معرفی بهترین خیمه های نور

معرفی بهترین خیمه های نور

معرفی بهترین خیمه های نور

نمایندگی نیکون امروز به معرفی بهترین خیمه های نور توضیح می دهد که مدل HAVOX Photo Studio HPB-60D است که البته کمی گران هستند اما این محصول بسیار راحت و مناسب است ۳ اندازه های مختلف در ۱۶ ، برای ۲۴, ۳۲ در دسترس است.هر کدام از این راس و سه دیافراگم, که باعث می شود این امکان را به عکس به روش های مختلف در حالی که به حداقل رساندن بازتابی از چراغ های خارجی می باشد.

پیاده سازی و جمع آوری این خیمه بسیار ساده و آسان است و می تواند تا ۱۵ دقیقه انجام شود. بدن این محصول بسیار با دوام تر و قوی تر از نسخه های ارزان این خیمه است. با توجه به حضور یک کیسه قابل حمل و اشغال کوچکی از فضای متحرک در حالت انباشته ، می توان آن را به راحتی در فواصل مختلف حمل کرد و به بهترین نتایج دست پیدا کرد.

یکی از بهترین خیمه های عکاسی Light Tent 60*60 cm

  1. وزن سبک و نصب سریع و آسان دارد.
  2. دارای کیف برای حمل و نقل است.
  3. دارای چهار پارچه رنگی برای پس زمینه میباشد.
  4. از جنس پارچه ای مقاوم در برابر حرارت لامپ مدلینگ و ضد آب است.
  5. ابعاد این خیمه نور ۶۰*۶۰ سانتی متر است. این خیمه عکاسی در حالت جمع شده دارای ابعادی کوچک و یک کیف برای حمل آسان‌تر است.
  6. با توجه به هزینه‌ی کمی که بابت خرید این خیمه عکاسی می کنید می توانید یک استودیو با نور نرم و مناسب را خیلی زود و آسان نصب کنید.

معرفی بهترین خیمه های نورخیمه عکاسی بالا  کمک می کند تا شما را به روشنایی مناسب و مورد نظر برای گرفتن عکس از اشیاء براق مانند طلا و جواهر و تبلیغاتی و محصولات صنعتی و دیگر بازتاب اقلام است. استفاده از نور متحرک می توانید یک عکس را, با کیفیت ماکرو بگیرید. اگر شما نیاز به یک پس زمینه رنگارنگ را به یک عکس از آیتم ، خیمه عکاسی دارای چهار پارچه های رنگارنگ (سفید ، سیاه و سفید ، قرمز و آبی)است.

JHS-TECH Portable Lightbox

یکی دیگر از بهترین خیمه های سبک وزن ما در حال حاضر این مدل است که اگر شما بودجه زیادی نداشته باشید ، خیمه قابل حمل jhs-TECH بهترین گزینه در دسترس است. این چادر عکاسی یک مکعب ۶٫۷ سانتی متر ، بسیار عملی و ایده آل برای عکاسی طلا و جواهر و اسباب بازی است. به منظور جای گیری در یک کیف مخصوص حمل میتوانید به راحتی این خیمه را تا کنید.برای عکاسی با این خیمه باید دهانه ی جلویی این خیمه را باز کنید یا میتوانید از دریچه ی بالایی آن از کالا خود عکس بگیرید.

اندازه حسگر در فیلمبرداری آنامورفیک چگونه است ؟
این مقاله را بخوانید

زمانی که از این دریچه استفاده نمی کنید می توانید آنرا بپوشانید. نوار نور های ال ای دی که در عقب و جلوی خیمه تعبیه شده است به صورت قابل توجهی درخشان است و روشنایی این لامپ ها را می توانید متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.کابل USB این خیمه امکان اتصال آنرا به کامپیوتر،سوکت دیوار،یا بسته ی باتری قابل حمل را می دهد.

AmazonBasics Portable Photo Studio

از کوارد دیگر که جزو بهترین خیمه های نور است مدل AmazonBasics Portable Photo Studio می باشد. اگر به طور مرتب خیمه های خودرا باز و بسته می کنید و در نقاط مختلف حمل می کنید، توصیه می شود کمی بیشتر هزینه کنید تا خیمه های با دوام تر و مطمئن تری همچون AmazonBasics را خریداری کنید.

در کمتر از یک دقیقه می توانید این خیمه را راه اندازی کنید و همچنین آنرا به صورت یک پارچه ی ظریف در یک کیف چرمی مخصوص حمل داراری دستگیره قرار دهید.این خیمه دارای یک جفت چراغ ال ای دی است که در بالا و اطراف خیمه تعبیه شده است.

خیمه ی سایز ۲۵*۳۰*۲۵ دارای ۳ حفره در جلوی خیمه و یک حفره در بالای خیمه است که باعث می شود عکاسی در حالت های مختلف قادر به عکاسی باشد.شما می توانید به راحتی پس زمینه های مختلف را بروی خیمه قرار دهید اما این پس زمینه هارا به صورت جداگانه باید تهیه نمایید.

Foldio3

خیمه ی عکاسی folido 3 یکی دیگر از بهترین خیمه های نور است که با طراحی منصحر به فرد خود می تواند به اندازه ی یک اینچ تا شود و هنگامی که باز می شود به اندازه ی ۲۵ اینچ می رسد که حتی برای عکاسی از کالاهای بزرگ هم مناسب است.

از نورپردازی با فلاش در فضای باز نترسید
این مقاله را بخوانید

پیاده سازی و جمع آوری این خیمه تنها در چند ثانیه قابل انجام است زیرا قطعات این خیمه توسط آهنربا به یکدیگر متصل می شوند. آهنرباها یکی از دو پس زمینه را به خیمه متصل کرده و هنگام باز کردن پایین خیمه را به سمت بالا حرکت می دهد.

سه نوار چراغ های ال ای دی در این خیمه تعبیه شده است و اگر به نورپردازی قوی تر نیاز داشتید و یا در یک محیط دارای نور کم عکاسی می کنید، یک حلقه ی تنظیم نور به یکی از آهنرباهای پایین و کنار خیمه متصل شده است که به وسیله ی آن می توانید نور این چراغ ها یکجا و یا به صورت جداگانه کم و زیاد کنید.

معرفی بهترین خیمه های نورهمچنین این خیمه بهترین گزینه برای گرفتن عکس های ۳۶۰ درجه ای است.یک میز قابل چرخش در این خیمه وجود دارد که می تواند با استفاده از بلوتوث به موبایل و یا دوربین شما وصل شود.همچنین با استفاده از یک برنامه موبایل می توانید به صورت خودکار میز را چرخانده و عکس های ۳۶۰ درجه ای بگیرید.

MyStudio MS20PRO-LED Tabletop Lightbox

اگر دنبال عکسبرداری از آیتم های سایز کوچک و متوسط هستید یکی از بهترین خیمه های نور ،خیمه ی MS 20 PRO-LED است.
در این نسخه ی پیشرفته خیمه ی MS-20 یک جفت چراغ درخشان ال ای دی جایگزین دو چراغ فلورسنت می شوند که نتیجه ی بسیار مناسب تری خواهد داشت.به منظور ایجاد روشنایی در هر نقطه ی مورد نظر و مدیریت سایه ها یک جفت صفحه ی بازتابنده ی نور با پایه ی مخصوص در این خیمه وجود دارد.

خیمه ی سایز ۱۲*۲۰*۲۰ بجای پارچه ی فابریک از جنس پلاستیک محکم تشکیل شده است.پس زمینه ی استوانه ای شکل این خیمه چین و چروک ها را از عکس رفع می کند و همچنین زوایای بیشتری را برای عکاس فراهم می کند و بدون نیاز به ویرایش عکس ها زمان بیشتری برای عکاس فراهم می شود.این کیت دارای دو عدد پد اکریلیک سیاه و سفید است که وظیفه ی ایجاد بازتاب نور در زیر سوژه را بر عهده دارد.

علت صدا دادن لنز دوربین عکاسی
این مقاله را بخوانید

Life of Photo 40x40cm

یکی دیگر از بهترین خیمه های نور،خیمه عکاسی لایف آف فوتو است که این یک خیمه حرفه ای و سبک بوده که به راحتی قابل حمل می باشد و کار کردن با آن نیز بسیار راحت می باشد.البته این محصول تنها در ابعاد ۴۰ در ۴۰ ساخته نشده و ابعاد دیگری نظیر ۵۰، ۶۰ و ۷۰ سانتی نیز موجود می باشد.

خیمه عکاسی Westcott 60x60cm

یکی دیگر از بهترین خیمه های نور مدل خیمه عکاسی Westcott 60x60cm که می توانید انواعی از محصولات را با آن عکاسی کرده و جلوه زیبایی به تصاویر خود ببخشید.نور LED استفاده شده در این خیمه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در طول زمان دچار افت کیفیت و سوختگی نخواهد شد. توجه داشته باشد این خیمه در ابعاد ۵۰ و ۴۰ سانتی نیز موجود است که می توانید بنا به نیاز خود از آن استفاده کنید.

Light Tent 50*50 cm

  1. دارای ویژگی های زیرمیباشد:
  2. ابعاد کوچک در حالت جمع شده
  3. وزن سبک و نصب سریع و آسان
  4. دارای کیف برای حمل و نقل
  5. دارای چهار پارچه رنگی برای پس زمینه
  6. قیمت مناسب

یکی دیگر از بهترین خیمه نورها مدل Light Tent 50*50 cm جنس پارچه ای مقاوم در برابر حرارت لامپ مدلینگ و ضد آب است. ابعاد این خیمه نور ۵۰*۵۰ سانتی متر است. این خیمه عکاسی در حالت جمع شدن دارای ابعادی کوچک و یک کیف برای حمل آسان‌تر است. با توجه به هزینه‌ی کمی که بابت خرید این خیمه عکاسی می کنید می توانید یک استودیو با نور نرم و مناسب را خیلی زود و آسان نصب کنید. خیمه عکاسی فوق به شما کمک می کند که نور مناسب و دلخواه را برای گرفتن عکس از اشیای براق مثل طلا و جواهرات و کالاهای تبلیغاتی و صنعتی و سایر وسایل منعکس کنند نور داشته باشید. با استفاده از خیمه نور می تواند یک عکس‌ ،‌ با کیفیت ماکرو بگیرید.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی