بهترین سه پایه برای عکاسی منظره

بهترین سه پایه برای عکاسی منظره

بهترین سه پایه برای عکاسی منظره

خرید سه پایه دوربین با توجه به اینکه در انواع مختلف بوده و هر کدام می‌تواند یک تجربه جدیدی برای شما ایجاد کند نیاز به بررسی بعضی نکات دارد. از یک سو، سه پایه ابزاری بسیار ساده برای ثابت نگه داشتن دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری در شرایط نگران کننده نوری است؛ از طرف دیگر، متغیرهای زیادی وجود دارند که هنگام انتخاب بهترین سه پایه دوربین عکاسی و فیلمبرداری وارد بازی می‌شوند.در ادامه با نمایندگی نیکون همراه باشید تا بهترین سه پایه برای عکاسی منظره را بررسی کنیم.

بیشتر افراد برای عکاسی منظره از سه پایه استفاده می‌کنند؛ عکس گرفتن از طلوع خورشید و غروب خورشید می‌تواند کاملاً چالش برانگیز باشد، به خصوص وقتی شرایط نور ایده‌آل نباشد. به لطف لنزهای تثبیت شده تصویر و در حال حاضر دوربین‌هایی که دارای لرزشگیر داخلی هستند، استفاده از سه پایه برای اکثر انواع عکاسی هنگام عکسبرداری در شرایط روز ضروری نیست. اما باز هم با این حال، برخی از عکاسان ترجیح می‌دهند از یک سه پایه استفاده کنند، زیرا این امکان را می‌دهد تا ISO دوربین را تا حد ممکن کم نگه دارد. این امر نه تنها میزان نویز تصاویر را به حداقل می‌رساند بلکه بالاترین بازه پویای سنسور دوربین را نیز فراهم می‌کند.بهترین سه پایه برای عکاسی منظره

بهترین سه پایه کوچک

سه‌پایه‌های بزرگی که در بالا به هوا کشیده می‌شوند، برای گرفتن عکس‌هایی از طبیعت و مناظر عالی هستند، اما گاهی اوقات شما فقط به چیزی کوچک و همه‌کاره نیاز دارید. و اگر فشردگی را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهید، JOBY TelePod Pro را توصیه می کنم . این سه پایه که برای تنظیمات کوچک مانند دوربین DSLR درجه یک مصرف کننده یا دوربین بدون آینه همراه با لنز سبک وزن طراحی شده است، کوچکتر از یک بطری آب جمع می شود تا بتوانید به معنای واقعی کلمه آن را به هر جایی ببرید.

راه هایی برای استفاده بهتر از دیافراگم
این مقاله را بخوانید

بهترین سه پایه سنگین

در عکاسی منظره، باد، برف، باران، خاک، گرد و غبار، گرمای شدید و سرما همگی برای این دوره مناسب هستند و در چنین شرایطی، داشتن سه پایه ای که هرگز شما را ناامید نمی کند، کمک می کند. اینجاست که Feisol Elite Tripod وارد می شود.

این یک گزینه عالی برای افرادی است که به کیفیت ساخت و دوام بیش از همه اهمیت می دهند، تا حدی به لطف پاهای ضخیم که قادر به تحمل وزن بیش از ۶۰ پوند هستند، که تقریباً هر چیز دیگری را در کلاس خود تحت الشعاع قرار می دهد. ساختار فیبر کربنی باعث قیمت بالا اما وزن معقول می شود، که اگر برای مسافت های طولانی آن را روی پشت یا روی شانه خود حمل کنید عالی است.

سه پایه نیمه حرفه ای

بهترین سه پایه برای عکاسی منظرهدر مورد تجهیزات دوربین کمی تناقض وجود دارد:

هر چه بیشتر خرج کنید، کمتر به دست خواهید آورد. در حالی که بسیاری از سه پایه‌های ارزان‌تر همه چیزهایی را که برای بیرون رفتن و شروع به عکاسی نیاز دارید، ارائه می‌کنند، سه‌پایه‌های سطح بالاتر اغلب به‌صورت دو تکه مجزا عرضه می‌شوند:

پاها و سر. Manfrotto MT190XPRO3 مجموعه ای برجسته از پایه های سه پایه است، اما به یک سر نیز نیاز دارد، و برای آن من ۴۹۶ مرکز توپ هد را توصیه می کنم .

پایه‌های Manfrotto کوچک و سبک نیستند، بنابراین ممکن است اولین انتخاب برای مسافران نباشند، اما آن‌قدر قوی، محکم و بلند هستند که عکس‌های منظره‌ای بی‌نظیر به شما می‌دهند که با سه پایه‌های کوتاه‌تر نمی‌توانید بگیرید. پاها را می توان در چندین موقعیت قفل کرد و به لطف اکستنشن های قفل پا، تنظیمات سریع و آسان است. ویژگی مورد علاقه من تنظیم ستون مرکزی است که به شما امکان می دهد ستون را گسترش دهید و سپس آن را به صورت افقی تغییر دهید تا عکس ها را به روش های کاملاً جدیدی ثبت کنید.

عکاسی از دوچرخه سوار
این مقاله را بخوانید
تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی