پنج نکته ساده برای عکاسی از غذا

پنج نکته ساده برای عکاسی از غذا

پنج نکته ساده برای عکاسی از غذا

در آنچه که شما در حال عکاسی هستید این نکته را با یک دانه نمک رعایت کنید: خوردن بیش از حد و یا چیزی است که شما نمی تواند هضم کنید اما به منظور عکاسی از سوژه خود را شما نیازاست که ان را به خوبی بشناسید. رفتن به بازار رشد سبزیجات آماده سازی مواد تشکیل دهنده خود سعی کنید غذاهای جدید و البته نحوه آشپزی را بیاموزید. با نمایندگی نیکون همراه باشید تا پنج نکته ساده برای عکاسی از غذا را برسی کنیم.

از لنز ماکرو استفاده کنید

از منظرهای مختلف می توان از غذا به طرق مختلف عکس گرفت ، اما نمای نزدیک و جزئیات واضح همیشه لازم خواهد بود ، و یک لنز ماکرو واقعی ۱: ۱ نه تنها یک افزودنی مفید برای کیت شما است ، بلکه یکی از مواردی است که آزمایش را تقویت می کند. تمرکز کم عمق میدان ، و واقعاً شما را مجبور می کند تا به بافت و جزئیات غذاهایی که شلیک می کنید بپردازید.

ترکیب بندی

معمولا بهتر است که در مورد ترکیب بندی ساده گرایانه یا مینیمال عمل شود، اما تعدادی لوازم پشتیبان مانند ظروف یکبار مصرف با کیفیت یا کارد و چنگال خوب، می توانند به عکس اضافه شوند. از آنها کم استفاده کنید و اقلامی را انتخاب کنید که برای حالتی که شما می خواهید انتقال دهید، مناسب باشند.

پنج نکته ساده برای عکاسی از غذا
overhead shot of hot chocolates on a tray

 می توان از مواد غذایی مختلف به روش های مختلف عکس گرفت اما از نزدیک و با جزئیات واضح همیشه لازم خواهد بود و یک لنز ماکرو واقعی ۱: ۱ است که نه تنها مفید افزودنی برای کیت شما است, اما یکی از موارد این است که این تجربه را تقویت خواهد کرد. تمرکز کم عمق میدان ، و واقعاً شما را مجبور می کند تا به بافت و جزئیات غذاهایی که عکاسی می کنید بپردازید.

سنسور کوچک یا سنسور بزرگ
این مقاله را بخوانید

یادداشت بردارید و تخته خلق کنید

این نکته ترکیبی از گفتگو با چلسی کایل ، عکاس غذا و نوشیدنی ، است که توصیه می کند هنگام غذا خوردن در رستوران ها یا حتی در خواربارفروشی ، یادداشت های ترکیبی (با قلم یا دوربین) بگیرید. به طور کلی ، این یک ایده به ظاهر واضح است ، این است که مراقب باشید و چشم خود را برای دیدن فرم ها و رنگ ها آموزش دهید ، اما همچنین به ایده های جدید باز باشید. کایل از وب سایت savee.it به عنوان مکانی برای سازماندهی ایده های طراحی خود استفاده می کند.

نور طبیعی

این نکته با قسمت “آسان” تیتر مطابقت دارد ، اما استفاده از نور طبیعی روز برای عکاسی از غذا ایده خوبی است نه تنها به این دلیل که راحت تر از نور مصنوعی است ، بلکه به این دلیل که غذا را به شیوه ای آشنا و اشتها آور ارائه می دهد. البته ، راحت تر یک ایده نسبی است ، زیرا شما می توانید نور مصنوعی را به گونه ای کنترل کنید که نمی توانید با نور خورشید کنترل کنید ، اما استفاده از نور خورشید از طریق پنجره ای در آشپزخانه شما تعداد زیادی از عکاسان بزرگ غذا را شروع کرده و به کار خود ادامه می دهند. همچنین ، با پخش کننده ها و اصلاح کننده های دیگر ، فضاهای بیرونی اطراف خانه شما می توانند بدون هزینه بارق یا کیت LED تبدیل به یک استودیو شوند.

پنج نکته ساده برای عکاسی از غذا

تعادل رنگ سفید

تنظیمات تراز سفیدی (WB) پیشفرض مختلف، مانند نور روز (Daylight)، ابری (Cloudy)، سایه (Shade) و تنگستن (Tungsten)، می توانند ته رنگ های جذابی به عکس اضافه کنند تا باعث شوند عکس ها پویاتر به نظر برسند.

تنظیمات لازم برای عکاسی از منظره
این مقاله را بخوانید

از وسایل آشپزخانه و دیگر وسایل آشپزخانه به عنوان وسایل استفاده کنید

قاب خود را خلاقانه پر کنید و به یاد داشته باشید که بشقاب غذا و مطمئناً آماده سازی غذا در خلاء وجود ندارد – لازم نیست تصویر فقط غذا باشد. از کاردک ها ، کارد و چنگال ، ادویه جات ، دستمال سفره ها ، میزهای هوادهی شده و موارد دیگر استفاده کنید تا به تصویر خود شخصیت بدهید و نقاط باز شده در ترکیب خود را پر کنید. من همچنین توصیه می کنم با سس ها و شربت ها و حتی نشتی هایی که ممکن است در آشپزخانه اتفاق بیفتد و به زنده شدن تصویر شما کمک کند ، خلاق باشید.

 

عکاسی از غذا همانند هر رشته عکاسی ، امکان آزمایش و بازی را فراهم می کند و چه شما به تنهایی کار کنید و چه با یک طراح غذا ، بهترین توصیه این است که کار استادان را مطالعه کنید ، وسایل خود را بشناسید.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی