بهترین دوربین عکاسی عروسی

بهترین دوربین عکاسی عروسی

بهترین دوربین عکاسی عروسی

در این مقاله از نمایندگی نیکون قصد داریم در رابطه با بهترین دوربین عکاسی عروسی که میتوانید از ان استفاده کنید اطلاعاتی را با شما به اشتراک بگذاریم.

در زمان انتخاب بهترین دوربین برای عکاسی عروسی ممکن است سوالات زیادی برایتان پیش بیاید. عکاسی از عروسی یک تجارت پر فشار است. بعضی از عکاسان سال ها به یادگیری این صنعت می پردازند زیرا عروسی ها بسیاری از قطعات متحرک از جمله پرتره ، اکشن و احساسات را با هم ترکیب می کنند.

نکات مربوط به انتخاب دوربین عکاسی عروسی

بهترین دوربین عکاسی عروسی کیفیت خوبی در عکاسی در نور کم دارد: به هر حال شما ممکن است از سپیده‌ دمان تا نیمه‌هایی از شب به عکاسی مشغول باشید و دوربین شما باید این امکان را داشته باشد در شرایط مختلف عملکرد خوبی از خودش نشان دهد.
به همین خاطر در گام اول، بهتر است دستگاهی که انتخاب می‌کنید حتی‌المقدور سبک‌ وزن باشد. هر چند این گزینه کاملاً به قوای جسمانی شما بستگی دارد. اگر اهل این سبک هستید حتماً در یک باشگاه ورزشی وزنه بزنید! قطعاً در راحتی کار شما و بهتر شدن نتیجه موثر است!‌

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین دوربین عکاسی عروسی برخورداری از عکاسی پی در پی با سرعت بالاتر است؛‌ آن قدر مراسم عروسی سرشار از لحظاتِ خاص است که این امکان می‌تواند قابلیت‌های تیم عکاسی را افزایش دهد. از آنجایی که عموماً قرار است چهره افراد را نشان بدهیم،‌ بهترین دوربین عکاسی عروسی از قابلیتِ فوکوس خودکار حرفه‌ای برخوردار است و حداقل چهره و چه بهتر که چشم را تشخیص دهد.
معمولاً در مراسم عروسی تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری مجزایی استفاده می‌شود.

چرا باید از فیلتر یو وی استفاده کنیم؟
این مقاله را بخوانید

اما اگر می‌خواهید عروس و داماد را هیجان‌زده کنید، بهتر است دوربینی را انتخاب کنید که توانایی ضبط ویدیو ۴K و اسلوموشن را داشته باشد. به خاطر اینکه گاهاً لازم است تصویر را ادیت کنید، یا روی بخش خاصی از شات کراپ کنید، بهترین دوربین عکاسی عروسی معمولاً رزولوشن بالایی دارد.

بهترین دوربین عکاسی عروسی

دوربین Nikon D850

یکی از دوربین های خوب نیکون برای عکاسی در مراسمات عروسی شما دوربین نیکون D850 می باشد. در دل بدنه این دوربین نیکون ، از یک سنسور ۴۵٫۷ مگاپیکسلی فول فریم CMOS استفاده شده که نبود فیلتر پایین‌گذر، افزایش شفافیت و کاهش پدیده Moire را برای عکس ها به دنبال خواهد داشت.

طراحی لنزهای این دوربین به گونه ایست که قادر است حداکثر نور موجود از محیط را گردآوری کرده و عکس هایی بسیار نزدیک به آنچه که در واقعیت رویت می شوند، به ارمغان آورد. نیکون D850 از مدوده ایز یا حساسیت نوری ۶۴-۲۵۶۰۰ برخوردار است که البته تا ۳۲-۱۰۲۴۰۰ قابل گسترش است. این در حالیست که بازه ایزو مدل D810 برابر با ۶۴-۱۲۸۰۰ (قابل افزایش به ۳۲-۵۱۲۰۰) تعیین شده بود.

نیکون Nikon Z5

در ارائه ی بعدی یک دوربین مناسب عکاسی عروسی که کار را به شکلی مطلوب برای شما در خواهد آورد. این دوربین نیکون یک بدون آینه فول فریم Mirrorless Full Frame است که مشخصات اساسی آن را در زیر خواهید دید:

  • سنسور ۲۴٫۳ مگاپیکسلی CMOS
  • آی اس او ISO از ۱۰۰ تا ۵۱۲۰۰
  • صفحه نمایش ۳٫۲ اینچی با قابلیت خم شدن به بالا و پایین
  • عکاسی پی در پی ۴٫۵ فریم در ثانیه
  • سیستم پایداری داخلی ۵ محوره
  • سیستم فوکوس خودکار با تشخیص چهره و چشم و ۲۷۳ نقطه تشخیص
  • فیلمبرداری ۴K‌ با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه در حالت کراپ
  • دو درگاه کارت حافظه
  • وزن ۵۹۰ گرم
آشنایی با شغل عکاسی
این مقاله را بخوانید

بهترین دوربین عکاسی عروسی

دوربین عکاسی عروسی با وجود ویوفایندر الکترونیک EVF که رزولوشن ۳۶۹۰k dots را دارد و ۱۰۰ درصد فریم را به نمایش می‌گذارد،‌ شما به خوبی می‌توانید نتیجه نهایی را از نظر رنگ، نور و فوکوس، پیش از زدن شات مشاهد کنید. تجربه نشان می‌دهد که این دستگاه عملکرد خوبی در نور کم low light با آی اس او ۱۲۸۰۰ از خود نشان می‌دهد. به هر حال عکاسی ۴٫۵ فریم در ثانیه یکی از نقاط ضعف آن است.

دوربین Nikon D500

دوربین نیکون D500 یکی از دوربین های سنسور کراپ با تکنولوژی بالا به شمار می آید و در داخل بدنه آن از یک سنسور ۲۰٫۹MP CMOS به همراه یک سیستم اتوفوکوس پیشرفته و حرفه ای استفاده شده است . سرعت عکاسی متوالی در این دوربین ۱۰ فریم بر ثانیه بوده و دارای دو درگاه برای قرار گیری کارت حافظه می باشد .

دوربین نیکون D500 حجم بدنه متوسطی دارد اما در هر شرایط کاملا سبک وزن بوده و در درون دست احساس خوشایندی را ایجاد می نماید . بدنه این دوربین دارای حالت مهر و موم در برابر شرایط اقلیمی می باشد .

کلید های کنترل کننده این دوربین به درستی جا نمایی شده اند و ویزور اپتیکال نسبتا بزرگ به همراه صفحه ال سی دی باز شونده لمسی ؛ از جمله ویژگی های لذتبخش موجود در این دوربین هستند .

سیستم اتوفوکوس

سیستم اتوفوکوس ۱۵۳ نقطه ای تشخیص حرکت در این دوربین ؛ عینا مشابه با سیستم موجود در دوربین پیشرفته D5 است و وجود ۹۹ نقطه کراس دار بر روی سنسور تضمین کننده آن است که در شرایط کم نور تا -۳EV این دوربین قادر به تشخیص نقطه فوکوس خواهد بود.

بهترین دوربین ها برای عکاسی محصول
این مقاله را بخوانید

سیستم اتوفوکوس دوربین نیکون D500 تقریبا تا لبه های کادر تصویر را پوشش می دهد و سیستم تعقیب سوژه ۳D Tracking که فناوری برتر کمپانی نیکون به شمار می آید ؛ تعقیب حرکت سوژه در هر شرایطی را تضمین می نماید .

عکس های این  دوربین کیفیت بالا و خوبی دارد و و فایل های JPEG به دست آمده با آن رنگ بندی بسیار خوبی را ارایه می دهند . این دوربین در حالت حساسیت ایزو بالا نیز کیفیت تصویر خود را حفظ می نماید .

دوربین نیکون D500 دارای قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۴K/UHD است ولی ضریب کراپ بسیار شدید ۲٫۲۵x به معنای آن است که یک لنز ۲۴mm با این دوربین زاویه دید ۵۴mm را ارایه می دهد .

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی