مشخصات دوربین نیکون D3000

عکاسی با دوربین نیکون 3000

مشخصات دوربین نیکون D3000

نمایندگی نیکون با دوربین نیکون D3000  فکر کار کردن دشوار را با دوربین‌های دیجیتال DSLR پیچیده و مشکل را از سر شما بیرون میکند و ان را از میان می‌برد و می‌توان تصاویر بسیار با کیفیت را به راحتی تهیه کرد. شما در زمان عکاسی با این دوربین می‌توانید لحظات خوشی را سپری کنید و با استفاده از مود راهنما (Guide Mode) کار کردن با آن را به سرعت فرا بگیرید. با توجه به مشخصات دوربین نیکون D3000 برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند با خیال راحت و به دور از نگرانی درباره‌ی تنظیمات دوربین خود به عکاسی بپردازند.

شما فقط لازم است که چند پارامتر را درباره‌ی موضوع عکس‌برداری خود تعیین کنید و بقیه را به خود دوربین واگذار کنید تا تنظیمات را به طور خودکار انجام دهد. سیستم فوکوس خودکار ۱۱ نقطه‌ای این تضمین را به شما می‌دهد که دیگر هیچ‌ کس خارج از فوکوس دوربین نباشد، همچنین منظره‌یاب روشن آن بدین معنا می‌باشد که شما هرچه از یک دوربین دیجیتال انتظار دارید را زنده میکند. سنسور ۱۰٫۲ مگاپیکسلی نیکون D3000، سیستم پردازش تصویر قدرتمند EXPEED و لنزهای بسیار با کیفیت NIKKOR تصاویر فوق‌العاده‌ای را در هرکجا که باشید برای شما به ارمغان می‌آورد.

عکاسی با دوربین نیکون 3000دوربین DSLR،ساده و راحت

مدل D3000 برای  هر کاربری که قصد دارد بدون نگرانی دردسرهای منوی تنظیمات عکاسی کند طراحی شده است.فقط لازم است تا شما یکی از پارامتر های عکاسی مناسب با سوژه خود را انتخاب کرده و سپس دوربین به صورت خودکار همه ی تنظیمات را انجام می دهد و در اصل این قابلیت پاسخگویی در لحظه به معنی آن است که شما هرگز لحظات ناب برای عکاسی را از دست نخواهید داد.
سیستم یازده حالتی فوکوس اوتوماتیک این دوربین فوکوس بودن تمام افراد را در عکس تضمین می کند.و قابلیت منظره یاب هوشمند این مدل به معنی آن است که شما می توانید هر چیزی را در هر زمان ثبت نمایید.

فلاش خودکار

فلاش خودکار POP-UP و ISO بیشینه‌ی ۱۶۰۰ آن گرفتن تصاویر روشن در محیط‌های تاریک را به شما تضمین می‌کند. برای افرادی که به تازگی این دوربین را تهیه کرده‌اند، سیستم راهنمای خودکار این نوید را به آن‌ها می‌دهد تا بتوانند از توانایی‌های بالقوه‌ی DSLR خود بیشتر آگاه شوند. این سیستم تنظیمات دوربین را به صورت ساده به شما نشان می‌دهد و به شما آموزش می‌دهد که چگونه تصاویر بهتری تهیه کنید. مانیتور LCD بزرگ ۳ اینچی آن به شما کمک می‌کند تا بتوانید به همراه خانواده و دوستان از عکس هایی که در همان لحظه تهیه کرده‌اید به همراه یکدیگر لذت ببرید.

سیستم کاهش غبار

دوربین D3000 یک ابزاری الزامی برای خانواده در یک مسافرت یا گردش روزانه خواهد بود. سیستم کاهش غبار (Dust Reduction) به همراه کنترل جریان هوا (Air Flow Control) برخورد گرد و غبار با سنسور تصویر را به حداقل می‌رساند، بدنه‌ی جمع و جور و وزن سبک، به همراه ساختار بسیار مستحکم بدنه و لنز آن را دوربین بسیار قابل اعتمادی در مقابله با ضربات ناگهانی ساخته است.

عکاسی با دوربین نیکون 3000جایگاه کارت حافظه‌

در قسمت سمت راست دوربین یک درب کشویی برای جایگاه کارت حافظه‌ی SD/SDHC وجود دارد. در حالی که در قسمت روبه رویی در طرف چپ جایگاه خروجی AV و USB وجود دارد که با یک درب لاستیکی پوشانده شده است. در قسمت پایین دوربین نیز محل متصل کردن سه پایه به آن دیده می‌شود که کمی خارج از مرکز ساخته شده است. در همان قسمت نیز جایگاه باتری لیتیوم-یونی EN-EL9a به چشم می‌خورد.

عکاسی حرفه ای با دوربین
این مقاله را بخوانید

دوربین D3000 همان کیفیتی را دارد که می‌توان از یک دوربین با برند Nikon انتظار داشت. این یک دوربین در سطح entry-level است که البته از بسیاری از رقبای خود مثل کانن ۵۰۰d و ۴۵۰d امکانات کمتری را در خود جای داده است اما در برابر ان از قیمت کمتری نیز برخوردار است. همچنین بر اساس ویژگی‌های خودکار پیشرفته‌ای ساخته شده است که کار عکاسی را برای کاربرانی که علاقه‌ی کمتری به انجام تنظمیات دارند بسیار کارآمد می‌کند.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی