دوربین DSLR مناسب ماکرو

دوربین DSLR مناسب ماکرو

دوربین DSLR مناسب ماکرو

قطعا بهترین دوربین دوربین DSLR مناسب ماکرو، امکانات فوق العاده ای را برای عکاسی از سوژه های کوچکبه شما میدهد. عکاسی ماکرو در اصل هنر دیدن کوچکترین جزئیات است، خواه در حشرات کوچک، گیاهان مینیاتوری یا فقط اشیاء خانگی باشند. یک عکاس ماکرو به ویژه در آشکار کردن دنیای پنهانی است که فراتر از محدودیت های چشم غیر مسلح ما است.در ادامه با نمایندگی نیکون همراه باشید تا به معرفی برترین دوربین ها در این ژانر بپردازیم.

دوربین Nikon Z6

اگر به دنبال یکی از مناسب ترین دوربین‌های بدون آینه برای عکاسی ماکرو هستید، ما دوربین Nikon Z6 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. عملکرد این دوربین شباهت‌های زیادی به دوربین نیکون Z7 دارد و تفاوت آن‌ها وجود لنز ۲۵ مگاپیکسلی Z6 به جای لنز ۴۶ مگاپیکسلی Z7 است. سنسور دوربین عکاسی ماکرو Nikon Z6 مصرف کمتری دارد و این نکته به ماندگاری بیشتر باتری آن و امکان استفاده طولانی‌تری از آن کمک می‌کند.

و همچنین استفاده از سنسور کم‌ مصرف‌تر باعث کاهش تعداد نقطه‌های فوکوس خودکار بر پایه‌ سیستم تشخیص فاز نیز شده است. مانت جدید و بزرگتر استفاده شده در این دوربین موجب شده است تا نمایندگی نیکون در طراحی لنز آن بتواند انعطاف بیشتری به خرج بدهد. باتری استفاده شده در این دوربین بدون آینه، EN-EL15b است که با یکبار شارژ به شما امکان ثبت ۳۳۰ عکس را می‌‌دهد.

دوربین DSLR مناسب ماکرونیکون در این دوربین خودش یک لرزشگیر داخلی ۵ محوره به کار برده است که می‌تواند تا ۵ استاپ لرزش را کم کند.

استفاده از پردازشگر Expeed 6 در این دوربین باعث شده است تا علاوه بر قدرت پردازش مناسب، گزینه‌هایی مانند Mid Range Sharpening به پارامترهای Picture Control JPEG آن اضافه شود. این گزینه در واقع یک الگوریتم اضافی است که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید تنظیمات مربوط به شارپ‌کردن لبه‌ها را به طور مستقل از تصویر کلی انجام دهید.

ایزو خودکار
این مقاله را بخوانید

دوربین Z5 Nikon

دوربین کوچک و توانمند Nikon Z 5 یک دوربین بدون آینه با فرمت FX است و دارای یک مجموعه همه جانبه و متناسب با نیازهای عکس برداری و فیلم برداری است که مناسب برای عکاسی هایی در سبک ماکرو می باشد. سنسور CMOS با رزولوشن ۲۴ مگاپیکسلی و پردازنده EXPEED 6 حساسیت گسترده ای نسبت به ISO 51200 ، عکسبرداری سریع با سرعت ۴٫۵ فریم بر ثانیه و فیلمبرداری UHD 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را فراهم می کنند.

سنسور و پردازنده با یک طراحی فیزیکی انعطاف پذیر تکمیل می شود که این طراحی شامل شاسی آلیاژ منیزیم وساخت و سازی مقاوم در آب و هوا می باشد که برای کار در آب و هوای نامعتدل مناسب باشد. منظره یاب الکترونیکی OLED با وضوح بالا و ۳٫۶ میلیون نقطه و امکان مشاهده ی هم سطح با رزولوشن بالا را فراهم می کند و یک صفحه نمایش LCD لمسی پشتی ۳٫۲ اینچی ۱٫۰۴ میلیون نقطه ای دارد که با زاویه های بالا و پایین سازگار است.

دوربین عکاسی Canon EOS R5

یکی از دوربین های بدون اینه ی فول‌فریم قدرتمند شرکت کانن دوربین عکاسی Canon EOS R5  می باشد مه از بهترین دوربین ها برای عکاسی ماکرو می باشد این دوربین دارای سنسور ۴۵ مگاپیکسلی است که موجب شده تا کیفیت فیلم‌برداری ۸K برخوردار شده است.این دوربین کانن از سیستم اتوفوکوس نسل ۲ Dual Pixel استفاده می‌کند. پردازشگر استفاده شده در این دوربین مشابه محصول کانن EOS-1D X Mark III است.

دوربین DSLR مناسب ماکرو

ویژگی Dual Pixel Raw کانن EOS 5D Mark IV در زمان ساخت این محصول به‌روزرسانی شده است. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا بتوانید شفافیت پس‌زمینه‌ عکس را در لحظه آپدیت کنید. این محصول کانن کیفیت فیلم‌برداری ۸K با فرمت RAW دارد.

آموزش عکاسی ساختمان برای معماران
این مقاله را بخوانید

منظره‌یاب استفاده شده در این دوربین یک صفحه نمایش OLED با رزولوشن ۵٫۷۶ و بزرگنمایی ۰٫۷۶ برابر دارد. این محصول در هنگام عکاسی از باتری LP-E6NH استفاده می‌کند که ظرفیت ۱۴ واتی دارد و می‌تواند با یکبار شارژ ۳۳۰ عکس پیاپی بگیرد. برای شارژ این دوربین کانن می‌توانید از شارژر موجود در کنار آن یا از USB استفاده کنید.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی