دوربین عکاسی دانشجویان 

دوربین عکاسی دانشجویان 

دوربین عکاسی دانشجویان

اگر شما علاقه مند به تحصیل در زمینه عکاسی هستید یا از ثبت صحنه ها و مناظر زیبا لذت می برید , اطمینان حاصل کنید که یک سری از وسایل اولیه نیاز دارید از جمله دوربین عکاسی دیجیتال انواع سه پایه دوربین،لنز زوم، لنز پرایم یا… و نرم افزار های عکاسی و… می باشد.از اصلی ترین وسایلی در طور تحصیل در رشته عکاسی به آن نیاز دارید دوربین عکاسی است که در این نوشته می خواهیم بهترین دوربین برای رشته عکاسی را به شما معرفی کنیم.مهم نیست که اگر شما یک دانشجوی سال اول و یا ارشد هستند! در این مقاله نمایندگی نیکون سعی کردیم یک دوربین عکاسی دانشجویان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

دوربین های نیکون D750

حسگر ۲۴ مگاپیکسلی از نوع CMOS با ابعاد ۳۵٫۹x24 میلی‌متر یکی از نکات ویژه این دوربین است. چشمی دوربین Nikon D750 دارای یک پنل ( صفحه‌نمایش شفاف ) OLED است، که در مقایسه با یک چشمی عادی می‌تواند اطلاعات بیشتری را نمایش دهد. این صفحه‌نمایش شفاف در نور شدید نیز، دید بهتری را برای عکاس فراهم می‌کند.دوربین فول فریم دیجیتالی Nikon D750 مجهز به سیستم Wi-Fi داخلی می باشد که بدین وسیله می‌توانید تصاویر خود را به سیستم دیگری انتقال دهید.

دوربین عکاسی دانشجویان ویژگی ها

دوربین D750 نیکون ، سومین دوربین DSLR فول فریم این شرکت است که در سال ۲۰۱۴ معرفی و با استقبال طرفدارانش روبه‌رو شد.

  1. حسگر ۲۴ مگاپیکسلی CMOS فول فریم
  2. پردازشگر Expeed 4 با قابلیت عکاسی متوالی ۶٫۵ فریم بر ثانیه
  3. لنز ۱۲۰ _ ۲۴ میلی متر با دیافراگم ۴
  4. نمایشگر لمسی ۳ اینچی نوع TFT-LCD ( کاملاً قابل چرخش )
  5. محدوده سرعت شاتر ۳۰ تا ۱/۴۰۰۰ ثانیه
  6. قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت Full HD – ۶۰p
چگونه از فلاش در نور روز استفاده کنیم؟
این مقاله را بخوانید

نیکون D3500

یکی دیگر از دوربین های چند منظوره مناسب رشته عکاسی نیکون D3500  است. دوربین می تواند تصاویر را از طریق بلوتوث با گوشی های هوشمند به اشتراک بگذارد. حالت راهنمای آن نیز تمام قابلیت‌های مهم دوربین را به صورت Real-time برای شما توضیح می‌دهد. همین توانایی موجب شده است این دوربین یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عکاسان مبتدی نیز باشد. محدوده ایزو این دوربین ۱۰۰-۲۵۶۰۰ است و می‌توانید با سرعت ۵ فریم بر ثانیه به صورت پی در پی عکاسی کنید. تنها نکته منفی این دوربین این است که صفحه نمایش ۳ اینچی آن لمسی نیست و باید توسط کنترل‌های روی دوربین از آن استفاده کنید.

نیکون D850

دوربین نیکون D850 برای دانشجویانی که قصد دارند عکاسی را کاملا جدی بگیرند مناسب است. این دوربین تقریبا برای هر سبکی که فکر میکنید مناسب است و میتوانید برای عکاسی پرتره استودیو عکاسی منظره و عکاسی شبانه استفاده کنید

در داخل این دوربین از یک سنسور  ۴۵٫۷ مگاپیکسلی FX-Format استفاده شده است و به همین خاطر می‌توانید از طریق آن عکس‌هایی با رزولوشن بالا بگیرید.

دوربین عکاسی دانشجویان منظره‌یاب اپتیکال پنتاپریسم این دوربین یک منظره دید کاملا وسیع را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید از صفحه نمایش ۳٫۲ اینچی این دوربین نیز برای عکاسی در حالت Live View استفاده نمائید. این دوربین می‌تواند با سرعت ۷ فریم بر ثانیه ۵۱ عکس متوالی با فرمت RAW فشرده بگیرد. در صورتی که امکانات این دوربین را دوست دارید اما به یک دوربین بدون آینه نیاز دارید، Nikon Z7 مدل بدون آینه همین دوربین است.

انواع عکسبرداری پرتره
این مقاله را بخوانید

دوربین Nikon D5600

یکی از بزرگترین تفاوت های D5600 و D3500 بدنه آنهاست. نیکون روی این دوربین از صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی استفاده کرده که قابلیت باز شدن و چرخش ۱۸۰ درجه را دارد. بنابراین فیلمبرداری یا گرفتن عکس از زوایای خاص از این دوربین نسبت به D3500 بسیار آسان تر است. اما بالاتر از همه، او همچنین توانایی تمرکز بر روی صفحه نمایش را دارد. یعنی می توانید روی همان نقطه فوکوس کنید و با لمس هر نقطه از تصویر عکس بگیرید.
اگرچه این دوربین به موتور فوکوس پیشرفته برای عکاسی نیز مجهز است، اما سیستم فوکوس زنده (روی صفحه) که از فناوری تشخیص کنتراست استفاده می کند با فناوری Dual Pixel AF کانن مطابقت ندارد و سرعت و دقت کانن برای این کار بالاتر از نیکون است.
این دوربین مزایایی دارد. از جمله اینکه موتور فوکوس ۳۹ نقطه ای آن برای عکاسی بسیار سریع و دقیق است. از سوی دیگر، این دوربین به خوبی با سیستم های نورپردازی نیکون جفت می شود و به لطف آن، سیستم های نورپردازی انحصاری Creative Lighting نیکون در اختیار شماست.
تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی