بهترین دوربین های نیکون ۲۰۲۲

بهترین دوربین های نیکون 2022

بهترین دوربین های نیکون ۲۰۲۲

در این مقاله از نمایندگی نیکون شمارا با بهترین دوربین های نیکون ۲۰۲۲ اشنا خواهیم کرد . با عرضه‌ی Z50، نیکون الان سه عدد دوربین بدون آینه دارد. نیکون Z50 از دوربین‌های بدون آینه و فول فریم سری Z خیلی کوچک‌تر است. در این دوربین از همان مانت Z استفاده شده است ولی این نسخه خیلی سبک‌تر و ارزان‌تر از نسخه‌های قبلی است و ما از دیدن آن خیلی تحت تاثیر قرار گرفتیم.

ما قبلا هم از مدل‌های Z6 و Z7 نیز استفاده کرده بودیم و با وجود اینکه Z7 نسخه‌ی گران قیمت‌تر این دوربین‌ها است و برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده است، Z6 قیمت مناسب‌تری برای افراد علاقه‌مند به عکاسی دارد. در این دوربین‌ها از یک مانت جدید به نام مانت Z استفاده شده است اما با استفاده از یک آداپتور می‌توانید از لنزهای معمولی هم روی این دوربین‌ها استفاده کنید به همین خاطر این سری از دوربین‌های نیکون برای کاربران دوربین‌های DSLR این کمپانی که قصد ورود به دنیای دوربین‌های بدون آینه را دارند کاملا مناسب هستند.

  • نیکون Z50

یکی از بهترین دوربین های نیکون Z50 است. نیکون Z50 خیلی از Z6 و Z7 کوچک‌تر است اما از یک طراحی ظاهری مشابه استفاده می‌کند. با وجود سایز کوچکی که این دوربین دارد، یک گریپ خیلی خوب و کنترل‌های بیرونی فوق‌العاده دارد و لنز کیت ۱۶-۵۰ عرضه شده به همراه آن نیز علاوه بر ابعاد کوچکی که دارد، عملکرد فوق‌العاده‌ای هم از خود نشان داده است. نیکون کمی دیر وارد بازار دوربین‌های بدون آینه APS-C شد اما این کار را با دوربینی انجام داد که نکات مثبت خیلی زیادی دارد و اشاره به تک تک آن‌ها اصلا ممکن نیست.

  • بهترین دوربین های نیکون 2022

  • نیکون Z6

نیکون دو دوربین فول فریم در سری Z دارد. در Z6 از یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی استفاده شده است در حالی که سنسور مورد استفاده در Z7 یک سنسور ۴۶ مگاپیکسلی است. معمولا دوربین‌هایی که رزولوشن بالاتری دارند، گزینه‌های بهتری هستند اما در Z6 با وجود قیمت پائین ما شاهد قابلیت‌ها و توانایی‌های خیلی زیادی هستیم.

انواع میکروفون برای دوربین
این مقاله را بخوانید

برای شروع لازم است به این نکته اشاره کنیم که سرعت عکاسی پیاپی این دوربین نسبت به Z7 بیشتر است، کیفیت تصویر آن در ایزو بالا خیلی بهتر است و با استفاده از این دوربین شما توانایی فیلمبرداری با کیفیت ۴K کراپ نشده را دارید و برای فیلمبرداری زاویه دید شما محدودتر نخواهد شد. روی کاغذ سنسور ۲۴٫۵ مگاپیکسلی این دوربین مزیت زیادی نسبت به سنسورهای کوچک‌تر و ارزان‌تر APS-C ندارد اما ابعاد بزرگ‌تر این سنسور بدین معنی است که تصاویر آن، به خصوص در ایزو بالا، واضح‌تر و شفاف‌تر هستند.

  • بهترین دوربین های نیکون 2022

  • نیکون Z7

نیکون Z7 نخستین دوربین بدون آینه فول فریم و یکی از برترین دوربین های نیکون بود. اینکه نیکون توانست با نخستین تلاش خود یک دوربین تقریبا فوق‌العاده طراحی و تولید کند خیلی تعجب‌برانگیز است. در Z7 از یک سنسور با رزولوشن فوق‌العاده‌ی ۴۵٫۷ مگاپیکسلی به همراه سیستم اتوفوکوس هیبریدی ۹۳ نقطه‌ای و توانایی عکاسی پیاپی با سرعت ۹ فریم بر ثانیه (بدون نیاز به گریپ) استفاده شده است. این دوربین از بیشترین عوامل ، بهترین دوربین DSLR نیکون یعنی D850 را شکست می‌دهد اما پشتیبانی از یک اسلات کارت حافظه خیلی بحث‌برانگیز است.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی