بهترین میکروفون های بی سیم ۲۰۲۱

بهترین میکروفون های بی سیم 2021

بهترین میکروفون های بی سیم ۲۰۲۱

بهترین میکروفون های بی سیم ۲۰۲۱ مزیت های زیادی دارند اما اگر مهمترین مزیت آن تکان نخوردن آن است. در ویدیو های تصویری زمانی که روی لباس استفاده می شود اصلا نمی توانید این میکروفون ها را ببینید چون سیم آنها را از زیر لباس عبور می دهند و با گیره یه لباس وصل می شوند.برای ادامه ی این مقاله با نیکون همراه باشید.

قدرت دریافت فرکانس آنها بسیار بالاست به همین دلیل برعکس میکروفون های دیگر نیازی نیست که از دست برای نگهداری آنها استفاده شود. یکی دیگر از مزیت های آنها این است که اکثرا به صورت بی سیم هستند. البته در بعضی مدل هایی نیز سیم طولانی و بلند دارند.

میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M1

بهترین میکروفون های بی سیم 2021در اولین مورد از این لیست از بهترین میکروفون, میکروفون یقه میکروفون بویا مدل BY-M1 است و بدون شک می توان گفت که محبوب ترین مدل های میکروفون یقه در ایران می باشد. این میکروفون می تواند بهترین انتخاب برای افرادی که نمی خواهند به هزینه گران بلکه نیاز با کیفیت خوب نیز نیاز دارند.

در تمام سایت ها و فروشگاه هایی که فروش این میکروفون, شما می توانید نظرات کاربران که با آن بسیار راضی هستند را ببینید. کاربر صوتی ، داشتن یک رابط ۳٫۵ mm ، باتری به عنوان یک منبع تغذیه و داشتن فیلتر برش در فرکانس های پایین می تواند به عنوان مشخصات و ویژگی های آن در نظر گرفته شود.

نقاط قوت میکروفون بویا (مدل (BY-M1

  • امکان استفاده در موبایل، لپ تاپ و دوربین های که برای فیلمبردای می باشند
  • از کندانسوری برخوردار است که دارای کیفیت خیلی خوب می باشد
  • به دلیل نداشتن حساسیت بالا می توان برای محیط های پر سر و صدا مناسب باشد.
نکات آموزشی عکاسی از دریا
این مقاله را بخوانید

میکروفون یقه ای آهوجا مدل UTP-30

یک میکروفون بسیار کاربردی یک نوع مغناطیسی با یک گیرنده صوتی خوب است. این در هند تولید می شود و محصول شرکت Ahuja است. پس از متوقف کردن مدل های قبلی ، این مدل را تولید کردند و آن را به بازار عرضه کردند. این فرکانس را از ۱۰۰ به ۱۵,۰۰۰ ساعت پوشش می دهد و کارتریج ۱,۰۰۰ اهم است.

اگر قصد دارید بهترین میکروفون یقه را برای اتصال به دستگاه های صوتی مشابه آنچه که در مساجد و تجمعات استفاده می شود ، داشته باشید ، این مدل می تواند نیازهای شما را برآورده کند. شما همچنین می توانید آنها را در گزارش شغل و تنها در انواع کلیپ استفاده کنید.

بهترین میکروفون های بی سیم 2021میکروفون آهوجا

طول کابلی که در میکروفون آهوجا استفاده می شود تقریبا ۵ متر است و فاصله بین یک سخنران یا گوینده تا سیستم صوتی را می تواند پوشش دهد. برای شروع استفاده از این میکروفون باید باتری قلمی ۱.۵ ولت را تهیه کنید که بهتر بود در هنگام خرید در جعبه موجود بود و به همین علت می توان آن را از نقاط منفی این میکروفون دانست. در برخی کاربر ها که قرار است میکروفون به سیستمی مثل لپ تاپ وصل شود نیاز به باتری ندارد و برق مورد نیاز از خود لپ تاپ تغذیه می شود.

برای اتصال به گوشی همراه و تجهیزات اندروید باید در ابتدا کانکتور میکروفون را با یک فیش هدفون استریو جایگزین کنید که برای این کار سیم شیلد را به بدنه فیش و سیم سفید را به دو پایه کوتاه متصل می‌کنید. سپس یک فیش تبدیل یک به دو اندرویدی تهیه و فیش میکروفون را به درگاه ورودی میکروفون فیش اندرویدی متصل می‌کنید تا بدون نیاز به نرم افزار خاصی صدا ضبط کنید.

لباس مناسب برای عکاسی
این مقاله را بخوانید

وجود یک کیف چرمی با کیفیت مناسب در بسته بندی میکروفون را می توان از نکته های مثبت آن دانست. به دلیل اینکه این میکروفون نویز ایجاد می کند برای افرادی که می خواهند آن را هنگام انجام بازی های کامپیوتری به کار ببرند می تواند انتخاب بهتری باشد. طبیعی است که برای کارهای دیگر مانند تولید ویدیو نمی تواند گزینه ی مناسبی باشد.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی