خیمه‌ نور چیست؟

خیمه ال ای دی دار

خیمه‌ نور چیست؟

خیمه ال ای دی دار عنوان علمی جعبه نور یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات در استودیو یا کارگاه است. پایتخت نور به شکل یک مکعب مربع است و دارای شش چهره از همان اندازه. چادر های سبک در دو نوع تولید می شوند ، یا به شکل هیچ نور یا به شکل نور LED.انواع مختلف خیمه های نور در اندازه ها و اندازه های مختلف توسط شرکت های مختلف تولید می شوند ؛ خیمه های نور قابل حمل هستند و فضای بسیار کمی را در حالت انباشته اشغال می کنند.

ابعاد انواع پایتخت های بی نور موجود در بازار ایران معمولا از ۳۰x30x30 سانتی متر مربع و تا ۱۲۰x120x120 سانتی متر مربع شروع می شود. برای استفاده از این مدل ، خیمه باید با چراغ های فلش و یا چراغ های ثابت برای روشنایی ، که به طور جداگانه خریداری استفاده می شود. بدن این نوع چادرها از پارچه های سفید و کمی براق ساخته شده است که نور را نرم و صاف می کند و از آن عبور می کند.

نوع دیگری از نور متحرک که امروز یکی از محبوب ترین خیمه ها در میان عکاسان, مدل مجهز به نور LED است که دارای ساختمان های مختلف و استفاده از نوع متحرک و بدون نور است. این چادر نیز مکعب هستند و چراغ های LED کوچک در جنبه های فوقانی خود را (و یا به نام سقف), و نور بارق و یا نور ثابت نیاز ندارد.

انواع خیمه نور

  • خیمه عکاسی ال ای دی دارمدل TS302 ابعاد ۳۰*۳۰ سانتی متر

نور بسیار قوی و خوبی است که از ترکیب دو نور ال ای دی سفید و زرد به وجود آمده و روشنایی بی نظیری را در داخل باکس ایجاد می نماید. چراغ های ال ای دی به صورت شاخه ای در چهار طرف بالای باکس قرار گرفته و از طریق یک آداپتور به برق انرژی آن ها تامین می شود. در قسمت بالایی سافت باکس نیز محفظه ای تعبیه شده است تا بتوانید از بالا نیز عکاسی نمایید. به همراه محصول سه قطعه مقوا در رنگ های مشکی، سفید و آبی عرضه می گردند تا امکان عکاسی با پس زمینه رنگی را نیز داشته باشید وهمچنین می توانید از مقواهای رنگ های دیگر نیز خودتان استفاده کنید.

تعمیرات دوربین نیکون
این مقاله را بخوانید

دارا بودن آداپتور برق که قدرت نوردهی محصول را چندین برابر می نماید، دارا بودن ۷۲ ال ای دی مهتابی و آفتابی در چهار طرف سقف سافت باکس با قدرت نور بالا و وزن سبک از ویژگی های برجسته این محصول نسبت به نمونه های مشابه می باشد. یکی دیگر از ویژگی های برجسته این محصول نسبت به نمونه های مشابه دارا بودن قدرت نوردهی بسیار بالاتر می باشد که امکان عکاسی با سرعت بالاتر برای دوربین و تلفن همراه را فراهم می کند .

  • خیمه عکاسی ال ای دی دار چیترا مدل H60 ابعاد ۶۰×۶۰ سانتی متر

  1. جنس:پارچه
  2. وزن:۵۰۰ گرم
  3. رنگ های صفحات پس زمینه:سفید و مشکی
  4. تعداد دریچه چادر:۱ عدد
  5. ویژگی های خیمه عکاسی ال ای دی دار مدل چیترا H60
  6. خاصیت فنری چادر که مانند چادر های مسافرتی قابل جمع شدن است
  7. ابعاد کوچک در حالت جمع شده
  8. وزن سبک
  9. قابل حمل بودن
  10. دارای پس زمینه در رنگ های سفید و مشکی
  11. دارای درب پارچه ای و شکاف روی آن برای عبور لنز دوربین
  12. جنس پارچه چادر به گونه ای است که به راحتی اتو می شود و مشکل چروک شدگی ندارد.

خیمه ال ای دی دار

  • چادر عکاسی پلوز ۶۰*۶۰*۶۰سانتی متر

  1. عایق در برابر نورهای خارجی
  2. قابلیت عکاسی از دریچه بالا و کناری
  3. فیلتر سفید نور
  4. دارای تنظیم نور داخل باکس
  5. جنس کالا : پارچه نایلونی
  6. روشنایی : ۲ ردیف نور (LED ×۶۰PCS)
  7. دمای رنگ : ۵۵۰۰K
  8. صفحات پس زمینه : مشکی ، سفید ، نارنجی
  9. ابعاد : ۶۰×۶۰×۶۰ سانتی متر
  10. وزن : ۴۰۰ گرم
  • خیمه ال ای دی دارخیمه عکاسی ال ای دی دار Light Tent LED 40*40 cm

  1. از ویژگی های این محصول میتوان گفت که دارای:
  2. منبع نور LED است.
  3. قابلیت تنظیم نور داخلی را دارد .
  4. وزن سبک و نصب آسانی دارد.
  5. دارای کیف برای حمل میباشد.
  6. چهار پس زمینه رنگی به همراه خود دارد.
  • خیمه نور ال ای دی دار ۸۰ سانتی متر گودکس(۲ لامپ ال ای دی) GODOX MINI LED TENT LSD80 80X80X80CM

خیمه ال ای دی دار ۸۰ سانتی متر گودکس با قابلیت حمل و راه اندازی سریع، مناسب برای عکاسی ماکرو و عکاسی از محصولات با راه اندازی آسان با قابلیت تنظیم میزان روشنایی نورها(دیمر کنترل کننده ) به همراه دو ردیف نور ال ای دی با قابلیت تنظیم آزادنه حرکتی به همراه پارچه دیفوزر ، به همراه کاور حمل راحت میباشد.

  • خیمه ال ای دی دار ORANGEMONKIE Foldio3 25″ Mini Studio

خیمه ال ای دار با ابعاد ۶۲۶۴X55 Xسانتی متر ، دارای ۳ عدد نوار چراغ LED با دیمر ، دارای پس زمینه سفید و سیاه ، به همراه نگه دارنده پس زمینه و دارای برنامه برای سیستم iOS جهت ویرایش و اشتراک گذاری است.

  • خیمه نور ال ای دی دار ۷۰ سانتی متر Life of Photo LED770 دیمر دار ۲ رنگ

خیمه عکاسی سبک و قابل حمل با اندازه ۷۰ در ۷۰ سانتی متر دارای نور داخلی دو رنگ (با دمای رنگ از ۳۲۰۰ تا ۵۶۰۰ کلوین )به همراه پارچه دیفیوزر نرم کننده ، دارای ۴ عدد پس زمینه با رنگ های سفید، مشکی، نارنجی و خاکستری با قابلیت راه اندازی آسان و جمع آوری سریع به صورت یک کیف قابل حمل و دارای دیمر جهت تنظیم میزان روشنایی میباشد.

  • خیمه نور ال ای دی دار ۶۰ سانتی متر گودکس(۳ لامپ ال ای دی)

خیمه ال ای دی دار ۶۰ سانتی متر گودکس با قابلیت حمل و راه اندازی سریع، مناسب برای عکاسی ماکرو و عکاسی از محصولات با راه اندازی آسان با قابلیت تنظیم میزان روشنایی نورها(دیمر کنترل کننده ) به همراه سه ردیف نور ال ای دی با قابلیت تنظیم آزادنه حرکتی به همراه پارچه دیفوزر ، با CRI>96 و به همراه کاور حمل است.

نمایندگی اصلی فروش نیکون
این مقاله را بخوانید
تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی