ژست های خلاقانه برای عکس زمستانی و برفی

ژست های خلاقانه برای عکس زمستانی و برفی

ژست های خلاقانه برای عکس زمستانی و برفی

روز های برفی در فصل زمستان منظره یا سوژه های زیبایی برای عکس گرفتن ایجاد می کنند که یک فرصت خوبی است تا برای خود یک روز خاطره انگیزی را به ثبت برسانیم. با بارش برف زمین و درختان لباس سفید بر تن می کنند و اولین ایده ای که به ذهن هر شخصی می رسد گرفتن یک عکس لاکچری و جذاب در منظره برفی می باشد. اگر شما هنوز برای خود ژستی انتخاب نکرده اید، در ادامه این مطلب نمایندگی نیکون با  ژست های خلاقانه برای عکس زمستانی و برفی برای شما عزیزان گرامی تهیه و گردآوری کرده است.

شما می‌تونید یه عکس هنری در برف با دوستانتون داشته باشید یا یه عکس پروفایل زمستانی شیک بگیرید و یا حتی در سرمای زمستان، یک عکس گرم و صمیمی با اعضای خانوادتون ثبت کنید.

عکس خیابانی

فضای شهری هم در زمستان حال و هوی ویژه ی خود را دارد، درخشش نورهای ماشین، برف نشسته روی لبه‌ها جدول‌ها و … موقعیت خوبی برای گرفتن یک  ژست عکس تو برف است.

عکس از پشت پنجره برفی

شما حتی میتوانید با ماندن در خانه نیز عکس های جذابی بگیرید شاید همه از قدم زدن در برف لذت نمی‌برند و دوست دارند تنها آن را داخل خانه تماشا کنند، همین موقعیت هم راهی خوب برای ثبت یک عکس است.

ژست های خلاقانه برای عکس زمستانی و برفی

مزه مزه کردن برف

یکی از ایده‌های جالب دیگر برای ژست عکس زمستانی، موقع بارش برف است. زبان خود را بیرون بیاورید و اجازه دهید مزه ی برف را با زبان حس کنید. در همین حالت هم یک عکس خلاقانه بگیرید.

رنگ های مکمل در عکاسی
این مقاله را بخوانید

ژست های خلاقانه برای عکس زمستانی و برفی

نشسته روی برف

یک پس زمینه زمستانی که کلبه و درست در آن مشخص باشد و شما را روی زمین شاد و رها نشسته‌اید، ایده خوبی برای عکس گرفتن است. همچنین نشستن روی نیمکت برفی هم ژست عکاسی در برف خوبی است.

ژست عکاسی کنار آتش

حس گرمای آتش به خصوص در فصل زمستان لذت‌بخش است و چه بهتر این حس را در قالب یک عکس ثبت کنید. برای ژست عکس زمستانه در این موقعیت گرفتن دستها روی آتش و بعد عکاسی جذاب است.

ژست عکس اسکی

اگر علاقه ای به ورزش‌های زمستانی  دارید ، عکس گرفتن هنگام اسکی یا وقتی انعکاس منظره در عینک اسکی شما مشخص است، می‌تواند جالب باشد.و خاطره ی یک روز دل انگیز را برایتان ثبت کند.

ژست های خلاقانه برای عکس زمستانی و برفی

ژست عروسی زمستانی

برخلاف ژست‌هایی که قبل از این، این ژست عکاسی دونفره در برف دشوارتر است و نیاز به عکاسی دقیق دارد. ثبت عکس‌های عروسی در مناظر برفی یکی از راه‌های منحصر به فرد برای خاطره‌ سازی از این روز بزرگ است. شما می‌توانید از یک چتر سیاه برای تکمیل تم سفید لباس عروس و منظره استفاده کنید.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی