بهترین دوربین ها برای اینستاگرام

بهترین دوربین ها برای اینستاگرام

بهترین دوربین ها برای اینستاگرام

اما با ظهور گوشی های هوشمند و دوربین های  قدرتمند  آپلود عکس و فیلم در Instagram و شبکه های اجتماعی و دیگر راحت است اما هنوز هم بهترین عکس ها و ویدئوها با دوربین های حرفه ای می شود گرفت.  نمایندگی نیکون قصد دارد در این مقاله درباره ی بهترین دوربین ها برای اینستاگرام بپردازد.

Canon EOS M50 دوربینی در سطح آماتور بدون آینه همراه با گزینه منظره یاب الکترونیکی است. از سنسور آشنا ۲۴ مگاپیکسلی APS-C کانن و سیستم AF عالی Dual Pixel استفاده می کند. همچنین این اولین دوربین کانن غیرحرفه ای است که از فیلم برداری ۴K پشتیبانی می کند. M50 بدنه ای دستی جمع و جور دارد. در واقع ام ۵۰ برای مبتدیان طراحی شده است ، صفحه کنترولی راحت با دکمه هایی قابل دسترس است که حتی کار برای کسانی که با دوربین آشنایی ندارد اسان کرده است. صفحه ال سی دی لمسی را می توان به هر طرفی که می خواهید بچرخانید این چرخاندن مناسب عکاسی سلفی و بلاگری است که دوربین را در موقعیتی می گذارید که از شما و یا کارتان ضبط کند. همچنین یک منظره یاب OLED 2.36 میلی متری برای عکاسی در فضای باز وجود دارد. با وجود بلوتوث ، که امکان انتقال فوری عکس به تلفن هوشمند شما را فراهم می کند ، به اشتراک گذاری عکسها از همیشه آسان تر شده است.

بهترین دوربین ها برای اینستاگرام

m50 دارای کیفیت سنسور ۲۴ مگاپیکسلی CMOS می باشد که بسیار مشابه به سری های کانن است ، رنگ فایل های JPEG ( مخصوصا زردها) به طرز چشمگیری بهبود یافته اند، سطح نویز پایین و ضبط جزئیات فراوان از جمله کارهایی است که این دوربین برای شما انجام می دهد. M50 اولین کانن است که گزینه Raw فشرده سازی شده را ارائه می دهد ، که اندازه فایل ها را حدود ۴۰٪ کاهش می دهد.بیشترین تبلیغاتی که در EOS M50 صورت گرفته، قابلیت فیلمبرداری ۴K آن است ،در عکاسی نیز  با کیفیت ۱۰۸۰p عکسبرداری می کند و همینطور از سری های جدید Dual Pixel AF کاربرده شده است که نسبت به سری های قبلی کانن بهبود یافته. همچنین این دوربین دارای ورودی برای میکروفون های خارجی و کنترل دستی سطح صدا است.

دوربین Nikon Z6 II در هر دو زمینه عکاسی و فیلم‌برداری به خوبی عمل می‌کند. این دوربین با داشتن سنسور فول فریم ۲۴MP، کیفیت عالی از تصویر را برای هر کاری به‌خصوص اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی، ارائه می‌دهد.

تتظیمات دوربین نیکون
این مقاله را بخوانید

طراحی بدنه و قرارگیری کلیدهای آن، همانند مدل‌های قبلی نیکون است. یادگیری و جستجو در منوی تنظیمات دوربین نیکون مدل Z6 II آسان بوده و حتی به‌راحتی می‌توانید پس از عکاسی، عکس خود را به گوشی منتقل کرده و در اینستاگرام بگذارید.  این خصوصیات باعث شده تا این دوربین برای اینستاگرام گزینه‌ای عالی باشد.

بهترین دوربین ها برای اینستاگرام

فوکوس دوربین نیکون

فوکوس خودکار این دوربین نیکون، برای عکاسی از صحنه‌های پرتحرک مناسب است. رابط کاربری آن، هر چند ابتدا برای کسانی که به آن عادت ندارند، غریب است اما پس از مدتی، با آن آشنا می‌شوید و می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید. با این دوربین می‌توانید قدرت تشخیص چهره و ردیاب اتوماتیک فوکوس آن را جداگانه انتخاب کنید.

چه با فرمت JEPG عکاسی می‌کنید و چه با فرمت خام RAW، از کیفیت رنگ شفاف و ISO بالا برخوردار خواهید شد. دوربین نیکون مدل Z6 II، گزینه فشرده‌سازی را برای عکس‌های RAW در اختیارتان قرار می‌دهد تا حجم زیادی از کارت حافظه گرفته نشود. هنگام ویرایش عکس‌ها نیز، از بابت کیفیت بالای تصاویر برای اینستاگرام، خیالتان آسوده باشد.

کیفیت ویدئو دوربین نیکون

کیفیت ویدئو و فوکوس خودکار این مدل نیکون، خوب است اما برای ضبط صدا با کیفیت ۱۰ بیتی بهتر است از یک میکروفون مجزا استفاده کنید. در این دوربین می‌توانید از دو کارت حافظه و دو باتری برای عکاسی و فیلم‌برداری طولانی مدت استفاده کنید. Nikon Z6 II در موقعیت‌های مختلف و برای سبک‌های گوناگون، عملکرد خوبی از خود نشان داده و جوابگوی نیاز هر بلاگر اینستاگرامی است.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی