ژست عکاسی دخترانه

ژست عکاسی دخترانه

ژست عکاسی دخترانه

خیلی ساده به نظر میاد ، شما در مقابل دوربین ایستاده و لبخند می‌زنید به گرفتن عکس می پردازید؛ اما اکثر زمانها شما با این نتیجه راضی نمی شوید. مشکل کجاست؟ همه پاسخ ها منجر به یک نقطه می‌شود: ژست مناسب. اول از همه ، در نمایندگی نیکون ، ما برخی از ژست عکاسی دخترانه بررسی می کنیم.

بهترین و جدیدترین ژست های عکاسی دخترانه

  1. ژست عکس دخترانه سلفی
  2. ژست عکس دخترانه باحجاب
  3. ژست عکس دخترانه لاکچری
  4. ژست عکاسی دخترانه در آتلیه
  5. ژست عکاسی با کتاب
  6. ژست ساده و زیبا روی صندلی
  7. عکس فانتزی دخترانه
  8. عکس دخترانه در خیابان
  9. ژست عکس تولد دخترانه
  10. ژست عکاسی دخترانه در خانه
  11. ژست عکاسی دخترانه در طبیعت
  12. ژست عکس دو‌نفره دخترانه
  13. ژست عکاسی دخترانه هنری
  14. ژست عکس دخترانه اسپرت
  15. ژست عاشقانه برای عکاسی

ژست‌های اغلب دختران

  • ژست عکاسی دخترانهژست تکیه دادن

بهترین راه برای کاهش استرس از این موضوع است که از او بخواهید به تکیه بر روی دیوار و یا چیزی مشابه. این ژست شروع ایده آل برای عکاسی است. اگر محل پشتیبانی یک دیوار باشد ، بهتر است بافت و رنگ قوی داشته باشید. کج کردن نیز می تواند در موقعیت نشسته انجام شود ، همانطور که در تصویر بالا ، یک پا مونتاژ می شود و پای دیگر به طور کامل کشیده می شود.

  • ژست ایستادن

ممکن است در مکان عکاسی جای مناسبی برای تکیه دادن وجود نداشته باشد. در این حالت لازم است فکری برای دست‌های سوژه بکنید. از گذاشتن دست در جیب تا گرفتن شاخه‌های آویزان یک درخت.
یک ژست خشک و مصنوعی باعث ایجاد عکسی با ظاهر غیر حرفه ای میشود و یک ژست ایستاده مستقیم کـه هردو شانه رابه طور مساوی نشان می‌دهد باعث میشود سوژه شـما پهن و عریض بنظر برسد، این ظاهری نیست کـه اکثر مـا بـه دنبال آن هستیم. اگر شـما یک مدل نباشید، مدیریت تصاویر ایستاده دشوار اسـت.

نکات عکاسی حیات وحش
این مقاله را بخوانید

یک ژست خشک و مصنوعی باعث ایجاد یک عکس با ظاهر غیر حرفه ای و یک ژست ایستاده راست هر دو شانه ها نشان می دهد به طور مساوی باعث می شود این موضوع به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش بزرگ و صفحه نمایش بزرگ این ظاهر است که بسیاری از ما که آن را دنبال کنید. اگر شما یک مدل نیست, دشوار است که مسئولیت رسیدگی به تصاویر ایستاده.

  • ژست نشستن

نشستن یکی از آن ژست‌هایی که پتانسل زیادی ایجاد می‌کند. یک ژست متداول نشستن دخترانه، خم کردن یک زانو به بالا و گرفتن آن با هر دو دست است.
بهمین دلیل اسـت کـه مـن اغلب در حالت نشسته، تکیه داده بـه چیزی، یا حتی دراز کشیده از دختران عکس می‌گیرم. تمام این فعالیت ها باعث میشوند کـه سوژه شـما وزن خود رابه یک موقعیت طبیعی تر و تحسین برانگیزتر از حالت ایستاده مستقیم در مقابل دوربین تغییر دهد.

شـما هم چنین می‌توانید دولا شوید تا از یک سوژه نشسته هم سطح با چشمهایش عکس بگیرید. دختران طبق معمول بسیار انعطاف پذیر هستند، بنابر این شـما می‌توانید از آن ها بخواهید برای رسیدن بـه یک عکس زیبا و ریلکس، چهارزانو بنشینند. همیشه وقتی از سوژه در حال نشستن عکس میگیرید، از او بخواهید پاهایش رابه سمت بدنش جمع کند.

اگر او با پاهای آزاد در مقابل خود بنشیند، پاهای او کمی نزدیک تر از بقیه بدنش بـه دوربین خواهند بود، کـه باعث می‌شود واقعا بزرگ بنظر برسند. اما اگر زانوهای خودرا بالا بکشد و آرنج های خودرا دور آن ها حلقه کند، تصویر بسیار بهتری ارائه خواهد کرد. بعنوان یک ژست آسان دیگر بـه سوژه خود بگویید کـه برعکس روی یک صندلی بنشیند.

  • ژست عکاسی دخترانه پاییزی

حتما شنیده‌اید که به پاییز، پادشاه فصل‌ها گفته می‌شود. این لقب واقعا برازنده طبیعت پاییز است. فضای طبیعی و رنگ‌ها در این موقع از سال تکرارنشدنی هستند. برای عکاسی در پاییز از ایده‌های زیر استفاده کنید. از برگ‌ها و المان‌های این فصل در عکستان غافل نشوید. لباس‌های بافتنی، کلاه و شالگردن در عکس پاییزی دخترانه جلوه خیلی زیبایی دارند. در نهایت لبخند بزنید و خاطرات این فصل را با ثبت عکس ماندگار کنید.

  • ژست عکس دخترانه در ساحل و دریا

حتما چند ژست عکاسی در طبیعت ساحلی را یاد بگیرید. فضای وسیع دریا معمولا درخت و نیمکتی ندارد که به آن تکیه دهید. پس خیلی مهم است که بتوانید با ژست درست، عکس طبیعی و زیبایی ثبت کنید. حالت‌های نشستن، قدم زدن و به دل آب زدن از ژست‌های جذاب دخترانه در ساحل هستند.

  • ژست عکاسی در طبیعت جنگل و دشت

هر جا که دشت و جنگلی دیدید از زیبایی آن برای گرفتن عکس استفاده کنید. پس زمینه سبز واقعا جلوه عالی دارد. البته به شرطی که سعی کنید لباستان سبز و قهوه‌ای نباشد و با طبیعت پشت سرتان ادغام نشوید. برای عکاسی تک نفره دخترانه در جنگل، معمولا از استایل اسپرت استفاده می‌شود. اما در دشت‌های گل و مزرعه می‌توانید پیراهن‌های حریر و دخترانه بپوشید.

  • ژست عکاسی پروفایل دخترانه در طبیعت

حالا که در طبیعت نور و زمینه خوب داریم، چرا عکس پروفایل و اینستاگرام نگیریم؟ در این سبک عکاسی روی بالاتنه و صورت تمرکز کنید. برای تنوع، می‌توانید از گل‌‌ها و عناصر طبیعی، کنار صورتتان استفاده کنید.

  • ژست عکاسی دخترانه در طبیعت با گل ها

معمولا دختران به زیبایی و لطافت گل‌ها تشبیه می‌شوند. پس چه خوب می‌شود اگر هر دو این زیبایی را در یک عکس ثبت کنید. یکی از ایده‌های جذاب عکاسی دخترانه استفاده از گل‌ ها است. اگر در طبیعت هستید حتما ایده‌های عکاسی زیر را امتحان کنید. و در ادامه میتوان برای بهتر شدن ژست عکسهایتان مواردی مثل متن زیر را رعایت کنید:
شـما هرگز نمیخواهید از دختری کـه دست بـه سینه مستقیم مقابل شـما ایستاده اسـت عکس بگیرید – این میتواند یک ژست عالی برای پسرها باشد چون این ژست نسبتا مردانه اسـت، کـه دقیقا بهمین دلیل اسـت کـه شـما نمی‌خواهید ازآن برای دخترها استفاده کنید. در عوض، از پهلو «بغل» از او عکس بگیرید.

ترفند های خلاقانه برای عکسبرداری از اسباب بازی ها
این مقاله را بخوانید

از او بخواهید تا سر خودرا کمی بچرخاند و بشما نگاه کند. اگر بازوهای او روی هم قرار گرفته اند، بجای زیر بغل باید بـه نزدیک چانه اش منتهی شوند. در این جا نمونه ژست دیگری ارائه شده کـه از سوژه خود بخواهید جهت پشتیبانی کمی بـه یک شیء تکیه دهد. بـه او بگویید سرش رابه سمت دیواری کـه در مقابلش نشسته کج کند تا ژستش طبیعی بنظر برسد.

یک ژست بسیار زیبای دیگر برای دخترها، بـه خصوص دختران دبیرستانی، این اسـت کـه بـه پهلو روی زمین دراز بکشند، و سر خودرا با یک دست بالا نگه دارند. این ژست برای عکس های تمام قد کارساز اسـت، بـه خصوص وقتی کـه شـما یک پس زمینه واقعا خوب داشته باشید. این ژست بـه خصوص برای تصاویر سر و شانه کارساز اسـت.

ژست عکاسی دخترانه

مطمئن شوید کـه شـما نیز بر روی زمین نشسته اید – دوربین شـما باید دقیقا هم سطح چشم سوژه باشد. برای بـه دست آوردن ظاهر بهتر، از او بخواهید تا دست خودرا زیر سرش قرار دهد، نه گونه اش. در این جا گزینه دیگری برای یک ژست دراز کشیده روی زمین وجوددارد. اگر سوژه شـما در واقع روی زمین اسـت، شـما نیز باید روی زمین باشید.

اگر موضوع شما دارای موهای بلند است ، این یک ژست واقعا جالب و پر زرق و برق است که به خوبی کار می کند. شما یک چارپایه یا یک نردبان طولانی برای گرفتن این تصویر نیاز دارید. محل شیشه خود را در خارج از جعبه بالای سر خود, صعود به بالا و تکیه بر روی آن به طوری که دوربین خود را به طور مستقیم در بالای چشمان او قرار گیرد.

راهنمای خرید پهپاد برای فیلمبرداری
این مقاله را بخوانید
تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی