لباس مناسب برای عکاسی

لباس مناسب برای عکاسی

لباس مناسب برای عکاسی

در نمایندگی نیکون مطالب و نکات مربوط به لباس مناسب برای عکاسی عرضه می کنیم که هم برای عکاسان و هم برای افرادی که می خواهند عکس خوبی از خود بگیرند مفید است. در گذشته عکس هایی مرسوم بود که همه شبیه یکدیگر می پوشیدند یا همه سفید پوش بودند یا همه جین بر تن داشتند یا لباس های شکار و… ولی این ها همه مربوط به گذشته است. در یک عکس خانوادگی وقت خوبی است که خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید بهترین چهره، رنگ هایی که خود نمایی می کنند و…

لباس‌های لایه لایه

لباس‌های چندلایه پوشیدن عکس‌های شمارا زیبا تر می‌کند برای عکاسی همراه خود ژاکت، کت، مانتو، شومیز و یا شال داشته باشید این‌ها قابلیتی دارند که می‌توانند عکس شمارا با جزئیات بیشتری ثبت کنند و علاوه بر آن ژست‌های بیشتری را می‌توانید داشته باشید.

لباس مناسب برای عکاسیبا دیوارتان ست کنید

در زمان گرفتن عکس در آتلیه، بهتر است به فکر رنگ و طرح دیواری هم که قرار است این عکس‌ها روی آن نصب شود، باشید.احتمال دارد لباس‌های شما درعکس،به تنهایی بسیار زیبا باشد ولی قاب روی دیوار، با رنگ‌های دکور خانه، کاغذ دیواری و… چندان متناسب نباشد.

لباس‌های با ترکیب رنگی متناسب

می‌دانید که اصول و قواعدی برای ست کردن رنگ‌ها باهم وجود دارند. ازآنجایی‌که عکس لحظه‌ای است که ثبت می‌شود و هزاران بار می‌توان آن را نگاه کرد پس بهتر است هارمونی رنگی لباس خود را حفظ کنید. برای داشتن عکس زیبا اصول ست کردن رنگ در همه اجزای لباس را رعایت کنید.

آموزش عکاسی صنعتی
این مقاله را بخوانید

پوشاک مناسب وضعیت

علاوه بر این که باید برای شرایط جوی و تغییرات آن آماده باشید و لباس مناسب همراه خود داشته باشید باید با توجه به محیط، لباس مناسب داشته باشید به عنوان مثال کت شلوار رسمی برای عکاسی در منطقه جنگلی مناسب نیست و ست جین یا اسپرت همراه با پوتین یا کفش اسپرت مناسب تر هستند.

یا اگر می خواهید از خانواده ای در خانه خود عکس بگیرید نیازی نیست لباس شب بپوشند لباس های مرتب ولی عادی که مشخص باشد لباس خانه است برای عکاسی مناسب است در این نوع عکس ها نیازی نیست رنگ لباس افراد را با یکدیگر هماهنگ کنید. مهم این است که همه چیز تا حد امکان طبیعی جلوه کند.

لباس مناسب برای عکاسیلباس هایی که نارحتتان میکند نپوشید

  1. لباس‌های خیلی تنگ یا خیلی گشاد
  2. لباس‌های خراب
  3. لباس هایی در تضاد با آب و هوا

این نکته به ویژه باید مد نظر پدر و مادرها باشد. اگر در پوشش خود احساس راحتی نکنید در عکس به خوبی مشخص خواهد بود. اگر لباسی دارید که با آن احساس راحتی می کنید بهتر است از آن استفاده کنید. اگر با کفش پاشنه دار احساس راحتی نمی کنید می توانید پوتین هایی با پاشته های کوتاه یا سندل به پا کنید.

لباس‌های خراب مانند لباس‌هایی که مشکلاتی در قسمت زیپ یا آستین دارند و یا لباس‌هایی که با کوچک‌ترین حرکت شما فرم اصلی خود را از دست می‌دهند و تکان می‌خورند مانند تاب‌های دکلته ای که مرتب باید آن‌ها را بالا بکشید و یا شلوارهایی که در قسمت زیپ و یا کمر دچار مشکلاتی هستند. این لباس‌ها باعث می‌شوند شما تمرکز خود را هنگام ژست گرفتن ازدست‌داده و تمام حواس شما معطوف به ثابت نگه‌داشتن و حفظ حالت لباستان شود.

عکاسی کرلیان چیست؟
این مقاله را بخوانید
تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی