بهترین برند سه پایه دوربین برای عکاسان

بهترین برند سه پایه دوربین برای عکاسان

بهترین برند سه پایه دوربین برای عکاسان

بهترین برند سه پایه دوربین برای عکاسان چیست ؟ مارک های متعددی از سه پایه دوربین در بازار وجود دارد. در این مقاله از نمایندگی نیکون درباره ی تعدادی از سه پایه های معروف با برند های معتبر برسی می کنیم. کسانی که سال‌ها در کار عکاسی بوده اند می‌دانند که بهترین برند سه پایه دوربین عکاسی برندهای ونگارد و مانفرتو هستند. اما این برند ها کمتر در بازار ایران موجود هستند و یافتن این برند در تنوع زیاد کار آسانی نیست.

ویژگی های یک سه پایه خوب

سه پایه خوب برای عکاسی بهتر است با ویژگی های زیر:

  • قابلیت جداسازی سریع داشته باشد و به راحتی جمع و باز شود.
  • استحکام خوبی داشته باشد.
  • سبک وزن باشد که این مورد برای عکاسانی که در فضای باز کار می کنند لازم است.
  • طراحی خوب
  • قابل حمل باشد.
  • ارتفاع آن مناسب با نیاز شما باشد.
  • ارتفاع آن در حالت جمع شده به گونه ای باشد که بتوانید آن را در چمدان یا کیف خود جای دهید.
  • بهتر است سه پایه ای بخرید که بتواند تا ۱٫۵ برابر وزن دوربین شما را تحمل کند تا بتوانید با خیال راحت لنزهای خود را بر روی دوربین تان سوار کنید.

برند های مختلف سه پایه

  • ونگوآرد Vanguard
  • رنجرز Rangers
  • جوبی JOBY
  • مانفروتو Manfrotto
  • می فوتو MeFOTO

خرید بهترین سه پایه دوربین عکاسی

توجه به نوع عکاسی می خواهید انجام دهید. اگر می خواهید یک عکاسی معمولی و ساده داشته باشید ، مدل های ساده و ارزان تر را انتخاب کنید زیرا شما به تنظیمات حرفه ای مدل های پیشرفته نیاز ندارید.

درک بوکه
این مقاله را بخوانید

سعی کنید یک مدل سبک تر را انتخاب کنید. دوربین و لوازم جانبی آن وزن زیادی دارند و به همین دلیل ، اگر شما یک سه پایه سنگین را انتخاب کنید ، حمل تمام تجهیزات دشوار خواهد بود.

سه پایه دوربین باید از مواد درجه اول و مناسب ساخته شود تا در حمل و نقل شکسته نشود. با دقت سر ، پایه و همچنین اتصالات را تعمیر کنید و مطمئن شوید که از مواد ظریف و با کیفیت ساخته شده است.

۱)سه پایه مانفروتو (Manfrotto)

1)سه پایه مانفروتو (Manfrotto)برند مانفروتو در بعضی مناطق دنیا با نام تجاری Bogen شناخته می شد.در حال حاضر آنها دیگر با این نام کار نمی کنند ، اما از آنجایی که این نام تجاری محصولات با کیفیت را تولید می کند ، هنوز هم می توانید محصولات بوگن مارک را در بازار کالاهای دست دوم مشاهده کنید. در دهه ۱۹۶۰ ، لینو مانفروتو عکاس و فیلمساز از چراغ ها و سه پایه هایی که داشت خسته شد ، بنابراین او به کار رفت و تصمیم گرفت خود را بسازد.

تا دهه ۱۹۷۰ مانفروتو، برندی کاملا جاافتاده و پذیرفته شده است. محصولات Manfroto دارای ویژگی های مورد انتظار عکاسان بودند و عملکرد خوبی داشتند زیرا آنها توسط عکاسان حرفه ای طراحی شده بودند. مانفروتو در ابتدای کار خود شروع به ساخت سه پایه و سر به عکاسی و تیراندازی کرد . تجهیزات نورپردازی مانند پایه و پایه بوم و سایر لوازم جانبی ، عکاسی کاربردی پرداخت. Manfroto لزوما یک نام تجاری ارزان نیست ، اما بسیاری از محصولات آن را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد.

معرفی بهترین الگوهای قطبی میکروفون ها
این مقاله را بخوانید

همچنین، مانفروتو محصولاتی بسیار پیشرفته و با کیفیت را برای کارهای تخصصی تولید کرده است. به همین دلیل است که بسیاری از عکاسان سال ها از پایه های مانفروتو استفاده می کنند و همیشه در بین تحقیق ها و بررسی هایی که می کنن این مارک قرار خواهد داشت. به نظر می رسد که محصولات آنها همیشه چیزی را که عکاسان به دنبال آن هستند را دارد و طراحی آن توسط یک عکاس این موضوع و ارزش بیشتر این برند را بیشتر اثبات می کند. مارک های عالی دیگری نیز برای سه پایه دوربین وجود دارد.

۲)سه پایه ونگارد (Vanguard)

Vanguard World در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد و از آن زمان تا الان به یک شرکت جهانی پیشرو در صنعت تبدیل شده است. این شرکت فراهم می کند عکاسی و فیلم با کیفیت مانند سه پایه, تک پایه و هد سه پایه ، کیسه، دوربین و تجهیزات ورزشی ، مانند دوربین ، بر روی تفنگ و دوربین دوچشمی می تواند تولید کند.

این شرکت متعلق به یک زن است. دفتر مرکزی ونگارد ورد در استان گوانگدونگ چین واقع شده است و دارای شاخه هایی در ایالات متحده ، لوکزامبورگ ، انگلستان ، اسپانیا ، آلمان و ژاپن است.

پیشتاز نیز در ورزش علاوه بر تجهیزات عکاسی متمرکز. در واقع ، آنها قرار بود برای ساخت سه پایه با ویژگی های که یک عکاس در فضای باز را درک و بهره مندی از. برخی از جالب ترین ایده های سه پایه Vanguard دارای ستون مرکزی و پایه هایی هستند که می توانند به زوایای مختلف تنظیم شوند.

انواع حالت های دوربین
این مقاله را بخوانید

۳)سه پایه بنرو (benro)

شرکت بنرو یک تولید کننده چینی از کیفیت بسیار بالا سه پایه دوربین و هدهای سه پایه برای عکاسی و فیلمبرداری است که هدف آن بسیار روشن است و طراحی و ساخت محصولات است که نیازهای و خواسته های عکاسان حرفه ای در سراسر جهان است.

برند بنرو طیف وسیعی از سه پایه های مختلف از جمله سه پایه های مسافرتی سبک وزن، سه پایه های استودیوی سنگین وزن، سه پایه های کوچک رومیزی، سه پایه های پیشرفته مخصوص عکاسی منظره ساخته شده از فیبر کربن را ارائه می دهد که همه نیازهای متقاضیان از عکاسان گرفته تا فیلمبرداران را برآورده می کند.

۴)ولبون (Velbon)

ولبونیک تولید کننده سابق ژاپنی از سه پایه ، تک پایه و سه پایه است. ولبونکار خود را در ۱۹۵۵ آغاز کرد و در حال حاضر در سراسر جهان به عنوان تولید کننده لوازم جانبی دوربین با کیفیت بالا و قابل اعتماد شناخته شده است.

1)سه پایه مانفروتو (Manfrotto)سه پایه سه پایه تک پایه و سر ولبون و … گزینه ها ، مقرون به صرفه و قابل اعتماد برای ورود به جهان از سه پایه برای عکاسان حرفه ای و دیگر علاقه مندان به عکاسی ، طراحی شده اند.

محدوده سه پایه ها و تک پایه های ولبون شامل سه پایه ویدیویی Ultrek، سه پایه Sherpa Pro و مجموعه ای از تک پایه ها و صفحه های انتشار (release plates) سریع می شود.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی