بهترین دوربین ها برای عکاسی محصول

بهترین دوربین ها برای عکاسی محصول

بهترین دوربین ها برای عکاسی محصول

برای ثبت عکس‌های شگفت‌انگیز و خیره‌کننده از محصولات جذابتان، لازم به بهرگیری از دوربین مناسب دارید. در این مقاله از نمایندگی نیکون برای عکاسی محصول را از نظر ویژگی‌های ظاهری و سخت‌افزاری بررسی می‌کنیم تا در این جهت به شما کمک کنیم.و بهترین دوربین ها برای عکاسی محصول را به شما  معرفی خواهیم.

دوربین Nikon D7200

دوربین نیکون D7200  دارای ماتریس ۲۴٫۲ مگاپیکسلی با فرمت DX و بدون فیلتر low-pass نوری (OLPF) است و این قابلیت را می دهد تا تصاویر با حداکثر وضوح و رنگ زنده و سطح نویز کم بگیرید. این بهترین دوربین برای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی است که از همان سیستم فوکوس خودکار با دوربین های حرفه ای افسانه ای نیکون استفاده می کند. این دقت شگفت انگیز عکسبرداری و تمرکز صحیح را تضمین می کند. برخلاف نسخه های قبلی، این دوربین می تواند بیش از ۱۰۰۰ تصویر بدون شارژ مجدد ثبت کند.بهترین دوربین ها برای عکاسی محصول

دوربین Nikon D850

این دوربین از نمایندگی نیکون در سال ۲۰۱۷ عرضه شد که بسیاری از امکانات آن برای اولین بار بر‌روی یک دوربین فول‌فریم قرار گرفته است. این محصول یکی از قدرتمند ترین دوربین‌های DSLR نیکون در حال حاضر برای عکاسی از محصول به صورت حرفه‌ای برای شما مخاطبان می باشد . دوربین برای عکاسی محصول Nikon D850 حسگر ۴۶ مگاپیکسلی از نوع BSI دارد که امکان گرفتن عکس‌های با سایز بزرگ و کیفیت بالا را به شما می‌دهد. وجود این سنسور موجب می‌شود تا در زمان برش یا کات‌ کردن نیز محدودیتی نداشته باشید. حسگر این دوربین فاقد فیلتر Low Pass  است، این موضوع سبب  افزایش شارپنس آن می‌شود.

شیوه عکاسی از مناظر زمستانی
این مقاله را بخوانید

سنسور های موجود در این دوربین به طور خلاصه به چیپ آن نزدیک‌ترند و امکان جذب نور بیشتری دارند که باعث کاهش نویز آن‌ها می‌شود. محدوده‌ی داینامیک رنج این دوربین بالاتر از نسل قبلی خودش یعنی D810 است که باعث شده تا کیفیت این دوربین از هم‌ رده‌ی های خود  برتر قرار بگیرد.

بهترین دوربین ها برای عکاسی محصول

ویژگی‌های دوربین مناسب برای عکاسی محصول 

  • دوربین دامنه دینامیکی

دامنه دینامیکی یا Dynamic Range در عکاسی، به نسبت کنتراست تیره‌ ترین و روشن‌ ترین رنگ‌های قابل ثبت توسط دوربین معرفی می‌شود. این محدوده مشخص می‌کند که دوربین شما می‌تواند چه محدوده‌ای از رنگ‌ها را  ثبت کند. هر چقدر کیفیت سنسور های مورد استفاده در دوربین شما بهتر باشد، دامنه دینامیکی نیز بالاتر است. دامنه دینامیکی بالاتر به معنی ثبت رنگ‌ها، سایه‌ها و به طور خلاصه جزییات بیشتر در عکس است.

واحد اندازه‌ گیری داینامیک رنج نیز گام است که چشم انسان معمولی قادر به دیدن ۲۰ گام دامنه دینامیکی است.دوربین‌های DSLR و بدون‌آینه حرفه‌ای موجود در بازار فقط قادر به دیدن ۱۴ گام هستند، این موضوع قدرت بالایی چشم انسان نسبت به دوربین‌های حرفه‌ای را نشان می‌دهد.

  • استفاده از لنزهای مختلف

استفاده از تلفن‌های هوشمند برای عکاسی محصول امروزه، بسیار فراگیر است، ولی خب لنزهای داخلی این دوربین‌ها همه ی امکانات نیازمند برای عکاسی محصول را به شما ارائه نمی‌دهد. بهتر است که دوربین استفاده‌شده  برای عکاسی محصول، به شما امکان استفاده از لنزهای مختلف و تعویض آن‌ها را بدهد.

اگر قصد داریم ، از محصول خودتان در طبیعت استفاده کنید و عکس‌های خودتان را با جزییات اطراف سوژه بگیرید، لنز واید مناسب کار شما است. برای ثبت عکس محصول از راه دور، لنزهای تله‌فوتو قابل‌استفاده هستند، این لنزها برای شما فضای بسته‌ای ایجاد می‌کنند و از عمق میدان و قدرت بالایی برخوردار هستند.

معرفی بهترین الگوهای قطبی میکروفون ها
این مقاله را بخوانید
تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی