بهترین دوربین عکاسی ورزشی و اکشن

بهترین دوربین عکاسی ورزشی و اکشن

به دنبال خرید یک بهترین دوربین عکاسی ورزشی و اکشن برای فیلمبرداری از صحنه های ورزشی خود هستید؟ شما هنوز نمی دانید کدام برند را انتخاب کنید؟ ما امروز با راهنمایی مفید جدیدترین ، کاربردی ترین و پر فروش ترین مارک ، این لیست از بهترین دوربین های ورزشی را که می تواند برای شما بهترین و با صرفه ترین خرید باشد.

گوشی موبایل تلفن هوشمند شما هم ممکن است توانایی فیلمبرداری از صحنه های ورزشی را داشته باشد ، ولی یک دوربین ورزشی یک وسیله مقاوم  و ضد آب مخصوص این کار می باشند . به این معنی که می توانید آنها را به جاهایی ببرید که گوشی خود را نمی توانید ببرید.

دوربین های اکشن بخاطر مقاومت زیاد در همه جا استفاده می شوند به همین دلیل استفاده آسان و در عین حال بادوام است. ناگفته نماند که آنها بسیار با ارزش اند!

بهترین دوربین عکاسی ورزشی و اکشن

دوربین نیکون D5

مزایا

  • عکس برداری با سرعت بالا
  • سیستم اتو فوکوس بسیار عالی با ردیابی سوژه عالی
  • ساخت فوق العاده محکم  و خوش دست

معایب

  • تعداد نسبتا کم پیکسل
  • دامنه دینامیکی Raw به پای سایر دوربین های DSLR فول فریم نیکون نمیرسد
  • ویدیو ۴K با کراپ ۱٫۵ ضبط میشود

نیکون D5 برای عکاسی ورزشی حدودا فوق العاده عمل می کند. این دوربین دارای اتوفوکوس و عملکرد ردیابی فوکوس تا حداکثر ۱۲ فریم در ثانیه است و بافر آن تقریبا نامحدود است، یعنی همینطور مدام، با حفظ فوکوس فوق العاده، بدون توقف عکاسی میکند.

گیمبال گوشی(گیمبال موبایل)
این مقاله را بخوانید

بهترین دوربین عکاسی ورزشی و اکشناز بین همه دوربین ها در این لیست ،رقیب دوربین نیکون D5 فقط دوربین کنون EOS 1D X Mark II است که می تواند با کیفیت ساخت D5 و آب بندی آن رقابت کند. همین موضوع برای ارگونومی نیز صدق میکند:

با این دو دوربین فقط می توانید به طورعمودی در دستتون بگیرید و از شاتر دوم که طراحی شده استفاده کنید. گریپ این دو دوربین همچنین موجب این شده تا فضای کافی برای باتری با ظرفیت قابل ملاحظه ای ایجاد شود. D5 یکی از قابل تنظیم ترین دوربین هایی است که ما تا کنون آزمایش کرده ایم.

اگر شما یک عکاس ورزشی هستید که به حداکثر فضای کارت و / یا ویرایش / انتقال به JPEG نیاز دارید، این دوربین مناسب شماست

دوربین نیکون D500

نیکون D500 در حقیقت یک D5 کوچک است ؛ با یک سنسور APS-C و بدون دسته عمودی می باشد. و البته به جای یک سنسور فول فریم، D500 از سنسور ۲۰٫۹ مگاپیکسلی APS-C با کیفیت عالی تصویر JPEG و Raw استفاده می کند. ویژگی های سیستم اتوفوکوس و ردیابی سوژه این دوربین از D5 گرفته شده است. عملکرد عکسبرداری پشت سر هم در ۱۰ فریم در ثانیه انجام میشود که خیلی سریع است. همچنین می تواند فیلم ۴K با کیفیت تولید کند.

کیفیت ساخت D500، در سطح D5 نیست، اما هنوز هم کیفیت ساختش خیلی خوب است. دوربین در شرایط سخت، مقاوم است. دوربین D500 بهترین دوربین APS-C است که ما تا به حال آزمایش کرده ایم.
ما هنگام انتخاب دوربین برتر، همه دوربینها را در نظر گرفته ایم. حتی اگر نیکون D5 و D500 برای ورزش و اکشن شمارا متقاعد نکرده اند همه دوربینهای موجود در فهرست و نقاط قوت و ضعف آنها را بررسی کنید.

تجهیزات عکاسی از کهکشان
این مقاله را بخوانید

برای افرادی که به دنبال دوربین های DSLR تا حدودی حرفه ای و دیجیتال هستند، پیشنهاد من به انها دوربین D500 نیکون بهترین انتخاب در طول عکاسی انها می شود.

بهترین دوربین عکاسی ورزشی و اکشن
شما با استفاده از این دوربین به بهترین عکس ها با کیفیت بالایی برخوردار می شوید. عکس های JPEG که دارای رنگ های دلپذیری هستند، هرچند با بزرگنمایی شعاعی، هاله ها در کنار لبه های کنتراست بالا قرار می گیرند و جزئیات دقیق از بین میروند. همچنین در ISO های بالا D500 کاهش نویزخوبی دارد، و جزئیات را حفظ میکند و در JPEG های خود اشباع شده است. کیفیت تصویر RAW یکی از بهترین ها در دامنه دینامیکی و نویز کم نور است.

به طور خلاصه، دوربین D500 نیکون جزو بهترین دوربین های APS-C است که ما تا به امروز آزمایش کرده ایم. نیکون از کیفیت تصویر گرفته تا عملکرد اوتوفوکوس و ارگونومی، یک کار استثنایی انجام داده است. بیشتر نقاط ضعف عمده آن مربوط به ویدیو است، و سیستم Snapbridge نسبتا عملکرد ساده، آهسته و متناقضی دارد که چندان خوب به نظر نمی رسد. با وجود این نقاط ضعف، برای کسانی که به دنبال SLR دیجیتال نیمه حرفه ای APS-C هستند، D500 نیکون بهترین گزینه است. عکاسان پرتره و مناسبت ها احتمال دارد تا نیاز به سرعت و ضد ضربه بودن داشته باشند که سوگلی دوربین های APS-C نیکون این دوربین است، و البته اتوفوکوس سریع و دقیق، و همچنین کیفیت تصویر عالی D500 به این ارزش ها افزوده است.

دوربین نیکون D7500

دوربین نیکون D7500 یک DSLR قابل اعتماد و مناسب است که با سنسور CMOS 20.9 مگاپیکسلی خود عکس های باکیفیتی ایجاد میکند و بافر عالی و سیستم اتوفوکوس تحسین برانگیزی دارد.
این دوربین برای یک DSLR دو دیاله جمع و جور است اما این دوربین بزرگتر از بسیاری از همتایان بدون آینه خود است. نسبت به نسخه قبلی اش جای دست عمیق تر و محافظ بهتری دارد. صفحه لمسی چرخان این دوربین کار آمد است و برای فوکوس کردن، منو گردی و نمایش عکس مناسب است. اندازه منظره یاب نوری این دوربین خوب است و دارای یک سنسور چشمی است که وقتی درحال استفاده از دوربین هستید صفحه نمایش را خاموش میکند.

مقایسه دوربین کانن SX70 با دوربین نیکون P1000
این مقاله را بخوانید

بهترین دوربین عکاسی ورزشی و اکشن

D7500 قادر به فیلمبرداری ۴K/UHD می باشد ولی با یک عامل کراپ ۱٫۵x (که پیشگام دوربین هایی بامشخصه ۱٫۵x APS-C است) این دوربین را کاملا محدود میکند. کیفیت ۴K این دوربین عکاسی در مقایسه با رقیبانش یک سر و گردن بالاتر است. این دوربین همچنین می تواند ویدیویی تمام اچ دی با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را ضبط کند. اتو ایزو Auto ISO را میتوان در طول ضبط استفاده کرد. این دوربین همچنین دارای یک جک میکروفون توکار است (البته هدفون ندارد). اتوفوکوس در طول ضبط ویدئو خیلی کارآمد نیست، زیرا نویز و پرش دارد و گاه به گاه فوکوس میکند.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی