ابزار ضروری برای عکاسی در سفر

ابزار ضروری برای عکاسی در سفر

ابزار ضروری برای عکاسی در سفر

ما در این مقاله از نمایندگی نیکون ابزار ضروری برای عکاسی در سفر اشنا خواهیم شد.برای هر عکاسی که خیلی زیاد سفر می کند، ضروری است که کیت های کوچک بردارد تا بارش را کم و سبک تر کند. کیت های زیادی وجود دارد که می توان به سادگی آن ها را حمل کرد.
چه سفرهای طولانی مدت، تعطیلات چند هفته ای و چه تعطیلات آخر هفته، اطمینان از این که تمامی لوازم ضروری عکاسی را به همراه دارید، باعث می شود که هر لحظه بتوانید عکس های بسیار زیباییی بگیرید.نمی شود که تصمیم گرفت که چه لنزهایی را در کیف خود قرار دهیم و یا سه پایه را با خود حمل کنیم یا خیر. درکل جمع کردن وسایل برای سفر سخت است ولی به راحتی می توانید ساعت ها وقت بگذارید تا لوازم ضروری سفر را در کیف کیت خود جمع کنید.

ابزار ضروری برای عکاسی در سفریک کوله پشتی راحت

در گام اول اگر کوله پشتی شما راحت نباشد و یا وزنش خیلی زیاد باشد شما نمی توانید از آن سفر آن طور که باید لذت ببرید. هنگامی که برای خرید کوله پشتی می روید، بهتر است که آن ها را امتحان کنید و راحت ترینشان را انتخاب کنید.

در خرید کوله پشتی باید مواردی مانند چگونگی تنظیم آن، بندها، دارا بودن جیب های خارجی برای بطری آب و یا سه پایه و یا دارا بودن سیستم جریان هوا برای خنک نگه داشتن پشت شما، را مورد بررسی قرار دهید به ویژه اگر به جای گرمی سفر می کنید. در خرید کوله پشتی گزینه های زیادی وجود دارد که شما فقط باید به دنبال بهترین گزینه برای خود باشید.

بند دوربین قابل تنظیم

هیچ چیزی رو مخ تر از این که دوربین را در دست بگیریم نیست. به همین دلیل ، دوربین حتما باید یک بند قابل تنظیم داشته باشد. با توجه به نیازی که دارید و یا طوری که راحت هستید باید بند مچی و یا گردنی خود را انتخاب کنید. بند باعث می شود که وزن دوربین بر روی بدن شما پخش شود و شما به راحتی آن را حمل کنید.

فیلتر‌های ND برای دوربین

از دیگر تجهیزات جانبی دوربین یا بهتر بگیم لوازم جانبی لنز‌ها، فیلترها هستند. برای عکاسی از منظره و عکاسی در سفر، داشتن یک فیلتر ND الزامی است. چون نوری که به سنسور می‌رسد را کاهش می‌دهند و تصویری صاف‌تر و باکیفیت‌تر ارائه می‌نمایند. اما اگر قصد عکاسی پرتره یا عکاسی از خیابان را دارید نیازی به این فیلتر نیست.

انواع میکروفون برای دوربین
این مقاله را بخوانید

ابزار ضروری برای عکاسی در سفرباتری‌ها

همان‌ گونه که نمی‌خواهید در زمان عکاسی در سفر کارت حافظه خالی کنید، مطمئناً دلتان نمی‌خواهد شارژ دوربین به طور ناگهانی و درست وسط ثبت عکس مورد علاقه‌تان تمام شود. احتمال دارد در طول سفر به مکانی برای خرید باتری دوربین دسترسی نداشته باشید و به مشکل بر بخورید. پس برای مقابله از این مسئله بهتر است که یک باتری اضافه با خود حمل کنید تا نگران این‌جور مشکلات نباشید.

نکته : وسایل تمیزکردن دوربین را باخود همراه داشته باشید حتما یک دمنده و یک پارچه برای تمیز کردن لنزها و دوربین درمواقع لازم با خود ببرید.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی