ثبت آسمان های زیبا و جذاب

ثبت آسمان های زیبا و جذاب

ثبت آسمان های زیبا و جذاب

ثبت آسمان های زیبا و جذاب: گذشته از ترکیب منحصر به فرد و شگفت انگیز از رنگ های آسمان ، ابرها و زمین زیرآن ، عکاسی آسمان باعث می شود عکس های شگفت انگیز ترین و خیره کننده. آسمان عکاسی که دست کم توانایی و ساختار از آسمان برای تکمیل این عکس به شما نشان می دهد آنچه شما ثبت می کنید از یک منظره‌ و یا یک تصویر از غروب آفتاب ساحل, دراماتیک توجه داشته باشید و یا حتی یک موضوع پیش زمینه مکمل .با نیکون در ادامه ی این مقاله همراه باشد.

ثبت عکس‌های زیبا از آسمان در ساعات مختلف روز نسبتا آسان است، اما به مهارت و دانش نیاز دارد تا آن ها را دقیقا همان طور که با چشمان خود می بینیم – یا حتی بهتر – ثبت کنیم. با این حال تلاش برای عکاسی از آسمان همیشه ارزش دارد چون نه تنها به هر عکاس مشتاق و حرفه‌ای کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را در عکاسی بهبود بخشد، بلکه آن‌ها را تشویق می‌کند که زیبایی طبیعی و انکارناپذیر فضای باز را ثبت کرده و به اشتراک بگذارند.

ثبت آسمان های زیبا و جذاببا فرمت Raw عکس بگیرید

به جای عکاسی معمولی jpeg آسمان عکاسی فرمت دیجیتال خام برای اطمینان از سوابق دوربین تمام اطلاعات تصویر دریافت شده توسط سنسور دوربین را امتحان کنید. عکس های خام به شما طیف وسیعی از رنگ ها و قطعنامه های مختلف برای دستکاری و آزمایش در طول فرایند ویرایش می دهد. در نتیجه ، شما آزادی بیشتری برای کاهش عکس ها ، تنظیم سطح قرار گرفتن در معرض و حتی تنظیم صف های مختلف سفید بدون به خطر انداختن کیفیت تصویر در عکاسی آسمان داشته باشد.

زاویه باز و کلوزآپ در فیلمبرداری
این مقاله را بخوانید

خورشید را تعقیب و شکار کنید

شاید راحت ترین راه برای عکاسی از آسمان و ضبط یک آسمان زیبا به عکس در زمانی که خورشید بالا می رود و مجموعه. این به این دلیل است که طلوع و غروب خورشید به برخی از زیبا ترین رنگ آسمان را به ارمغان می آورد از جمله سورتی ها و ترکیبی از زرد و آبی است که ما معمولا آنها را در طول بعد از ظهر و تماشا می کنیم. اضافه کردن تنوع به عکس آسمان روزمره خود را با بیرون رفتن و تیراندازی در طلوع و غروب آفتاب بگیرید. اما برای دیسک آسمانی عجیب و غریب و سورئال ، منتظر ساعتهای طلایی باشید که مدتها قبل از طلوع آفتاب و بعد از غروب آفتاب ، طاوع آفتاب هستند.

به قسمت‌های ضدنور شده اهمیت دهید

یک راه خوب برای استفاده از آسمان به عنوان یک پس زمینه چشمگیر است به عکس موضوع پیش زمینه در قالب نمای ضد نور و سیاه و سفید. این است که معمولا آسان تر زمانی که خورشید خیلی کم است و نور بسیار پراکنده است که موضوع خود را در معرض وجود ندارد, به خصوص در طلوع یا غروب آفتاب نوردهی کند. با این حال ، زمانی که آسمان در پشت موضوع شما کمی روشن است.

چند ساعت قبل و بعد از ظهر ، شما همچنین می توانید عکس هایی زیبا  به دست آورید. در زمان عکاسی آسمان, هر دو شرایط شما نیاز به  تنظیمات دوربین خود را کمی دستکاری کنید،. فقط به اندازه کافی به خارج شدن از ابرها و نور تا موضوع خود را تا زمانی که در جعبه است, شما تاریک هستید, اما قابل تشخیص باشد, کافی است.

عکاسی از سوژه های متحرک
این مقاله را بخوانید

ثبت آسمان های زیبا و جذاب

ترکیب‌بندی خود را از قبل در نظر داشته باشید

یک ترکیب‌بندی خوب، کلید پیشرفت عکاسی شما و ایجاد تصاویر باکیفیت حرفه‌ای است. چه از آسمان به عنوان سوژه اصلی خود استفاده ‌کنید چه پس‌زمینه، این که مکان عناصر درون عکس‌های خود را به خصوص در افق و سوژه پیش‌زمینه را در نظر بگیرید، اهمیت زیادی دارد. برای ثبت عکس‌هایی با کیفیت از آسمان، خطی را که آسمان را از زمین یا سطح آب در هر جایی در امتداد خطوط افقی قانون یک سوم جدا می‌ کند، قرار دهید.

از فیلترها استفاده کنید

احتمالا شما می‌توانید بدون استفاده از ترفند های دیگر این لیست از آسمان عکس بگیرید به جز این نکته: از فیلتر پولاریزه‌ی دایره‌ای استفاده کنید. برای عکاسی از آسمان، CPL یک ضرورت به حساب می آید، زیرا باعث می ‌شود آسمان آبی‌‌تر به نظر رسیده و ابرها از بین بروند. با این کار، شما رنگ‌‌های روشن‌تر و زیبایی بیشتری به دست می‌آورید و همچنین تعریف و معنای بیشتری به عناصر خاصی که به طور طبیعی توسط نور روشن پاک می‌شوند، می‌دهید. این فیلتر می‌تواند به سادگی به لنز شما متصل شود و تا زمانی که تاثیر مطلوب یا پلاریزاسیون را دریافت کنید، بچرخد.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی