لایت باکس عکاسی دیمر دار

لایت باکس عکاسی دیمر دار

لایت باکس عکاسی دیمر دار

قراره است که نمایندگی نیکون می خواهیم دراینجا میخواهیم لایت باکس عکاسی دیمر دار را معرفی کنیم. لایت باکس سبب می‎شود تا نور یکدستی بر روی شی تابیده شود. این امر سبب می‎شود تا اغراقی در تصویر گرفته شده وجود نداشته باشد. به این ترتیب زوایای شی، رنگ و دیگر مشخصات آن به خوبی دیده خواهد شد.

این روش عکاسی مناسب برای فروشگاه های آنلاین است که می خواهند حداقل تفاوت بین عکس و محصولاتی که مشتری دریافت می کند. صاحبان این مشاغل نمی خواهند چراغ های فانتزی ، اشیاء یا کالاها را به شیوه ای متفاوت نشان دهند. به همین دلیل آنها از عکس ها با پس زمینه سفید استفاده می کنند.

ساختار اتاق نور در یک راه است که با یک توزیع یکنواخت از نور است و مجموعه ای از لامپ و هدایت نور از طریق دیواره لوله, پارچه, برای, بازتاب, نور, همه زاویه قرار گرفتن در معرض از محصول خود را نوردهی می کند.

انواع لایت باکس عکاسی دیمر دار

  1. لایت باکس عکاسی دیمر دار مدل  Life Of Photo Light Box SMD770
  2. لایت باکس عکاسی دیمردار مدلLife Of Photo Light Box SMD770
  3. لایت باکس عکاسی دیمردار مدل Life Of Photo Light Box SMD660
  4. لایت باکس عکاسی دیمردارهارمونی فوتو مدل H-9
  5. لایت باکس دیمر دار Godox مدل LST60

لایت باکس عکاسی دیمر دارلایت باکس عکاسی دیمر دار مدل  Life Of Photo Light Box SMD770

یک محیط کار جمع و جور و قابل حمل را در اختیار علاقه مندان به عکاسی طبیعت بی‌جان (Still Life) قرار می‌دهد. این محصول در واقع یک کیف است که بعد از باز شدن به یک خیمه عکاسی با یک منبع نور LED تبدیل می‌شود و چهار پس‌زمینه سفید، مشکی، نارنجی و خاکستری را ارائه می‌دهد. در واقع این محصول را می‌توان یک استودیوی در جعبه معرفی کرد که یک منبع نور LED از بالا آن را همراهی می‌کند.

نمایندگی نیکون در جنوب تهران
این مقاله را بخوانید

در این محصول یکپنل دیفیوزر برای پخش نور در مقابل LED قرار گرفته که با استفاده از آن می‌توان نور خروجی را تا حد زیادی نرم و ملایم کرد. همچنین پس از اتمام کار، این جعبه به راحتی جمع می‌شود و به حالت اول خود برمی‌گردد.

از دیگر ویژگی‌های لایت باکس دیمر دار جدا شدن بسیار راحت LED و خارج کردن آن از داخل محفظه است.

لایت باکس عکاسی دیمردار مدلLife Of Photo Light Box SMD770

ساختار اتاق نور به نحوی است که با توزیع یکنواخت نور توسط مجموعه ای از لامپ های SMD و هدایت نور توسط دیواره هایی از جنس پارچه مخصوص انعکاس دهنده نور،تمامی زاویه های محصول شما را نوردهی می کند و به دلیل قرار گرفتن لایت باکس دیمر دار در محیطی بسته تصویر نهایی شما ، با نور صحیح و بدون هیچ انعکاسی می باشد.

این لایت باکس دیمر دار همراه با پس زمینه های مشکی و سفید ارائه می شود تا امکان عکاسی از محصولات با رنگ های متفاوت فراهم شود.همچنین به دلیل توزیع بکنواخت نور در کل محیط در صورت عکاسی بر روی پس زمینه سفید نیاز به استفاده از هیچ نرم افزاری برای برش تصویرنیست.

لایت باکس عکاسی دیمردار مدل Life Of Photo Light Box SMD660

ابزاری حرفه ای برای عکاسی از محصولات حتی با موبایل و خیمه عکاسی با نور LED داخلی ایده آل برای عکاسی تبلیغاتی و صنعتی است. به همراه پارچه دیفیوزر، برای نرم کردن نور دارای دیمر جهت کم و زیاد کردن نور است.
امکان عکس برداری از قسمت جلویی و بالایی محصول را دارد. دارای کیف حمل برای حمل ونقل راحت و سریع است. دارای ۴ بک گراند مشکی، سفید ، نارنجی و خاکستری میباشد.
ابعاد این لایت باکس عکاسی دیمر دار۶۰×۶۰ سانتی‌متراست .

الگوهای اصلی نورپردازی پرتره
این مقاله را بخوانید

لایت باکس عکاسی دیمر دار گودکس مدل LSD60 ابزاری ایده‌آل برای عکاسی از محصولات است. در بخش داخلی آن ۳ ردیف نور LED تعبیه شده است که قابلیت جابه‌جایی و تنظیم دقیق زاویه تابش را در اختیار شما قرار می‌دهند. توان این محصول برابر ۴۰ وات بوده .در ضمن اینکه امکان کنترل هرکدام از ردیف‌های LED به‌صورت جداگانه وجود دارد. برای عکاسی از محصولات، با استفاده از این دستگاه می‌توانید هم از بخش جلویی و هم از بالا به عکاسی بپردازید. بنابراین دست کاربر در عکاسی باز خواهد بود.

لایت باکس عکاسی دیمر دارلایت باکس عکاسی دیمردارهارمونی فوتو مدل H-9

در ابعاد ۹۰*۹۰ سانتی متر می باشد که برای غوطه ور نمودن اشیاء در نور نرم و یکنواخت از خیمه نور استفاده می‌شود. این وسیله برای عکسبرداری از اشیاء مرکب مانند دسته گل ، اشیاء منعکس کننده نورمانند جواهرات و اشیاء شفاف مثل بلور و کریستال بسیار مناسب است.

در این روش سوژه توسط نور تابیده شده از بیرون محاصره می‌شود در نتیجه نورپردازی بر روی سوژه بسیار نرم و یکنواخت بوده و تصاویری روشن با کیفیت بالا ثبت می شود.ساخته شده از پارچه سفید عبوری درجه یک بدون کَست رنگی دارای پوشش جلوی درب با شکافی برای لنز پارچه مقاوم در برابر حرارت لامپ مدلینگ ۴ بک قرمز، آبی، مشکی و سفید ابعاد کوچک در حالت جمع شده کیف حمل مخصوص به همراه دارد. ابعاد۹۰*۹۰*۹۰سانتی‌متراست و جنس ان از دیفیوزراست. رنگ های صفحات پس زمینه سفید مشکی قرمز آبی است.

لایت باکس دیمر دار Godox مدل LST60

  • مناسب برای عکاسی از محصول میباشد.
  • توان این لایت باکس عکاسی دیمر دار ۴۰ وات است.
  • دارای ۳ ردیف نور LEDمیباشد.
  • ابعاد ۶۰x۶۰x۶۰ سانتی‌متراست.
  • قابلیت تنظیم نور خروجی را دارد.
  • قابل‌استفاده در کنار دوربین‌های حرفه‌ای و دوربین موبایل میباشد.
میکروفن شات گان
این مقاله را بخوانید
تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی