لنز عکاسی حیات وحش

لنز برای عکاسی حیات وحش

لنز عکاسی حیات وحش

عکاسی حیات وحش یک سبکی هیجان انگیز و در برخی موارد حرفه ای  است که تجهیزات  منحصر بفردی  لازم دارد برای کسانی است که آن را بصورت جدی دنبال می کنند.اما مساله ای که برای تمامی گروه یکسان است این است که، برای عکسبرداری از حیوانات کوچک مانند پرندگان و سنجاب ها، گوزن یا فیل ها در طبیعت  در عکاسی حیات وحش- دامنه ی برد لنز بسیار مهم است. زیرا حیوانات وحشی به شما اجازه نزدیک شدن به خودشان را نمی دهند و و به راحتی متوجه حضور شما در نزدیکی خود می شوند.پس برای اطلاعات بیشتر درباره ی لنز عکاسی حیات وحش ادامه ی مقاله از نمایندگی نیکون را بخوانید.

شما باید این امکان را داشته باشید تا به راحتی فاصله خود را از این حیوانات حفظ کنید و برای رسیدن به این مقصود باید از لنزهایی با فاصله کانونی زیاد استفاده کنید.

آیا به لنز های سریع نیاز دارید؟

شاید لنزهایی که تا f/2.8 باز میشوند فوق العاده باشند اما لزوما همیشه لازم نیست در این سطح عکس بگیرید. اندازه دیافراگم همیشه بهتر نیست زیرا عمق میدان کم می تواند قسمت های مهم صحنه را از تمرکز خارج کند.

فقط لنزهای کندتر از f/4 را نادیده نگیرید. مهمترین نکته ای که باید در مورد آن فکر کنید کیفیت لنز و در نتیجه وضوح تصویر است که این با قیمت ارتباط دارد ، اما شما هنوز هم می توانید تصاویر شارپ را با لنزهای کندتر بدست آورید.

Nikon AF-S Nikkor 28-300mm F3.5-5

لنز عکاسی حیات وحش
اگر به دنبال یک گزینه فول فریم برای Sigma 18-35mm با اپتیک بهتر هستید ، نیکون Nikkor 28-300mm لنز مناسب برای شما است.
در اکثر جنبه ها از Sigma 18-300mm فراتر است ، اما قیمت بیشتری هم دارد.شارپنس بالایی را ارائه می دهد ، که در کل دامنه زوم حفظ می شود. دارای لرزشگیر اپتیکال و سیستم فوکوس خودکار سریع است. با این وجود ، ممکن است اعوجاج کمی داشته باشید که معمولا در این دامنه ی بزرگنمایی غیرقابل اجتناب است. اگر نمی خواهید چندین لنز را حمل کنید ، این لنز را در نظر بگیرید.

بهترین دوربین عکاسی ورزشی و اکشن
این مقاله را بخوانید

Nikon AF-S 200-500mm F5
لنز عکاسی حیات وحش

اگر به دنبال لنز تله فوتو با دامنه بزرگنمایی قوی هستید ، لنز نیکون AF-S 200-500mm عالی است. نکته مهم این است که در کل محدوده زوم شارپ است. علاوه بر این ، یک دیافراگم ثابت ۵٫۶ دارد که عملکرد آن را بسیار عالی می کند. نکته منفی این است که با دیافراگم F5.6 کار با نور کم دشوار است. با این وجود عملکردش در شرایط روشن در فضای باز عالی است.
همچنین این لنز دارای یک رابط سه پایه است که در صورت تمایل می توانید آن را جدا کنید. علاوه بر این ، اعوجاج نخواهید داشت ، که با توجه به قیمت آن تعحب آور است.در نتیجه ، AF-S 200-500mm به غیر از قابلیت کم در نورکم ، یک لنز عکاسی عالی برای حیات وحش برای دوربین های نیکون است.

Nikon AF-S 70-200mm F4

با برخورداری از دیافراگم F4 ، می توانید بوکه مناسبی بدست آورید و همچنین گزینه ای برای عکس گرفتن در شرایط کم نور تر است.  اگر می خواهید در نور کم عکسبرداری کنید ، باید به Tamron 70-200mm F2.8 یا Nikon 70-200mm F2.8 توجه کنید. هر دو دیافراگم باز دارند. این لنز از کیفیت ساخت عالی برخوردار است و سبک است. شارپنس و کیفیت تصویر ، برای نیازهای نیمه حرفه ای کاملاً مناسب است. با این وجود باید توجه داشته باشید که در دامنه بزرگنمایی ۷۰ میلی متر لبه های نرم خواهید داشت. همچنین اگر می خواهید رابط سه پایه داشته باشید باید هزینه اضافی بپردازید./h2>

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی