آموزش عکاسی با رینگ لایت

آموزش عکاسی با رینگ لایت

آموزش عکاسی با رینگ لایت

هر روز عکس های حرفه ای و جذاب را می بینید.آیا تا کنون فکر چه تکنیک را به این عکس فوق العاده مورد استفاده قرار گرفت ؟ عکاسی با رینگ لایت از جمله تکنیک های که عکاسان, مد از آنها است, و اگر تا به حال نور حلقه از نزدیک در حال حاضر دیده, درست است ، عکس از مجلات که آنها عکاسان از بازتاب رینگ استفاده کرده اند را دیده اند. با نیکون همراه باشید تا درباره ی آموزش عکاسی با رینگ لایت بیشتر برسی کنیم.

لامپ های حلقه تاثیر قابل توجهی بر زیبایی چشم موضوع عکس دارند.بسیاری از مردم در مورد رینگ بازتاب ها اطلاعات دارند اما بسیاری از آنها نمی دانند که استفاده از حلقه نور را می توان با استفاده از حلقه نور را می توان تند سایه از عکس پس زمینه عکس را حذف کنید بسیار خوش طعم ترین انیمیشن نشان داده شده است.

رینگ لایت چیست؟

اگر به زبان ساده توضیح بیان کنیم،رینگ لایت مانند یک فلاش است که در یک دایره ی توخالی قرار گرفته است که با قرار گرفتن لنز دوربین در مرکز این دایره می تواند از حداکثر نور آن استفاده کرد.این دستگاه برای اولین بار در سال ۱۹۵۲ توسط فردی به نام LESTER A.DINE برای مصارف دندان پزشکی و دندان پزشکی اختراع شد.بنابراین این دستگاه باری اولین بار برای مصارف پزشکی اختراع شد اما بعدها به صورت گسترده ای در صنعت عکاسی مد و فشن استفاده شد.

امروزه رینگ لایت ها در ۳ اندازه موجود هستند. یکی رینگ لایت های کوچک پزشکی که روی دوربین ها قرار می گیرند،و ۲ اندازه ی دیگر آن در صنعت فشن استفاده می شوند که دارای قطر ۹ اینچ و ۱۲ اینچ هستند.

استفاده از تعادل و عدم تعادل در عکاسی
این مقاله را بخوانید

حالت‌های استفاده از رینگ لایت

آموزش عکاسی با رینگ لایتدر ادامه چند روش برای استفاده از رینگ لایت به صورت خلاقانه را برایتان خواهم گفت تا با یک نورپردازی عالی، عکس‌هایی فوق‌العاده ثبت کنید.

  •  استفاده به عنوان نور معمولی

با وجود شکل مدور آن، وقتی به عنوان یک نور طبیعی استفاده می‌شود، بسیار عالی عمل می‌کند. نور را بلند کنید و آن را به سمت سوژه خود بگیرید تا اثر فوق‌العاده آن را ببینید، همچنین می‌توانید از آن به عنوان یک سافت باکس کوچک استفاده کنید. شما محدود به این که چطور می‌توانید سوژه خود را نورپردازی کنید نیستید، اما من متوجه‌شده‌ام که همه الگوهای نورپردازی اصلی خوب کار می‌کنند.

اگر بیش از یک رینگ لایت دارید، می‌توانید چیدمان‌های خلاقانه‌ای برای آنها در نظر بگیرید و به شکل‌های مختلف سوژه را نورپردازی کنید. اگر رینگ لایت شما قابلیت تنظیم قدرت نور را دارد می‌توانید با تغییر نور در مکان‌های مختلف و با چینش‌های مختلف، سوژه را به خوبی نورپردازی کنید و سایه‌ها را از بین ببرید.

  •  استفاده به عنوان نور حامی

معمولا رینگ لایت‌هایی که از جنس لامپ‌های LED هستند داغ نمی‌شوند. بنابراین احساس آزادی کرده و سوژه‌ی خود را به شیوه‎های مختلف و غیر متعارف نورپردازی کنید تا نتیجه‌ای خلاقانه‌تر و جذاب‌تر بدست آورید. نتایج با توجه به سایزهای متفاوت رینگ لایت‌ها متفاوت خواهد بود و احتمالا باید نگران تعداد سیم‌ها و کابل‌ها نیز باشید، اما این مشکلات هم چیزی از ارزش رینگ لایت کم نمی‌کند.

  • استفاده به عنوان نور پر کننده

شما می توانید هر نور دیگر ، مانند نور حلقه ترکیب ، با چشمک می زند استودیو خود را برای دریافت نور خلاق و اثرات جالب است. شما می توانید یک بارق به عنوان نور اصلی و نور حلقه برای نرم کردن نور و یا به عنوان یک تلطیف نور استفاده کنید.

راهنمای خرید هارد اکسترنال
این مقاله را بخوانید

چند چیز شما باید به خاطر داشته باشید که نور بارق خود را احتمالا قوی تر از نور حلقه خود را ، بنابراین تنظیم قدرت بارق با در نظر گرفتن نور حلقه است. همچنین, اگر شما می خواهید به ترکیب منابع نور, شما احتمالا باید یک نور حلقه با درجه حرارت رنگ قابل تنظیم داشته باشید.

شما همچنین می توانید این را معکوس کنید و استفاده از نور حلقه به عنوان نور اصلی و فلش به عنوان نور پرپرکننده استفاده کنید. همانطور که قبلا ذکر شد ، مطمئن شوید که قدرت فلاش خود را قبل از انجام این کار کاهش می یابد.

آموزش عکاسی با رینگ لایت

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی