ابزار های مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام

ابزار های مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام

ابزار های مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام

ابزار های مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام: اگر محتوای منحصر به فرد و بسیار خوب شما فقط مجبور به استفاده از یک تلفن همراه برای کار به کنار اما نگه داشتن در ذهن است که تولید محتوای ویدئویی در سطح بسیار رقابتی است و به عنوان یک تازه کار بهتر است سعی کنید به افزایش کیفیت بصری و تصویری خود را برای دریافت بازدید و فالوور بیشتری به شما بدهد.

تجهیزات مورد نیاز برای تولید محتوا

خیلی از تولیدکنندگان محتوای ویدیویی از تجهیزات تولید ویدیو پیچیده‌ای استفاده می‌کنند و حتی برخی از آن‌ها فیلمبردار و تدوینگر حرفه‌ای دارند. اما شما به این چیزها نیاز ندارید و فقط با تجهیزاتی که در ادامه از نیکون معرفی می‌کنیم، می‌توانید ویدئوهای خیلی با کیفیتی بگیرید.

  • ابزار های مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرامدوربین

مطمئنا مهم‌ترین تجهیزاتی که نیاز دارید دوربین است اما قبل از اینکه اقدام به خرید دوربین کنید باید بدانید که نیازی نیست به سراغ خرید گران‌ترین دوربین DSLR بروید و می‌توانید از هر دوربینی که توانایی ضبط ویدیو با کیفیت (حداقل ۱۰۸۰p) دارد استفاده کنید.

دوربین های فیلمبرداری با کیفیت و یا حتی وب کم به اندازه کافی برای شروع با, اما Dslr ها و دوربین های بدون آینه نیز یک سرمایه گذاری بسیار خوب هستند. به یاد داشته باشید که نوع دوربین شما خرید بسیار وابسته به مطالب خود را است. در زیر ما انواع دوربین هایی را که می توانید استفاده کنید معرفی می کنیم.

  • دوربین فیلمبرداری

تجهیزات تولید محتوا ویدیویی دوربین‌های فیلمبرداری بهترین گزینه برای تولید محتوای ویدیویی هستند زیرا به صورت خاص برای فیلمبرداری طراحی شده‌اند. علاوه بر این خیلی از دوربین‌های فیلمبرداری مدرن کوچک و سبک هستند و قیمت خیلی خوبی هم دارند که می‌توانید در شرایط مختلف از آن‌ها استفاده کنید.

  • میکروفون خارجی

به یاد داشته باشید که یک ویدیو خوب علاوه بر کیفیت تصویر به کیفیت صدا نیز نیاز دارد. حتی اگر ویدیوهایی با کیفیت ۴k ضبط کنید، اگر صدای خوبی نداشته باشید، راضی نگه داشتن مخاطب کار خیلی سختی است. میکروفون داخلی دوربین اغلب اوقات کیفیت خیلی کمی دارد و نمی‌تواند به خوبی صداهای محیطی را حذف کند. بنابرین دومین ابزار مهمی که برای تولید محتوای ویدیویی نیاز دارید میکروفون است.

  • میکروفون USB

میکروفون‌های USB اولین انتخاب کاربران یوتیوب هستند. این میکروفون‌ها به خاطر سادگی در استفاده و کیفیت صدای نسبتا مناسبی که دارند در بین این افراد محبوب هستند.

  • میکروفون شاتگان

میکروفن تفنگ ساچمهای یک گزینه محبوب و با کیفیت برای ضبط ویدئو با یک دوربین حرفه ای. در بسیاری از این میکروفن ، یک پوشش ضد شوک نصب شده است ، که باعث می شود که نویز ناشی از ارتعاشات مکانیکی در اطراف میکروفون کاهش یابد. یکی دیگر از ویژگی های این نوع میکروفون توانایی تمرکز بر ضبط صداهای تولید شده از جلو است. به همین دلیل است که در زمان عکسبرداری در فضای باز ، صدای محیط از هر دو طرف و پشت میکروفون ثبت نشده است.

تکنیک کلوز اپ
این مقاله را بخوانید

ما به شما Sennheiser MKE 600 Shotgun را پیشنهاد می‌کنیم که یک میکروفون خیلی خوب برای دوربین‌های DSLR، بدون آینه و فیلمبرداری است. این میکروفون یک نمایشگر باتری دارد که میزان باتری مصرفی را به شما نمایش می‌دهد و همچنین با استفاده از روکش فومی نویز ناشی از باد را تا میزان زیادی کاهش دهد.

  • میکروفون یقه‌ای

میکروفن یقه ای سنایزر Sennheiser EW 112P G4-B Microphone این نوع میکروفون بی‌سیم است و به صورت مستقیم به لباس‌ها و یا کمربند شما متصل می‌شود. به همراه میکروفون یک فرستنده و گیرنده نیز تحویل می‌گیرید. میکروفون به صورت مستقیم به فرستنده متصل می‌شود. گیرنده نیز با کمک هات شو و جک صدا به دوربین متصل می‌گردد و می‌تواند از فاصله خیلی دور صدا را از فرستنده دریافت کند.

ابزارهای برتر تولید محتوا اینستاگرام

  • نرم افزار Adobe spark

Adobe spark یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوای ویدئویی است که می تواند با این ابزار ، متن ، عکس و ویدئو ترکیب شود. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به طرح های گرافیکی سریع و ساده اشاره کرد. کار با این نرم افزار نیازی به مهارت خاصی ندارد و شما می توانید محتوای چشمگیر تولید کنید. علاوه بر این ، خروجی فایل های این نرم افزار با کیفیت بالا است.

  • اپلیکیشن Canva

اپلیکیشن کنوا یکی از بهترین ابزار برای تولید Instagram و دیگر محتوای رسانه های اجتماعی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید محتوای حرفه ای انجام دهید و طرح های گرافیکی ، و غیره تولید پوستر تبلیغاتی, کارت دعوت, و غیره. و… طراحی پست و استوری اینستاررام ، کنوا قویترین اپلیکیشن می باشد.

عکاسی از میوه ها
این مقاله را بخوانید

ابزار های مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرامخلاصه

استفاده از تجهیزات لازم برای تولید محتوا در Instagram راه را برای موفقیت محبوب ترین شبکه اجتماعی ایران هموار خواهد کرد. به یاد داشته باشید که داستان سرایی و خلاقیت و همچنین استفاده از تجهیزات مناسب سه ستون اصلی برای تبدیل شدن به یک تاثیر گذار حرفه ای است.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی