تجهیزات عکاسی حیات وحش

تجهیزات عکاسی حیات وحش

تجهیزات عکاسی حیات وحش

تجهیزات عکاسی حیات وحش : این مقاله برخی از وسایل ضروری عکاسی از حیات وحش را که برای ثبت تصاویر باورنکردنی از حیوانات نیاز دارید ، بیان می کند. با این حال ، صبر برای تجهیزات عکاسی در عکاسی از حیات وحش به همان اندازه مهم است. حیوانات وحشی همان کاری را که قرار است انجام دهند ، انجام می دهند.

متأسفانه ، نمی توانید از آنها بخواهید که به این شکل نگاه کنند ، کاری زیبا انجام دهند یا جایی که نور بهتر است بایستند. هنگامی که آنها زیبا به نظر می رسند یا کاری جالب انجام می دهند ، باید حضور داشته باشید و آماده باشید.

آماده باشید تا منتظر بمانید و منتظر بمانید و منتظر بمانید. زمان زیادی طول می کشد تا عکس های خوب از حیات وحش گرفته شود و حتی زمان بیشتری برای گرفتن عکس های عالی لازم است. گفته می شود ، در اینجا تجهیزات ضروری است که باید در نظر بگیرید اگر می خواهید در مورد عکاسی از حیات وحش جدی باشید.

دوربین dSLR

حیوانات وحشی به طور کلی با مردم احتیاط می کنند و بسیاری از آنها خطرناک هستند. بنابراین ، در بیشتر موارد ، شما نیاز به عکاسی از آنها از راه دور دارید.

یکی از وسایل ضروری عکاسی از حیات وحش یک لنز تله است که سوژه را بزرگ کرده و به آن نزدیک می کند. یک دوربین دیجیتال جمع و جور کوچک و مقرون به صرفه با لنز زوم ۳x (تقریباً معادل لنزهای ۳۵ تا ۱۰۵ میلی متری در دوربین ۳۵ میلی متری) برای عکاسی از حیات وحش مفید نخواهد بود زیرا زوم به اندازه کافی عالی نیست.

تعمیرات نیکون
این مقاله را بخوانید

معرفی تجهیزات عکاسی حیات وحش

تجهیزات عکاسی حیات وحش بدنه دوربین رفلکس تک لنز دیجیتال (DSLR) که به شما امکان می دهد لنزها را تعویض کنید ، لنزهای تله فوتو با فاصله کانونی ثابت (مانند لنزهای F/4 300 میلی متر) یا زوم دور (مانند ۷۰-۲۰۰ میلی متر یا ۱۰۰-) لنز زوم ۴۰۰ میلی متری) در اینجا اجباری است.

لنز زوم

اگرچه لنز زوم فناوری در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده است ، این مورد بحث نیست که لنزهای “اصلی” با فاصله کانونی ثابت تصاویری با کیفیت بالا تولید می کنند. تعجبی ندارد که موفق ترین عکاسان حیات وحش جهان طیف وسیعی از لنزهای تله فوتو را در زرادخانه خود داشته باشند.

معمولاً ۳۰۰ میلیمتر F2.8 و یا ۵۰۰ میلیمتر F4 یا ۶۰۰ میلیمتر F4-علاوه بر بزرگنمایی وسیع مانند ۷۰- ۲۰۰ میلی متر F2.8. مزیت اصلی SLR های دیجیتال برای عکاسی از حیات وحش این است که می توانید مجموعه ای از لنز ها و لوازم جانبی خود را در طول زمان بسازید.

بنابراین با در نظر گرفتن سناریوی فوق ، می توانید لنزها را ارتقا دهید تا شامل یک یا دو لنز اصلی یا زوم با کیفیت بهتر با حداکثر دیافراگم بیشتر باشد. شما می توانید از سایر تولید کنندگان لنز مانند Sigma یا کانن لنز بخرید.

مبدل از راه دور

لنزهای تله فوتو بخشی از وسایل ضروری عکاسی حیات وحش شما هستند. مدت زمان آن بستگی به میزان دسترسی شما و اندازه سوژه شما دارد. پرندگان معمولاً به لنزهای بلند ، مانند حیوانات خجالتی یا خطرناک نیاز دارند.

برای این موارد ، ۴۰۰ میلی متر یا ۶۰۰ میلی متر توصیه می شود. اگرچه این لنز ها بزرگ ، سنگین و حمل چندان جالبی نیستند ، اما هنگام عکاسی از ماشین مشکل بزرگی نیست. با این حال ، هنگام پیاده روی ، تفاوت کاملاً ایجاد می کند.

فیلتر پلاریزه
این مقاله را بخوانید

گاهی اوقات استفاده از مبدل از راه دور در بزرگنمایی کوچکتر مانند ۳۰۰ میلی متر می تواند این کار را انجام دهد. آنها کوچک و سبک هستند ، دارای درجات مختلف بزرگنمایی هستند و میزان لنزهای شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. نکته منفی این است که وضوح تصویر چندان خوب نیست و برخی از نقاط نور را از دست می دهید اما پشت و شانه های شما بسیار راحت تر خواهد بود.

خرید تجهیزات عکاسی حیات وحش

تجهیزات عکاسی حیات وحش

 

سه پایه

لنزهای بلند نیاز به پشتیبانی دارند. به عنوان مثال ، هنگام کوهنوردی یا پیاده روی ، سه پایه استاندارد است. سه پایه هایی که به اندازه کافی محکم هستند و از لنز ۶۰۰ میلی متری پشتیبانی می کنند بزرگ و سنگین هستند.

به عنوان مثال ، گاهی اوقات ممکن است یک تخته سنگ یا درخت افتاده ترجیح داده شود. هرچه لنز طولانی تر باشد ، بیشتر مستعد حرکت دوربین هستید. با لنزهای واقعا بلند ، حتی کوچکترین حرکت می تواند باعث تاری شود. سعی کنید تا حد امکان از سرعت شاتر با در نظر گرفتن نوع عمق میدان دلخواه استفاده کنید. (هرچه دیافراگم بزرگتر باشد ، عمق میدان کمتر است. تله های واقعاً طولانی عمق میدان بسیار کمی در هر f-stop دارند.)

بهترین تجهیزات عکاسی حیات وحش

تجهیزات عکاسی حیات وحششما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید لنز نیکون و دوربین نیکون با کارشناسان ما در نمایندگی نیکون تماس حاصل فرمایید.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی