دوربین برتر برای سفر در سال ۲۰۲۱

دوربین برتر برای سفر در سال 2021

دوربین برتر برای سفر در سال ۲۰۲۱

دوربین برتر برای سفر در سال ۲۰۲۱  اکثر مردم در ابتدا به عکاسی روی می آورند چون قصد دارند تا در سفر بتوانند عکس بگیرند. این که قادر باشید تا عکسهای خیره کننده ای در مکانهای فوق العاده ای بگیرید و آنها را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید بسیار مثر است. و در حالی که سفر اغلب انگیزه خوبی برای ورود به عکاسی است ، بسیاری از مردم متوجه می شوند که عکاسی به زودی می تواند بهانه خوبی برای برنامه ریزی سفر باشد.

اکنون امیدوار باشید که عکس های خود را در یک گالری یا نمایشگاه هنری بفروشید یا فقط آنها را با دوستان خود در فیس بوک یا اینستاگرام به اشتراک بگذارید ، عکاسی در سفر می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. البته تجهیزات مناسب می تواند همه چیز را تغییر دهد ، در نتیجه ممکن است که بخواهید بهترین دوربین ها را برای سفر پیدا کنید.

عکاسی در سفر حوزه عکاسی منحصر به فرد و جالبی است که طیف وسیعی از نیازها و سبک ها را در بر می گیرد. این بدان معناست که هنگام انتخاب دوربین برای عکاسی در سفر ، برخی از عوامل مهم را باید در نظر گرفت. فکر کردن در مورد نیازهای عکاسی خاص خود و اطلاع از گزینه های موجود در دوربین می تواند به شما در انتخاب دوربین مناسب کمک کند. ما اینجا هستیم تا در تصمیم گیری به شما کمک کنیم.

دوربین Nikon Z7

هنگام تماشای دوربین وارد طبیعت, بحث بدون آینه در مقابل DSLR می شود کمی مهم تر. Dslr ها قطعا لذت بردن از عمر باتری بهتر زمانی که شما اتاق را به شارژ ندارد, اما آن را سخت به حساب نمی استفاده از اندازه بدون آینه را در نظر نگیرید.

مقایسه دوربین کانن SX70 با دوربین نیکون P1000
این مقاله را بخوانید

Z7 که دارای طاقچه خاصی است که پرچمداران پر کرده اند، پیشرفته ترین دوربین نیکون است که برای عکاسان منظره مناسب است. شما دارای محدوده دینامیکی فوق العاده و عملکرد کم نور با علامت تجاری نیکون هستید. سنسور فول فریم با وضوح بالا (MP 47 مگاپیکسل) وضوح قابل توجهی دارد ، تا حدی به دلیل نداشتن فیلتر کم گذر. Z7 IBIS را به سطح حرفه ای Nikons می رساند و شما انتخاب فوق العاده ای از گزینه های لنز را دریافت می کنید. لنزهای Z mount هنوز تا حدودی محدود هستند ، اما می توانید از همه لنزهای پایه F نیکون با استفاده از یک آداپتور اختیاری استفاده کنید.

دوربین برتر برای سفر در سال 2021و همه اینها در یک بسته به طور قابل توجهی کوچکتر از یک DSLR معادل است. آیا قصد سفر با سافاری آفریقایی را دارید؟ قطب جنوب برای عکاسی از پنگوئن ها چطور؟ اگر می خواهید بدنه و لنزهای مختلف را آزمایش کنید ، همیشه می توانید این تجهیزات دوربین را اجاره کنید.

اگر به دنبال انتخاب یکی از بهترین دوربین ها برای سفر هستید ، طیف وسیعی از گزینه ها برای پاسخگویی به نیازهای انواع مختلف سفر وجود دارد. آنچه برای یک نوع (به عنوان مثال خیابان) مناسب است ، برای نوع دیگر (به عنوان مثال حیات وحش) مناسب نخواهد بود. بر اساس سفری که انجام می دهید و انواع موضوعی که می خواهید عکاسی کنید ، انتخاب کنید.

نحوه انتخاب دوربین برای سفر

اولین گام برای انتخاب دوربین مناسب برای سفر این است که فکر می کنم در مورد آنچه شما نیاز دارید و می خواهید از دوربین فکر کنید.

هشت تفاوت D7200 و D7500 نیکون
این مقاله را بخوانید

قصد دارید چه نوع عکاسی انجام دهید؟

عکاسی هنگامی که در سفر هستید از انواع مختلف عکاسی تشکیل می شود. ممکن است که به آن نزدیک از دید یک عکاس خیابانی و گرفتن عکس که سعی کنید به تکرار ویژگی های است که شما در طول ترافیک را ببینید. یا شاید شما خودتان را بیشتر با یک عکاس خبری مرتبط و ثبت مردم و حوادث در اطرافتان ثبت کنید. شاید شما می خواهید به تمرکز بر روی نشانه و نزدیک به عکاسی معماری نزدیک شوید.

از سوی دیگر شاید شما بیشتر عکاسی طبیعت انجام خواهد شد که به خودی خود ممکن است روش گنجانده شده مانند یک عکاس نشان می دهد که برای گرفتن طلوع خیره کننده در مناطق دور افتاده می رود و یا یک عکاس حیوانات وحشی در محیط زیست طبیعی خود را ثبت. هر یک از این سبک عکاسی خود مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد است که بیشترین سود است.

چه اندازه دوربین می خواهید؟

یکی از نکات مهم اندازه دوربین است که به بهترین وجه برای شما مناسب است. برخی از روش های, مانند عکاسی خیابانی, بهره مندی از کوچکترین و بی عیب و نقص ترین دوربین های ممکن. اگر شما می خواهید دوربین خود را کاملا در همه جا از آن لذت ببرید برخی از مکان ها و وقایع دوربین به علاوه حرفه ای به نظر می رسند اما اجازه می دهند دوربین ها و لنزهای کوچکتر وارد شوند ، ممنوع می کنند.

عکاسان چشم انداز اغلب به تعادل که در آن آنها می توانید استفاده کنید بزرگتر دوربین های دیجیتال, اما آنها همیشه آگاه باشند از این واقعیت است که آنها نمی خواهند به حمل مقدار زیادی از وزن. در غیر این صورت ، اگر شما خودتان را در محیط افراطی ترین ، شما ممکن است بخواهید به دوربینی با آب و هوا کامل ترین و کیفیت ساخت را داشته باشد.

نمایندگی گوپرو
این مقاله را بخوانید

چه نوع دوربین برای نیازهای شما مناسب است؟

اگرچه بسیاری دوربین های بدون آینه کامل را راه حل نهایی برای هر شرایطی می دانند ، اما واقعیت این است که هر فرمت مزایا و معایب خود را دارد.

دوربین برتر برای سفر در سال 2021

دوربین های نقطه ای

دوربین های نقطه ای و عکاسی به دلیل کیفیت پایین شهرت دارند ، اما می توانید از دوربین های درجه یک و دوربین های عکاسی بسیار کوچک (و به اندازه کافی نامحسوس) استفاده کنید تا بتوانید تقریباً در هر مکانی عکس بگیرید.

در حالی که مصرف کننده معمولی قبلاً از دوربین های عکاسی و دوربین عکاسی نقطه ای فاصله گرفته است ، ممکن است بخواهید هنگام سفر به این مفهوم تجدید نظر کنید. دوربین های عکاسی نقطه ای و عکاسی نه تنها جمع و جور و همه کاره هستند ، بلکه دارای مزایای مختلفی از جمله لنزهای بهتر و سنسورهای بزرگتر از تلفن هوشمند شما هستند. به عنوان مثال ، Canon Powershot G5 X Mark II را در نظر بگیرید ، این دوربین دارای یک سنسور CMOS 1.0 اینچی ۲۰٫۱ مگاپیکسلی با رزولوشن ۱٫۰ مگاپیکسل است که به کیفیت تصویر بالا و عملکرد بالا در همان زمان کمک می کند. برای مقایسه ، سه دوربین در iPhone 12 Pro با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می شوند.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی