آموزش نکات در ژست های عکاسی

آموزش نکات در ژست های عکاسی

حفاظت از مدلتان ، و ارائه محیط و شرایطی که در آن بتواند در حین کار در مقابل دوربین عکاسی راحت و آرام باشد، بسیار مهم است. اگر آن ها خوشحال و راحت باشند و از تجربه مدلینگ لذت ببرند، شما نیز عکس های بهتری خواهید گرفت. آموزش نکات در ژست های عکاسی به شما در کارتان خیلی کمک می کند نکات مفیدی را برای راحتی مدل و ژست دهی بهتر به او در عکاسی مدلینگ به شما عزیزان  خواهم گفت.

عکاسی از مدل

در بسیاری از جلسات عکاسی از مدل، اغلب مدل طوری لباس می پوشد که برای محیط بیرون مناسب نیست. هنگامی که شما در باد سرد بی حرکت ایستاده باشید و لباس شنا به تن داشته باشید، واقعا سخت است که یک حس تابستانی آرام را به نمایش بگذارید.

از محیط اطراف و دمای هوایی که آن شخص در آن مدل شده است آگاهی کامل  داشته باشید، و مطمئن شوید که آنها تا حد ممکن در آن وضعیت راحت باشند. اگر مجبورید عکاسی را با لباس های خنک یا سبک انجام دهید، به جای بیرون این کار را در یک اتاق گرم انجام دهید. وقتی سردتان است و می لرزید، واقعا سخت است که بتوانید آرام به نظر برسید.

در مورد قدرت و تحمل مدل خود در ارتباط با ژست دهی هایی که انجام می دهید با آنها صحبت کنید. سپس استراحت های کوتاه منظم را برنامه ریزی کرده و به این برنامه عمل کنید. ژست گیری می تواند از لحاظ فیزیکی سخت باشد، چون بسیاری از ژست ها غیر طبیعی هستند و نمی توان آنها را برای مدت طولانی نگه داشت. حواستان باشد که برای مدت بسیار طولانی عکاسی نکنید و اجازه دهید مدل کمی استراحت کند.

نقطه گریز در ترکیب بندی عکاسی
این مقاله را بخوانید

کاری کنید خوب به نظر برسند

بیشتر کسانی که از سبک های عکاسی مُد و فشن از ژست های واقعا مصنوعی استفاده می کنند که در آن مدل اصلا احساس راحتی نمی کند. آنها اغلب برای بیننده نیز جذاب نیستند، اما به نظر می رسد که سبک امروزی هستند. البته ژست هایی ممکن است نتیجه مورد نظر شما باشد، و من امیدوارم که عکس های شگفت انگیزی به دست آورید.

با این حال، یکی از کارهای خوبی که می توانید هنگام کار با یک مدل انجام دهید این است که کاری کنید در مقابل دوربین عکاسی خوب به نظر برسد، طوری که هیچ وقت قبل از آن نبوده باشد. بخش زیادی از آن به این علت است که افراد اغلب نمی دانند چطور در مقابل دوربین عکاسی خوب ژست بگیرند. ایجاد تصاویری که باعث شود آنها خوب به نظر برسند به این معنی است که آنها در مورد آنچه اتفاق می افتد احساس خوبی پیدا می کنند.

قدم زدن

اگر مدل شما با شل کردن بدن خود در مقابل دوربین عکاسی مشکل دارد، از او بخواهید تا از یک فاصله دور به سمت شما قدم بزند. این حس حرکت، تصاویر پویایی ایجاد خواهد کرد و هر گونه خشکی و راحت نبودن که لازم است سوژه شما قبل از گرفتن ژست های دیگر از شر آن خلاص شود را از بین می رود.

آموزش نکات در ژست های عکاسی

نتیجه گیری

برای این که کاری کنید تا کسی بی حرکت بایستد و فوق العاده به نظر برسد، و بتوانید عکس های خوبی از او بگیرید، باید اول در پشت صحنه کارهای زیادی انجام دهید. زمان کار با یک مدل، مهم است به یاد داشته باشید که او یک شخص زنده است که نفس می کشد، تنها یک شیء نیست که او را در موقعیت مورد نظر خود قرار دهید.

ابزار های مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام
این مقاله را بخوانید

با ارائه یک محیط و موقعیتی که بتوانند در حین کار مقابل دوربین عکاسی راحت باشند، از مدل خود مراقبت کنید. کسی که خوشحال است و از تجربه مدلینگ خود لذت می برد، بیشتر از کسی که سرد، سخت، بیچاره و ناراحت است (مگر این که این همان ظاهری باشد که می خواهید) احتمال دارد که عکس های عالی به شما ارائه دهد.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی