عکاسی در ارتفاع

عکاسی در ارتفاع

عکاسی در ارتفاع

عکاسی از ارتفاع : برای اینکه به عکس هایتان پرسپکتیوی جدید ببخشید از کوهی بالا بروید یا بر نردبانی بایستید. در این مطلب از نمایندگی نیکون در مورد روش این نوع عکاسی به شما بیشتر خواهیم گفت.

زیبایی عکاسی است که شما به هر چیزی در روش خود را از عکاسی محدود نمی شود. شما می توانید با تعداد اپتیک که می خواهید بازی کنید ، فیلتر ها را اضافه کنید ، از ژل های رنگی یا هر ابزار دیگری استفاده کنید که ظاهر عکس را برای کار و آزمایش تغییر می دهد. اما اگر چه بسیاری از ابزار در انتظار شما را به استفاده از آنها وجود دارد ، راه ساده برای تغییر ظاهر عکاس است عکاسی از بالا است.

ابزارعکاسی در ارتفاع:

یک لنز تله فتو برای بستن چشم انداز و یک لنز گسترده برای عکاسی از کل چشم انداز یک شهر بزرگ است. یک سه پایه می تواند در استفاده از لنزهای بلند مفید باشد ، اما لازم نیست ، اگر چه استفاده از سه پایه در بعضی از نقاط نیز ممنوع است. اگر شما در شب شلیک ، یک دوربین است که اجازه می دهد تا شما را به ساقه در شب ، مانند EOS 70D با ISO 12800 ، بسیار مفید است. علاوه بر این دوربین قادر به تغییر زاویه صفحه نمایش ال سی دی استفاده شده است که در هنگام عکسبرداری با یک سه پایه و یا زمانی که شما دوربین را بالای سر خود گرفته اید به کار می آید.

عکاسی در ارتفاعمکان

به دنبال نزدیک ترین آسمان خراش نگردید. کافی است به آخرین طبقه ساختمانتان بروید و عکاسی از شهر را شروع کنید. احتمالا بیشتر از آنچه به نظر می رسد به زحمت می افتید، زیرا ساختمان های زیادی وجود دارند که منظره ای در اختیار شما قرار نمی دهند و یا به اندازه کافی پنجره برای مشاهده بیرون ندارند. با این حال ناامید نشوید.

بهترین دوربین‌ها برای عکاسی ماکرو
این مقاله را بخوانید

اگر شما در حال سفر در اتاق شما به احتمال زیاد به یک بالکن است که شما می توانید چند عکس از یا اگر هتل شما این فرصت را با تجهیزات خود را به سقف و عکس در یک گوشه به عکاسی بپردازید. فقط اگر شما آن را انجام دهید به طوری که آن مجاز است و یا شما خواهد شد با چند چهره کشیده و خشن مواجه خواهید شد! برای تریبون از نظر نگاه (در ساختمان های بلند) پل ها و حتی چرخ و فلک که سر در شهرستان کشیده. چرخ فلک معمولا نیم ساعت طول می کشد تا سوار کامل, که به شما این امکان را می دهد زمان خوبی برای عکاسی در اختیار داشته باشید.

نمایی جدید

عکس از بالای یک ساختمان ، به طور مستقیم پایین ، که صدها بار توسط افراد مختلف ، مسابقه است.عکس خود را فورا باعث می شود علائم متمایز ، و این فرصت به شما می دهد چند خیابان در اطراف آن ، و همچنین اشکال و الگوهای که معمولا در تصویر در ذهن دیده نمی شود. از این زاویه ، شما می توانید ببینید که چگونه سایه ها شکل می گیرند و به شما کمک می کنند بافت را به عکس اضافه کنید. اگر شما به اندازه کافی دور از شهر و ساختمان ها از نظر شما اغلب در همان سطح و هیچ چیز متمایز پیش زمینه از پس زمینه نمی شود. برای رفع این مشکل، به دنبال چیزی باشید که با قرار گرفتن آن در پیش زمینه، سبب جذاب شدن عکستان شود.

گیمبال چیست و کاربرد گیمبال
این مقاله را بخوانید

عکاسی در ارتفاعکمی بالاتر

اگر ارتفاع شما کم است چرا چند پله بالاتر نمی روید و یا بر دیواری نمی ایستید تا از منظره ای که همیشه می بینید فرار کنید. برای مثال به دنبال یک راه پله مارپیچی باشید. چنین چیزی خوب جواب می دهد اما بار ها و بار ها عکاسی شده و به شکل کلیشه در آمده است. پس حواستان را جمع کنید.

سعی کنید از یک تپه یا قله در اطراف شهر بالا بروید تا با عکاسی از آنجا منظره ای از شهر داشته باشید.

کلوزآپ

به دنبال ساختمانی مهم و برجسته باشید و از لنز تله خود استفاده کنید تا عکسی کلوزآپ از آن بگیرید. این ساختمان می تواند یک کلیسا، مسجد و یا یک استادیوم فوتبال باشد.

از زمین جدا شوید

اگر می خواهید مجموعه عکسی از نگاه یک پرنده (پرسپکتیو چشم پرنده) تهیه کنید چرا پرواز با یک کایت را امتحان نمی کنید؟ همراه دوربینتان از میان آسمان عکس های خاص و ویژه بگیرید. اگرچه ما این کار را به شما توصیه نمی کنیم!

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی