بهترین دوربین‌ها برای عکاسی ماکرو

بهترین دوربین‌ها برای عکاسی ماکرو

بهترین دوربین‌ها برای عکاسی ماکرو

در این مقاله از نمایندگی نیکون قرار است باهم دررابطه با عکاسی ماکرو اطلاعاتی به اشتراک بگذاریم پس اگر به دنبال بهترین دوربین‌ها برای عکاسی ماکرو می گردید با نمایندگی نیکون همراه باشید تا با معرفی دوربین های نیکون عکس های ماکروی جذابی بگیرید و با ویژگی های این دوربین ها اشنا شوید.

دوربین نیکون Z6

اگر قصد دارید با یکی از بهترین دوربین‌های بدون آینه  به عکاسی ماکرو بپردازید، ما دوربین Nikon Z6 را به شما ارائه می دهیم . نحوه ی کارکردن با این دوربین بسیار شبیه به دوربین نیکون Z7 دارد و تفاوت آن‌ها وجود لنز ۲۵ مگاپیکسلی Z6 به جای لنز ۴۶ مگاپیکسلی Z7 است. سنسور دوربین عکاسی ماکرو Nikon Z6 مصرف کمی دارد و این نکته به طول عمر بیشتر باتری آن و امکان استفاده طولانی‌ تری از آن کمک می‌کند.

نمایندگی نیکون در این دوربین خودش یک لرزشگیر داخلی ۵ محوره به کار برده است که می‌تواند تا ۵ استاپ لرزش را کم کند. استفاده از پردازشگر Expeed 6 در این دوربین باعث شده است تا علاوه بر قدرت پردازش مناسب، گزینه‌هایی مانند Mid Range Sharpening به پارامترهای Picture Control JPEG آن اضافه شود. این گزینه در واقع یک الگوریتم اضافی است که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید تنظیمات مربوط به شارپ‌کردن لبه‌ها را به طور مستقل از تصویر کلی انجام دهید.

بهترین دوربین‌ها برای عکاسی ماکرو

در ضمن استفاده از سنسور کم‌ مصرف‌تر باعث کاهش تعداد نقطه‌های فوکوس خودکار بر پایه‌ سیستم تشخیص فاز نیز شده است. مانت جدید و بزرگتر استفاده شده در این دوربین باعث شده است تا شرکت نیکون در طراحی لنز آن بتواند انعطاف بیشتری به خرج بدهد. باتری استفاده شده در این دوربین بدون آینه، EN-EL15b است که با یکبار شارژ به شما امکان ثبت ۳۳۰ عکس را می‌‌دهد.

ژست‌های عکاسی مدلینگ آقایان
این مقاله را بخوانید

بهترین دوربین‌ها برای عکاسی ماکرو

دوربین Canon 90D

اگر یک عکاس ماکرو تازه کار هستید که می‌خواهید جدی و اصولی شروع کنید، دوربین Canon 90D را بررسی کنید ، که دارای وضوح چشمگیر، کیفیت تصویر خوب و تعداد انگشت شماری از ویژگی‌های مفید است .

Canon 90D یکی از جدیدترین (یعنی آخرین) DSLR های Canon است و در حالی که فقط یک سنسور APS-C ارائه می دهد، ۳۲٫۵ مگاپیکسل آن برای ثبت حتی بهترین جزئیات در صورت جفت شدن با لنز مناسب کافی است.

و بسیاری از لنزهای ماکرو EF و EF-S وجود دارند که انعطاف‌پذیری لازم را به شما می‌دهند. EF -S 35mm f/2.8 Macro IS STM حتی دارای یک نور حلقه ماکرو داخلی است تا از ایجاد سایه روی سوژه شما جلوگیری کند.

دوربین عکاسی Nikon D850

دوربین نیکون D850 یک دوربین فول‌ فریم DSLR است و جزوی از برترین دوربین‌ها برای عکاسی ماکرو به شمار می رود. به خاطر وجود سنسور بزرگتر، شما قابلیتی دارید که از عمق میدان کم‌تر استفاده کنید و تنها جزییات سوژه‌ اصلی را در عکس ثبت کنید. سنسور بزرگ ۴۵ مگا‌پیکسلی این دوربین با افزایش ISO نیز عملکردی خوبی ارائه می‌دهد و میزان نویز موجود در عکس‌های ماکرو ثبت شده با آن بسیار کم است.

بهترین دوربین‌ها برای عکاسی ماکروسیستم فوکوس به کار رفته در این دوربین نیکون، شبیه به دوربین نیکون D5 است که یک دوربین حرفه‌ای برای عکاسان ورزشی به حساب می‌آید. استفاده از پردازشگر قوی EXPEED 5 و گریپ پیشرفته سبب شده است تا این دوربین به عنوان یکی از سریع‌ترین دوربین‌های فول‌فریم موجود در بازار به شمار بیاید.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی