ژست عکاسی در جنگل

ژست عکاسی در جنگل

ژست عکاسی در جنگل

عکاسی یکی از ایده های جالب و جذابی می باشد، که می توانید برای ماندگار ساختن ثانیه های شیرین در کنار هم بودن به کار ببرید، و عکس های زیبایی را به آلبوم خاطرات اضافه کنید.با نیکون همراه باشید تا عکس های جذابی بگیرید

ایده های ناب ژست عکس در جنگل

بهترین پیشنهاد برای تهیه یک عکس خوب و ماندگار که البته رضایت شما را به همراه داشته باشد، عکاسی در طبیعت و جنگل می باشد، ما برای این که لحظه های خوشی را برای خود و عزیزانمان بسازیم به طبیعت سرسبز، جنگل می رویم، که برای ماندگار سازی و حفظ خاطرات این ثانیه های گران بها عکس می گیریم.و حتی میتوان گفت که یکی از بهترین روش‌های کاهش استرس در اجرای زست‌های عکاسی، قرار گرفتن در طبیعت است. احساس آرامشی که در طبیعت وجود دارد به سوژه‌ها منتقل شده و درنهایت به زیبایی ژست عکس در طبیعت کمک می‌کند.

ژست عکاسی در جنگل

پیاده روی در جنگل فرصت های زیادی برای گرفتن پرتره های فوق العاده مهیا می کند، مخصوصاً اگر قرار باشد از بچه ها عکس بگیرید. مناظر جنگلی مجموعه مطلوبی از رنگ ها، شکل های طبیعی و نورهای متنوع به معرض نمایش می گذارد که برای عکاس پرتره مزیت محسوب می شود.عکاسی از افراد در جنگل همیشه این خطر را به همراه دارد که کادر زیاد از حد شلوغ شود. فضای وسیع پر از درخت می تواند به نظر زیبا باشد، اما وقتی قرار باشد درون عکس پرتره قرار گیرد، انبوه جزئیات می تواند به ضرر سوژه اصلی باشد.حل این مشکل در این است که راهی برای ساده کردن صحنه پیدا کنید و توجه را به سوژه اصلی تان جلب کنید.

عکاسی در بهار با دوربین نیکون
این مقاله را بخوانید

چند مورد که با رعایت آن میتوان عکس های زیبایی را گرفت مثل :

  1. زاویه تابش نور خورشید و البته فلاش نزدن در طبیعت، استفاده از چهارپایه برای جلوگیری از لرزش دست و..
  2. چگونه یک پرتره جنگلی بگیرید
  3. از کادرهای طبیعی استفاده کنید.
  4. عمق ایجاد کنید.
  5. به دنبال نور باشید.
  6. به فکر تناسب رنگ ها باشید.
  7. دنبال الگو های تک رنگ باشید.
  8. یک زاویه منحصر به فرد پیدا کنید.
  9. نکته آخر: برای پرتره های جنگلی تنظیمات ایزو را روی اتوماتیک قرار دهید.

برای اینکه تنظیمات یک نوردهی ساده برای پرتره های جنگلی را انجام دهید، این کار را بکنید: دوربین DSLR تان را روی مُد نوردهی دستی قرار دهید و بعد از آن ایزو را روی اتوماتیک تنظیم کنید. حالا می توانید سرعت شاتر و دیافراگم را انتخاب کنید در حالی که دوربین ایزو را متناسب با آنها انتخاب می کند.

ژست عکس دونفره در طبیعت جنگلی

اگر طرفدار محیط‌های سرسبز هستید لوکیشن جنگل، دشت و مزرعه بهترین انتخاب است. عکاسی نامزدی و ازدواج در محیط‌های جنگلی نتیجه فوق‌العاده‌ای دارد. لباس سفید عروسی در یک بستر سبز تضاد و جذابیت زیبایی ایجاد می‌کند. در پیک‌نیک‌ها و دورهمی‌های خانوادگی هم می‌توانید از ژست عکس دونفره در طبیعت جنگل استفاده کنید و در حین گردش چند عکس عالی ثبت کنید. راستی فرصت استفاده از شاخ و برگ و پس زمینه سبز درختان برای گرفتن عکس پروفایل هم از دست ندهید.

ژست عکاسی در جنگلانتخاب لباس مناسب تاثیر بالایی در عکاسی جنگل دارد. توصیه می‌کنیم از رنگ‌های سبز و قهوه‌ای استفاده نکنید. در عوض به دنبال رنگ سفید و رنگ‌های تند گرم مثل قرمز باشید. نکته بعدی در ساعت عکاسی است. اگر در روز و هوای آفتابی به جنگل مراجعه کنید عالی است. در اینصورت می‌توانید با تابش نور از بین فیلتر شاخ و برگ، یک صحنه رویایی برای عکاسی خلق کنید. و در آخر دقت کنید که بهترین فضا را برای ژست گرفتن انتخاب کنید. صحنه شما نباید شلوغ و پر از درخت و بوته باشد. در این صورت شلوغی بیش از حد تمرکز را از شما دونفر خارج می‌کند.

ایده ژست عکاسی از نوزاد در منزل
این مقاله را بخوانید

ژست عکاسی درمیان گُل‌ها  در جنگل

هنگامی که در طبیعت با بوته‌ها و درختچه‌های گُل‌ها روبرو می‌شویم بطور ناخودآگاه دوست داریم با آن‌ها عکس بگیریم. چه بهتر است که با کمی خلاقیت و اجرای ژست‌های متنوع این عکس‌ها را زیباتر کنیم. اجرای ژست‌های مختلف اعم از نشستن در میان گُل‌ها یا ایستادن یا حتی دراز کشیدن در بین آن‌ها بسیار معمول است.

ژست عکاسی در جنگل های کوهستانی

مناطق کوهستانی فرصت‌های کم‌نظیری برای عکاسی فراهم می‌کنند. برای نمایش زیبایی مسحور کننده کوهستان لازم نیست تا قله بروید، هرچند نماهای از بالا منحصربفرد خواهند بود. توصیه می‌شود حس شادی ناشی از حضور در کوهستان را در چهره خود نمایش دهید.

و در اخر اینکه رفتن به طبیعت فرصت بسیار خوبی برای اجرای ژست‌های متنوع عکاسی است. با توجه به وضعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی می‌توانید مناسب‌ترین ژست‌ها را برگزینید.

 

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی