ترند های اخیر عکاسی

ترند های اخیر عکاسی

ترند های اخیر عکاسی

امروزه در این مقاله از نمایندگی نیکون می خواهیم در رابطه در رابطه با ترند های اخیر عکاسی در سال ۲۰۲۲ اطلاعاتی به اشتراک بگذاریم.

بازتاب روغنی

این ترند از الگوها به جای یک پس زمینه رنگی توسط یک پوشش نوری ایجاد شده پیروی میکند.

در ابتدا یک چراغ مطالعه تهیه کرده و از نوار پوششی برای اتصال آن استفاده کنید، اما مطمئن شوید که لامپ چیزی را لمس نمی‌کند، و هنگام عکس گرفتن، چراغ را خاموش نگه دارید. یک سطل کامل آب را در مقابل لامپ قرار دهید، چند قطره روغن آشپزی روی آن اضافه کنید. روغن را هم بزنید، نزدیک شوید و عکستان را ثبت کنید.

عکاسی با ماسک

درسال‌های اخیر چهره‌ها تغییر کرده اند و دیگر نمی‌توانیم مانند گذشته دیگران را ببینیم. ولی پرتره‌ها مثل سابق پرتره هستند. اکنون وقتی که  عکاسی از افراد را شروع می کنید در عکاسی استوک یا عکاسی خیابانی، همه ماسک زده اند. هیچ چیز به اندازه گروهی از افراد بدون ماسک که درست در کنار یکدیگر ایستاده اند، نامناسب به نظر نمی‌رسد. استفاده از ماسک در عکس‌های تبلیغاتی هم بسیار دیده می‌شود.

ترند های اخیر عکاسی

عکاسی به سبک یکپارچه

از سیاه و سفید گرفته تا آبشار، وضوح عکاسی مدرن، مردم را به سمت عکس های کلاسیک با پس زمینه ای با عمق بسیار سوق داده است.

عکاسی HDR

عکسبرداری با دامنه ی Dynamic High Range به دوربین هایی این اجازه را می دهد تا درخشندگی بیشتری را در تصاویر به نمایش بگذارند که بسیار نزدیک به آنچه که چشم انسان میتواند مشاهده کند، باشد. امروزه این امر در بین عکاسان بسیار رایج و محبوب شده است. می توانید این عکس هارا با دوربین نیکون D850 بگیرید.

تنظیمات میکروفون بی سیم
این مقاله را بخوانید

عکاسی بازتابی

نور در زمان عبور از آب خم می‌شود و موجب می‌شود اشیاء پشت آن ظاهر خود را تغییر دهند. به این روش refraction یا شکست نور یا انکسار نور گفته می‌شود و در این پروژه عکاسی هنری از این پدیده استفاده خواهید کرد.

همه ی آنچه شما لازم دارید چند لیوان، یک اسپیدلایت، سه پایه و یک الگوی سیاه و سفید است. به راحتی الگوی را در پس زمینه قرار داده و ظروف شیشه‌ای را مقابل آن بگذارید. آنها را با مقادیر مختلف آب پر کرده و الگوی سیاه و سفید را به عقب یا به جلو حرکت دهید تا جلوه به خوبی تنظیم شود.

عکس های هوایی

هواپیماهای بی سرنشین یک سبک عکاسی جدید و محبوب است که نه تنها برای عکس های شخصی و هر از چندگاهی، که در جشن های عروسی نیز برای گرفتن تصویر از زیبایی مکان جشن مورد استفاده قرار می گیرد. این شیوه  به ویژه در صنعت املاک و مستغلات بسیار محبوب است. آژانس های املاک و مستغلات، مالکان و یا نمایندگان و وکلای آنان از این ترند برای گرفتن تصاویر هوایی استفاده می کنند تا از چشم یک پرنده تصویر ملک خود را برای مشتریان در معرض تماشا بگذارند.

ترند های اخیر عکاسی

عکاسی تصویری انتزاعی از رنگ

در این ترفند قراره که موجب می‌شود عکس شما بسیار پویا و پر جنب و جوش باشد؛ درست مانند شبیه به سبک انتزاعی می ماند. ولی برای انجام آن می‌توانید از موارد متنوعی استفاده کنید. یک راه استفاده از رنگ اکریلیک است.

رنگ را کمی رقیق کرده و روی بوم بریزید و تلاش کنید با حرکت دادن بوم، رنگ‌ها را جا به جا کنید. این کار موجب  می‌شود رنگ‌ها به هر جایی رفته و تصویری انتزاعی را برایتان به وجود بیاورند. پس زمینه‌ی شما می‌تواند بوم نقاشی یا یک شیشه یا هر چیز دیگری باشد که یک سطح سیقلی دارد.

مقدار های مختلف ایزو در دوربین
این مقاله را بخوانید
تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی