راهنمای خرید رینگ لایت رومیزی

راهنمای خرید رینگ لایت رومیزی

راهنمای خرید رینگ لایت

  • رینگ لایت چیست؟

دستگاه روشنایی است که بسیاری به تازگی استفاده شده است.آن را در قالب رینگ یا حلقه ای می آید و از تعداد زیادی از لامپ های LED کوچک تشکیل شده است.ساخته شده در تخت, دایره, منبع نور بی سایه ایجاد انعکاس نور جذاب در چشم, به ویژه برای عکاسی چهره ایجاد میکند.در ادامه با نیکون بیشتر درباره ی راهنمای خرید رینگ لایت رومیزی برسی خواهیم کرد

دلیل اصلی حلقه ای بودن رینگ لایت اینه که لنز دوربین را از میانش رد کنید! تفاوت رینگ لایت با LED معمولی در اینه که برخلاف آنها درجه کلوین بالا دارد و برخلاف LED عادی پرش نور هم ندارند.

یادمون باشه که رینگ لایت یه فلاش یا پروژکتور نیست . رینگ لایت در عکاسی های حرفه ای ،(صنعتی و‌پرتره ) برای جلوگیری از ایجاد سایه و دو رنگ شدن سوژه ( به خاطر عدم دریافت نور یکنواخت ) استفاده میشود.

راهنمای خرید رینگ لایت رومیزی

  • کاربرد رینگ لایت؟

  1. عکاسی : برای عکاسی سوژه از نزدیک مثل چهره، غذاها اجناس از نزدیک عکاس ماکرو مثل عکس تبلیغاتی از دهان و دندان در پزشکی
  2. فیلمبرداری: برای فیلمبرداری سلفی ( Vlogging) با گوشی برای لایو اینستا و وبینار و ….
  3. آرایشگری : میکاپ و چهره پردازی کار با ناخن واکستنشن کارهای مژه ، لیفت و لمینت مژه و زیبایی کاران صورت
  • خرید رینگ لایت:

نگاهی به انواع رینگ لایت ها بیندازیم که در سه دسته بسته به اندازه و قیمت تقسیم می شوند

  1. اگه دنبال یک رینگ لایت رومیزی کوچک هستین و خیلی هم نمیخواین هزینه کنین بهتره گزینه های دسته اول رو برای خرید رینگ لایت ارزان انتخاب کنید.
  2. اگه دنبال رینگ لایت کمی قویتر (با شدت نور بیشتر) هستین و برای کار آرایشگاه یا بلاگری و فیلمبرداری از خودتون دنبال میگردین دسته دوم رو ببینید.
  3. اگه براتون هزینه رینگ لایت اولویت نداره و در ضمن دنبال یک رینگ لایت قوی برای کار حرفه ایتون هستین گزینه های دسته سوم رو بررسی کنید.
زاویه دید در عکاسی
این مقاله را بخوانید

راهنمای خرید رینگ لایت رومیزیرینگ لایت رومیزی مدل NS-16B

رینگ لایت عکاسی NS-16 با قطر ۱۶سانتی متر در سایز های ۱۰x10x2 سانتی متر و وزن صد گرما ساده و ارزان قیمت نورپردازی ابزار است که مناسب برای مصرف خانگی و غیره.، دفتر ، میز آرایش ، کامپیوتر و ضبط. شما می توانید این رینگ لایت در جفت و پشت ابزار تصویربرداری خود را به ارائه نور با کیفیت مشابه برای جریان استفاده کنید.

این رینگ لایت نسبت به سایز کوچک و جمع و جوری که دارد، نور ایده آلی را برای کاربر فراهم می‌کند. تنظیمات نوری این رینگ لایت از طریق ریموت کنترل موجود روی کابل USB انجام گرفته و کلوین یا دمای رنگ رینگ لایت NS-16 در سه درجه سرد و گرم و میانه قابل تنظیم است. علاوه براین به کمک دکمه‌های UP و Down روی ریموت می‌توانید قدرت خروجی نور را مابین صفر تا صد درصد تنظیم نمایید.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی