لنز برای عکاسی در شب

لنز برای عکاسی در شب

لنز برای عکاسی در شب

لنز برای عکاسی در شب : به عنوان مربی کارگاه عکاسی شبانه ، متعهد به گرفتن تصاویر عالی از شب هستم. و در حالی که ما معتقدیم بهترین تصاویر از ترکیب عالی ، تکنیک عالی و توجه به تصویر عالی بدست می آید ، اما داشتن تجهیزات خوب مطمئناً باعث ایجاد تغییر می شود.

ما فکر می کنیم چرخ دنده در مقایسه با این سه مورد اول اهمیت دارد ، اما کمک می کند. ما سوالات زیادی در مورد اینکه کدام دنده بهتر کار می کند دریافت می کنیم و بنابراین دوست داریم پاسخ های خوبی برای آنها داشته باشیم.

اغلب از ما سوال می شود که آیا یک لنز واحد پیشنهاد می کنیم ، کدام لنز را برای کمک به شما برای گرفتن بهترین عکس های ممکن توصیه می کنیم.

در مورد این سوال ، من سریع می گویم که دوربین ها و لنزهای قدیمی برای یادگیری عالی هستند. آنها به دانش آموزان کمک می کنند تا تفاوت تکنیک هایی را که واقعاً به آنها در یادگیری کمک می کند ، ببینند.

معرفی لنز برای عکاسی در شب

لنز برای عکاسی در شببا این وجود ، داشتن یک لنز (و بدنه) عالی در گرفتن عکس های عالی در طول آموزش به شما اجازه می دهد تا با کیفیت عالی برای چاپ به خانه بروند.
سوال “چه چیزی باید بگیرم؟” می توان با یک پاسخ سریع پاسخ داد ، اما ما فکر می کنیم ارائه پیش زمینه و توضیح اینکه چرا ما لنزهای خاصی را توصیه می کنیم بسیار مفیدتر است.

تعمیرات دوربین عکاسی نیکون
این مقاله را بخوانید

از طرف دیگر ، اگر قصد دارید از آسمان شب عکس بگیرید و ستارگان را بگیرید ، همه چیز پیچیده تر می شود. این از دو واقعیت ناشی می شود. اولین مورد این است که نور ستاره بسیار کم نور است. این تنها بخش کوچکی از چیزی است که هنگام غروب خورشید دارید (چه برسد به وسط روز). حتی مهتاب چندین برابر قوی تر است.

در نتیجه ، شما باید تمام تلاش خود را برای به حداکثر رساندن مواجهه انجام دهید ، و لازم است که این امر به سرعت اتفاق بیفتد. به عبارت دیگر ، نور کم به این معنی است که شما نیاز به نوردهی زیادی دارید. نوردهی ترکیبی از سه چیز است: سرعت شاتر ، دیافراگم و ISO.

در سایر انواع عکاسی ، ممکن است به سادگی شاتر را برای مدت طولانی باز کنید. در عکاسی از آسمان شب ، از آنجا که ستارگان در حال حرکت هستند ، این تجمل را ندارید.

خرید لنز برای عکاسی در شب

لنز برای عکاسی در شباین بدان معناست که سرعت شاتر شما بین ۱۵ تا ۳۰ ثانیه محدود می شود. اگر بیشتر در معرض دید قرار بگیرید ، دوربین این حرکت را انجام می دهد و به صورت دم ظاهر می شود یا در تصاویر شما تار می شود.

این بدان معناست که شما باید به دو گزینه نوردهی دیگر ISO و دیافراگم نگاه کنید. برای مقابله با نور کم ، باید ISO خود را حداقل تا ۳۲۰۰ و در بسیاری از موارد ۶۴۰۰ افزایش دهید. حتی اگر دوربین شما چیزی در حدود ISO 25،۶۰۰ داشته باشد ، بسیاری از دوربین ها این روزها این کار را انجام می دهند اگر از ISO بسیار بالایی استفاده می کنید ، خطر نویز را به طور کامل بر روی عکس خود می گیرید .

رونمایی از دوربین های بدون آینه نیکون
این مقاله را بخوانید

به دلیل این محدودیت در سرعت شاتر و ISO ، تنها کنترل نوردهی باقی مانده دیافراگم است. برای به حداکثر رساندن نوردهی و ثبت موفقیت آمیز آسمان شب ، به یک لنز سریع نیاز دارید. چقدر سریع؟

لنزی که تا f/2.8 یا بیشتر باز شود ایده آل است. لنزی با حداکثر دیافراگم f/4.0 قابل قبول است. هر چیزی کمتر از آن (به معنی عدد f بالاتر) احتمالاً کار نخواهد کرد. این یکی از شرایطی است که لنز کیت شما ممکن است به خوبی به شما خدمت کند . بیشتر لنزهای کیت تا حداکثر f/3.5 در بزرگترین فاصله کانونی باز می شوند ، که در واقع ۱/۳ توقف روشن تر از لنزهای معمولی f/4.0 شما است.

ناگفته نماند که شما یک لنز تیز می خواهید. اما چگونه می توان تشخیص داد که لنز تیز چیست و چه چیزی نیست؟ البته بهترین راه این است که آنها را خودتان امتحان کنید. هر چند ممکن است آزمایش یک سری کامل از لنز ها عملی نباشد.

بهترین لنز برای عکاسی در شب

لنز برای عکاسی در شبالبته وضوح تنها چیزی نیست که باید به آن توجه کنید. لنزها همگی دارای اعوجاج متفاوتی هستند. یکی از انواع اعوجاج که در عکاسی در شب مهم است ، اعوجاج کما نامیده می شود. بال های کمی به نقاط نور می افزاید ، که در مورد عکاسی از ستارگان ایده آل نیست. متأسفانه ، این چیزی نیست که اغلب در آزمایش لنز گنجانده می شود ، بنابراین باید آن را با هر لنزی که در نظر دارید بررسی کنید.

ما در حال حاضر سه معیار مهم برای انتخاب لنز برای عکاسی از آسمان شب را تعیین کرده ایم. لنز شما باید عریض ، سریع و تیز باشد. از نظر گستردگی ، سرعت و تیز بودن ، بستگی به شما دارد. اما می توانید از معیار های خود برای ایجاد لیستی از لنزهای موجود استفاده کنید.

خدمات پس از فروش نیکون
این مقاله را بخوانید

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید لنز نیکون و دوربین نیکون با کارشناسان ما در نمایندگی نیکون تماس حاصل فرمایید.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی