دوربین اکشن Nikon KeyMission 360 Action

بررسی دوربین اکشن nikon keymission 360 action

دوربین اکشن Nikon KeyMission 360 Action

همانطور که باخبر هستید نمایندگی نیکون باخبر های جدید و شگفت انگیز خود دوباره قرار است از دوربینی رونمایی کند اما این بار در نمایشگاه CES 2016 در لاس وگاس محصولات متنوع خود را رونمایی کرده است. نیکون بعد ازمعرفی دوربین D5 خود که به عنوان پرچمدار در این نماشگاه ارائه کرده بود و دوربین قطع DX پیشرفته D500، نیکون گریزی هم به دوربین‌های اکشن کمرا زده و با معرفی اکشن‌کمرای ۳۶۰ درجه خود به طور رسمی وارد رقابت در این بازار شد.در ادامه مقاله با نمایندگی نیکون همراه باشید تا به بررسی دوربین اکشن Nikon KeyMission 360 Action بپردازیم.

قابلیت ها

  1. عکسبرداری ۲۹ مگاپیکسلی
  2. فیلمبرداری کروی با کیفیت UHD 4K در ۲۴p
  3. لنز شیشه ای نیکون نیکون
  4. وای فای و بلوتوث داخلی
  5. کاهش لرزش داخلی (۱۰۸۰p)
  6. برنامه کنترل و پخش برای iOS/Android
  7. ۱۰۰ فوت ضد آب بدون محفظه
  8. عکاسی با لنز دوگانهش

بررسی دوربین اکشن nikon keymission 360 actionکیفیت ۴K با زاویه دید ۳۶۰ درجه ای

این دوربین فوق العاده اکشنبا نام  KeyMission 360 معرفی میشود و همان‌طور که اسم آن می‌توان حدس زد از زاویه دید ۳۶۰ درجه ای برخوردار است. KeyMission 360 می‌تواند فیلم‌هایی ۳۶۰ درجه را با کیفیت ۴K رکورد کند. گویا نیکون علاقه زیادی به رزولوشن بالای فیلمبرداری پیدا کرده چراکه هر سه دوربین معرفی شده توسط این شرکت از قابلیت ضبط فیلم‌ها با کیفیت ۴K برخوردار هستند.

سایز این دوربین اکشن کمرا کمی از GoPro Hero 4 Session بزرگ‌ تر بوده و مانند محصول گوپرو به طور کامل مکعبی-شکل نیست. از آنجایی که این دوربین فیلم‌های ۳۶۰ درجه می‌گیرد پس مناسب می‌باشد که یک لنز در جلو و لنز دیگری در پشت آن تعبیه شده است. اکشن کمرای نیکون در برابر سقوط تا فاصله ۲ متری ضد ضربه بوده و تا عمق ۳۰ متری نیز ضدآب است. البته دوربین کانن ادعا داشته که KeyMission 360 را به سیستم لرزشگیر الکترونیکی مجهز ساخته ولی اطلاعات بیشتری در مورد قیمت، عمر باتری، امکانات دوربین و عمق میدان لنزهای آن فاش نکرده است.

مبانی دوربین دیجیتال
این مقاله را بخوانید

بدنه دوربین

اگر از طراحی ظاهری دوربین صحبت کنیم باید گفت که KeyMission 360 به خوبی در دست جای میگیرد. همچنین از وای‌ فای داخلی و بلوتوث بهره می‌برد که به اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌های ثبت شده را بسیار راحت و سریع می‌کند. البته می‌توان به خاطر وای‌فای، از صفحه نمایش گوشی موبایل خود به عنوان Live View استفاده کرد.

بررسی دوربین اکشن nikon keymission 360 actionاین دوربین در طراحی بدنه خود دارای طراحی ناهموار است و برای مقاومت در برابر عناصر ساخته شده است: بدون بدنه اضافی، دارای قابلیت ضد آب تا عمق ۱۰۰ فوت، ضد ضربه از ۶٫۶ فوت، ضد یخ زدگی و ضد گرد و غبار است. جدای از راحتی بیشتر، عدم نیاز به محفظه امکان ضبط تصویر و صدای تمیزتر را فراهم می کند، زیرا هیچ لایه اضافی بین لنز و میکروفون و سوژه مورد نیاز نیست.

همچنین دارای کاهش لرزش الکترونیکی داخلی (برای ضبط ۱۰۸۰p) است که اثرات لرزش ها و لرزش ها را در ماجراجویی های شما در فضای باز کاهش می دهد و تصویر نهایی نرم تری را برای شما به ارمغان می آورد. یک برنامه کنترل و پخش نیکون رایگان برای دانلود نیز همراه با دوربین موجود است که با دستگاه های همراه iOS و Android سازگار است.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی