ارزان ترین میکروفون ها برای استدیو خانگی

ارزان ترین میکروفون ها برای استدیو خانگی

ارزان ترین میکروفون ها برای استدیو خانگی

میکروفن مقرون به صرفه امروز برای ساخت یک استودیوی خانگی استفاده می شود. ساخت و تجهیز استودیوی خانگی کار دشوار و گران قیمت به نظر می رسد. اما می توان یک استودیوی خانگی با توجه به خواسته های خود را با داشتن برخی از نکات مهم و اساسی و با استفاده از کیفیت و تجهیزات با قیمت مناسب ساخت. خرید میکروفن مقرون به صرفه خواهد بود یک گام مهم در کاهش هزینه های استودیو خواهد بود.نمایندگی نیکون به معرفی ارزان ترین میکروفون ها برای استدیو خانگی در این مقاله خواهد پرداخت.

تجهیزات اولیه یک  استودیو خانگی

در ساخت یک استودیوی خانگی برای علاقه مندان جدی موسیقی، عوامل و تجهیزات تاثیرگذار متعددی وجود دارند. از ابتدایی ترین و مهمترین این تجهیزات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کامپیوتر
  • میکسر(DAW/Audio Interface Combo)
  • اسپیکر مانیتورینگ
  • میکروفون(میکروفون های مقرون به صرفه)
  • پایه میکروفون
  • هدفون
  • مجموعه کابل

MXL990:

این میکروفون خازنی و بزرگ، طبق نظرات کارشناسان از بهترین نمونه های میکروفون مقرون به صرفه در استودیوهای خانگی به شمار می رود. این میکروفون از نمونه های بسیار حساس محسوب می شود که در ضبط وکال ها و ضبط صدای گیتار آکوستیک بسیار موفق عمل می نماید. همچنین در زمان استفاده از این میکروفون توجه به عایق بندی و صدای محیط را فراموش نکنید تا نتیجه حاصل شده، صدایی شفاف، بی نقص و بدون نویز باشد.

ارزان ترین میکروفون ها برای استدیو خانگیاین میکروفون خازنی بزرگ ، با توجه به نظر کارشناسان ، یکی از بهترین نمونه میکروفون مقرون به صرفه در استودیوهای خانگی است. این میکروفون یک نمونه بسیار حساس است که در ضبط آواز و ضبط صداهای گیتار آکوستیک بسیار موفق است. علاوه بر این در هنگام استفاده از این میکروفون فراموش نکنید که به توجه به انزوا و سر و صدای محیط به طوری که نتیجه حاصل شده، صدایی شفاف، بی نقص و بدون نویز باشد.

لنزهای نیکون مناسب عکاسی پرتره
این مقاله را بخوانید

SHURE SM57:

این میکروفون بهترین میکروفون برای ضبط انواع صداها با دامنه و قدرت های مختلف است. بسیاری از مردم با تجربه بر این باورند که حتی در هر سطح بودجه ، این میکروفن انتخاب ایده آل برای ضبط صدا از ابزار ، از گیتار تا درامز و همچنین صدای خوانندگان می باشد.

Audio-technica AT2035:

این میکروفون نیز از میکروفون های مقرون به صرفه موجود در بازار محسوب می شود، که با حساسیت بالا همه جزییات را ضبط می کند و همچنین مناسب بودجه در نظر گرفته شده برای استودیو های خانگی ساخته شده است. این گزینه نیز می تواند برای ضبط بازه وسیعی از فرکانس ها، از وکال خواننده تا صدای سازهای مختلف به کار رود.

Behringer C1:

ارزان ترین میکروفون ها برای استدیو خانگیاگر بودجه شما برای گزینه های دیگر کافی نیست ، این میکروفون ممکن است نیازهای یک استودیوی خانگی را برآورده کند. نکته مهم قابل توجه است این است که این میکروفون قابل مقایسه با یک میکروفون با پوست های حساس موجود در بازار نیست اما با واقع بینانه نقد و بررسی آن می توان گفت در بسیاری از استودیو صفحه اصلی عایق های اقتباس شده از نظر صداهای ناخواسته ندارند. به همین دلیل کیفیت صدای ضبط شده با این میکروفون در یک استودیوی خانگی کاملا قابل قبول خواهد بود.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی