بهترین دوربین های ویدئویی نیکون

بهترین دوربین های ویدئویی نیکون

بهترین دوربین های ویدئویی نیکون

بهترین دوربین های ویدئویی نیکون. چه یک ویدیو کوتاه برجسته محصول ایجاد شده. چه حتی یک تولید کامل از آن. عکاسان بیشتر به انتشار ویدئو به کارنامه خود ، آنها اضافه کنید. بنابراین بسیار مهم است که یک دوربین را انتخاب کنید که یک ویدیو فوق العاده داشته باشد.

قطعا دوربین نظارت تصویری وجود دارد بسیاری از ویژگی های, اما برای اکثر, مردم, مزیت داشتن یک دوربین است که ویدئو و هنوز هم عکس ها را انجام دهید خیلی بیشتر است که شما می توانید آن را رها کنید.

بنابراین چرا یک دوربین نیکون را از دوربین Canon ، Sony یا یکی دیگر انتخاب می کنید؟ درحالی که حوزه هایی وجود دارد که نیکون در آنها عقب افتاده است (مانند فوکوس خودکار ویدئویی فرعی) ، مدل های اخیر پیشرفت ها و ویژگی هایی را ارائه کرده اند که آنها را بسیار رقابتی تر می کند. و اگر قبلاً مجموعه ای از لنزها و لوازم جانبی نیکون دارید ، ماندن در کنار نیکون ممکن است گزینه ایده آل باشد.
قبل از تصمیم گیری در مورد هر دوربینی ، چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید و به آنها توجه کنید.

هنگام انتخاب دوربین برای فیلمبرداری به چه نکاتی توجه کنیم

  • بهترین دوربین های ویدئویی نیکوناندازه سنسور

سنسور تصویر نور را به فرمت دیجیتال تبدیل می کند و سپس دوربین آن را به عکس یا ویدئو تبدیل می کند. در دنیای ویدئو ، به ویژه در دنیای Dslr ها ، محبوب ترین اندازه هایی که باید در نظر بگیرند ، سنسورهای فول فریم و APS-C یا “سنسورهای برش”هستند. کامل-قاب سنسور اغلب بهترین در نظر گرفته شده است چرا که در نور کم عملکرد خوبی هستند و امکان کنترل عمق میدان شما اما سنسور اغلب برش ارزان تر و شما معمولا عمق میدان عمیق, عکاسی, شما می توانید ببینید که اغلب قابل قبول هستند. پروژه های دوربین فیلمبرداری سنسور برش نیز اغلب سبک تر هستند, که برای سفر ایده آل است.

  • DSLR یا Mirrorless

در چند سال گذشته ، دوربین های بدون آینه شهرت خود را به عنوان انتخابی واقعی برای ترکیب عکس و فیلم در یک دوربین به دست آورده اند. این شهرت خالی از لطف نبوده است. بسیاری از مدل های دوربین بدون آینه بیشترین ویژگی هایی را ارائه می دهند که در DSLR موجود نبوده است. ارائه هایی مانند تثبیت کننده تصویر داخلی و ویژگی های ویدیو محور مانند گورخرها و اوج فوکوس (تا همین اواخر) به سادگی در اکثر DSLR ها گزینه ای نبوده است.

لایت باکس عکاسی دیمر دار
این مقاله را بخوانید

اما این بدان معنا نیست که Dslr ها یک انتخاب بد برای فیلم. بیشتر و بیشتر این ویژگی ها شروع (و همچنان یافت می شود) و برای دوربین های dslr می رسند برای عکاسان ترکیبی است که هنوز هم بسیار مزایای واقعی برای عکاسی ثابت وجود دارد که ممکن است از دست رفته ویژگی های ویدئو مانند عمر باتری بهتر جبران کند. نیازهای شخصی شما باید جهت گیری شما می خواهید را انتخاب کنید تاثیر می گذارد.

  • کیفیت ویدیو

البته ، هنگام انتخاب هر دوربینی ، وضوح بسیار مهم است. در چند سال گذشته ، ۴K برای وضوح تصویر بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، اما آیا این بدان معناست که در همه شرایط ضروری است؟

برای برخی از افراد بله ، ۴K کاملاً ضروری خواهد بود. برای دیگران ، ۱۰۸۰p ممکن است کافی باشد. اگر ۱۰۸۰p را با کیفیت ۱۰K پیاده سازی می کنید ، هنوز استدلال هایی در مورد مزیت فیلمبرداری ۴K وجود دارد ، اما واقعیت این است که پنجره زمان کافی برای ۱۰۸۰p در حال کوتاه شدن است. ما در حال نزدیک شدن به نقطه ای هستیم که اگر قصد خرید دوربین جدید در ۲ یا ۳ سال آینده را ندارید ، ممکن است بخواهید برای کمی تصحیح در آینده به ۴K جهش کنید.

  • انتخاب لنز

نوع دوربینی که انتخاب می کنید ، انتخاب لنزهای موجود را تعیین می کند. نیکون در حال حاضر دارای سه خط لنز است: FX برای DSLR های فول فریم ، DX برای سنسورهای DPSLR با سنسور APS-C و پایه Z برای بدون آینه. برخی از لنزها با چه اجسامی کار می کنند. به عنوان مثال ، لنزهای FX (فول فریم) روی دوربین های نیکون با فرمت DX (کراپ فریم) کار می کنند اما برعکس-مگر اینکه دوربین فول فریم شما دارای حالت برش باشد. به علاوه ، می توانید آداپتورهایی را برای نصب لنزهای FX به دوربین های Z Z نصب کنید. به طور خلاصه ، لنزهای خاصی را نمی توان در دوربین های خاص حتی در یک مارک تجاری استفاده کرد.

نمایندگی رسمی نیکون در تهران
این مقاله را بخوانید

اگر می خواهید تمام کیت خود را کاملاً جدید خریداری کنید ، این یک معامله بزرگ نیست. اما اگر قبلاً قلب خود را روی یک لنز خاص تنظیم کرده اید یا از قبل لنزهایی در اختیار دارید ، حتماً بدنی را انتخاب کنید که سازگار باشد.

  • سیستم تمرکز

حفظ فوکوس یک صحنه برای ویدئو چالشی بزرگتر از عکاسی ثابت است. مگر اینکه سوژه و دوربین ثابت باشند ، فوکوس باید تقریباً به طور مداوم تنظیم شود. یکی از کاستی های ویدئویی دوربین های نیکون ، فوکوس خودکار بسیار ضعیف در حین ضبط ویدئو است. البته ، هنوز می توانید در هنگام تمرکز دستی به نتایج عالی برسید ، اما یک منحنی یادگیری نسبتاً شدید وجود دارد ، به خصوص اگر فیلم فقط یک جزء در زرادخانه شما باشد.
خوشبختانه برخی از دوربین های جدیدتر نیکون سیستم های AF بسیار بهتری را برای کسانی که در هنگام ضبط فوکوس خودکار را ترجیح می دهند معرفی کرده اند که باعث می شود نیکون در این زمینه رقابت بیشتری داشته باشد.

  • پورت های موجود

اگر می خواهید بازی ویدیویی خود را ارتقا دهید ، به برخی از لوازم جانبی نیاز دارید. میکروفن های خارجی صدای بسیار بهتری نسبت به میکروفون های داخل دوربین ارائه می دهند. هدفون به شما امکان می دهد آنچه را که برداشته می شود بهتر بشنوید. مانیتورهای خارجی می توانند به شما کمک کنند تا تمرکز و نوردهی را بهتر ببینید. دوربین های ویدئویی اختصاصی دارای درگاه مخصوص این ابزارها و بسیاری ابزارهای دیگر هستند ، اما انتخاب در اکثر دوربین های DSLR و بدون آینه بسیار محدودتر است. اگر قصد دارید از هر گونه لوازم جانبی برای بهبود ویدئوهای خود استفاده کنید ، به پورت های ورودی/خروجی موجود نگاه کنید.

  • صفحه نمایش ال سی دی

صفحه نمایش LCD خوب یکی از مواردی است که می تواند یک دوربین DSLR را در حالت فیلمبرداری از خوب به عالی تبدیل کند. صفحه ای که بیرون بیاید یا کج شود ، دیدن آنچه را که ضبط می کنید برای شما آسان تر می کند و در مورد فیلمبرداری یک سرمایه بزرگ محسوب می شود. در بسیاری از دوربین های مدرن ، LCD نیز یک صفحه لمسی است که می تواند تغییر تنظیمات یا فوکوس روی یک موضوع را سریع و آسان کند.

  • عملکرد کم نور

میزان عملکرد خوب دوربین در نور کم بستگی به مواردی مانند اندازه سنسور و حداکثر ISO دارد. ISO اندازه گیری میزان حساسیت دوربین به نور است. دوربین هایی که می توانند با ISO های بالاتر عکاسی کنند ، در تاریکی عملکرد بهتری خواهند داشت. نیکون به دوربین هایی با عملکرد فوق العاده ISO معروف است که می تواند هنگام فیلمبرداری در نور کم بسیار مفید باشد.

دلیل فرمانروایی دوربین های DSLR در بزرگترین نمایشگاه فناوری
این مقاله را بخوانید

بهترین دوربین های ویدئویی نیکونالبته همه دوربین های نیکون در ISO های بالا عملکرد یکسانی ندارند. و بسته به آنچه معمولاً عکاسی می کنید ، ممکن است حتی نیازی به دوربین خود نداشته باشید. نیازهای خاص خود را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که کدام دوربین برای شما مناسب است.

  • ضد آب و هوا

شرایطی که قصد دارید در آن عکاسی کنید تا حد زیادی میزان نیاز شما به ضد آب و هوا را تعیین می کند. اگر قصد دارید عمدتاً در محیط داخلی عکاسی کنید ، عایق بندی آب و هوایی چندان نگران کننده نیست ، اما هنگامی که بیرون می آیید ، مطمئن شوید که دوربین شما از عوامل محافظت شده محافظت می کند. دوربین هایی که در برابر رطوبت و گرد و غبار آب بندی شده اند در شرایط سخت بهتر دوام می آورند. هرچه آب و هوای ناهموارتری داشته باشید ، وسایل شما باید بیشتر در برابر آب و هوا مقاوم باشند.

  • عمر باتری

ضبط ویدئو بیشتر از گرفتن عکس از باتری مصرف می کند. در حالی که همیشه می توانید تعدادی باتری یدکی حمل کرده و در صورت لزوم آنها را تعویض کنید ، بهتر است این کار را انجام ندهید. به دنبال دوربینی با عمر باتری خوب باشید تا زندگی شما را در سفر آسان کند.
هنگام انتخاب DSLR نیکون برای فیلم ، موارد زیادی را باید در نظر گرفت ، محدود کردن آن دشوار است. ما امیدواریم که این روند را کمی برای شما آسان تر کنیم. اینجا برخی از علاقه مندی های ما وجود دارد:

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی