نرم افزار های ویرایش عکس در عکاسی

نرم افزار های ویرایش عکس در عکاسی

نرم افزار های ویرایش عکس در عکاسی

در حال جستجو برای نرم افزار های ویرایش عکس در عکاسی؟ ویرایش عکس قبل از آپلود آنها را به وب سایت عکاسی یا Instagram مورد نیاز است. در این مقاله نمایندگی نیکون قصد دارند بهترین نرم افزار ویرایش عکس را برای عکاسان معرفی کنیم.

بهترین نرم افزار ویرایش عکس می تواند جلب توجه بیننده را به یک عکس نشان می دهد که موضوع اصلی عکس و تبدیل یک عکس معمولی به یک واقعا زیبا و فوق العاده محصول.
مشکل این است که عکاسان باید نرم افزار ویرایش عکس مناسب را برای پاسخگویی به نیازهای خود انتخاب کنند. بازار نرم افزار های بی شماری برای خرید از نمونه های معروف تر و شناخته شده مانند فتوشاپ و لایت روم به ابزار ساده و موثر مانند بوم وجود دارد. حتی تعدادی از نرم افزار رایگان بزرگ وجود دارد.

نرم افزار های ویرایش عکس در عکاسی

ACDSee Photo Studio Ultimate

این نرم‌افزار یکی از گزینه‌های جدیدتر بازار است که تا چند وقت اخیر خیلی مدنظر کاربران حرفه‌ای قرار نگرفته بود. این نرم‌افزار یک گزینه همه کاره است که می‌تواند تمامی تجهیزات موردنیاز را با یک رابط کاربری ساده در اختیار شما قرار دهد. این نرم‌افزار نسبت به نرم‌افزارهای دیگر قابلیت‌هایی دارد که اشاره به آن‌ها خالی از لطف نیست: بدون نیاز به وارد کردن عکس: می‌توانید بدون نیاز به Import عکس، تصاویر خودتان را به صورت مستقیم ادیت کنید تشخیص چهره: همانطور که از اسم آن مشخص است این قابلیت یک روش خیلی خوب برای مرتب کردن و سازماندهی تصاویر است.

 Gimp

Gimp یک نرم‌افزار ادیت عکس حرفه‌ای و رایگان است که دانلود و نصب آن خیلی ساده است. این نرم‌افزار قابلیت‌های متعددی دارد که به شما در روتوش عکس‌ها، انجام ترکیب‌بندی و بهبود عکس کمک می‌کند. همچنین این نرم‌افزار یک بخش مدیریت فایل داخلی هم دارد.

ایده ژست عکاسی از نوزاد در منزل
این مقاله را بخوانید

علاوه بر این، Gimp به خوبی روی ویندوز، Mac، و لینوکس کار می‌کند و می‌توانید تصاویر خود را با فرمت‌های مختلف به سادگی توسط این نرم‌افزار ادیت کنید.

به خاطر اینکه این نرم‌افزار قابلیت‌های زیادی که مرتبط با کادربندی و روتوش تصویر هستند را شامل می‌شود خیلی از عکاس‌ها از آن به عنوان یک جایگزین مناسب برای فتوشاپ و لایتروم برای عکاس‌‌های تازه کار نام می‌برند.

برخی از قابلیت‌های این نرم‌افزار عبارتند از:

  1. امکان اصلاح مواردی مثل تاریکی گوشه های تصویر و…
  2. مدیریت فایل و حالت‌های بهینه‌سازی
  3. روتوش دیجیتال
  4. ابزارهای Clone و اصلاح
  5. پشتیبانی از پلاگین‌های مختلف

Canva

نرم افزار های ویرایش عکس در عکاسیبهترین نرم افزارهای ادیت عکس

کانوا یک ابزار طراحی ساده با بسیاری از ویژگی های است. این نرم افزار در واقع یک برنامه freemium است که دارای چندین ابزار ویرایش و محصولات مختلف است. بر خلاف سایر ابزارهای ویرایش ، شما می توانید این نرم افزار را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید و فورا تصاویر را اضافه کنید. فروشگاه Canva هزاران قالب ، عکس ، نقشه ها و آیکون های مختلف را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به راحتی محتوای بصری را برای سایت و وبلاگ خود ایجاد کنید.

این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد که عناصر مختلف تصویر را فقط کشیدن و رها کردن ساده ادیت کنید و به آن فونت یا قالب اضافه کنید.

قابلیت‌های این نرم‌افزار عبارتند از:

  1. بیش از ۸ هزار قالب مختلف
  2. امکان استفاده از ابزارهایی مثل Blur و Vignette
  3. کراپ و صاف کردن تصویر
  4. ابزار شفافیت تصویر
  5. جدول‌های طراحی و فریم عکس
  6. استیکر
  7. امکان افزودن بافت
  8. بهبود دهنده‌ی تصویر
جبران نوردهی
این مقاله را بخوانید

 PicMonkey

PicMonkey یک بسته طراحی گرافیک کامل است که اجازه می دهد تا شما را به ویرایش تصاویر ، کلاژ ، روتوش ، کرپ و کلمه. این نرم افزار به شما کمک می کند تا مهارت های طراحی خود را توسعه دهید و از خلاقیت خود برای ویرایش تصاویر استفاده کنید. توانایی اصلی این نرم افزار اضافه کردن عناصر گرافیکی به تصاویر است.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی