.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی