بهترین میکروفن یقه ای

بهترین میکروفن یقه ای

بهترین میکروفن یقه ای

در این مقاله ما به شما بهترین میکروفن یقه ای برای ضبط صدا توسط سیستم های هوشمند, تلفن همراه, لپ تاپ و دوربین فیلم برداری با توجه به قیمت و کیفیت جوانب مثبت و منفی از آنها را به معرفی می شود .

در گذشته ها مجریان و برگزار کنندگان سمینارها …از میکروفن های بزرگ استفاده میکردند اما امروزه از میکروفن های یقه ای استفاده میکنند که مشکلات سیم و قطع و وصل شدن را ندارند .بهترین میکروفن یقه ای  به دو دسته تقسیم میشوند .

  • میکروفن های یقه ای بی سیم یا بلوتوثی
  • میکروفن های یقه ای با سیم

اولین میکروفن که در اینجا قصد معرفی داریم میکروفن یقه ای بویا  BY-M1 این میکروفن یکی از پرطرفدارترین مدل از میکروفن های یقه ای در ایران میباشد.

بهترین میکروفن یقه اینقاط قوت این میکروفن :

  1. امکان استفاده در موبایل ،لپ تاپ و دوربین های فیلم برداری را دارا میباشد.
  2. کندانسور الکتریکی با کیفیت بالا دارد. رابط آن جک ۳٫۵ میلی متری است.منبع تغذیه باتری میباشد.
  3. از شاخصه های مهم این میکروفن میتوان به طول ۶متری سیم آن اشاره کرد.
  4.  داشتن فیلتر برش در فرکانس های پایین را میتوان از مشخصات و ویژگی های آن دانست.
  5. مناسب برای ضبط صدا با انواع سیستم های هوشمند ،حساسیت کم ومناسب برای ضبط در محیط عای شلوغ
  6. اقلام همراه این میکروفن میتوان به تبدیل جک ۳٫۵ به ۶ ،باتری و گیره اشاره کرد.

میکروفن یقه ای مدل BY-M1DM

این میکروفن هم از کندانسور برخوردار است و رابط آن جک ۳٫۵ میلی متری است و منبع تغذیه آن باتری است.اقلام همراه باتری نویز گیر و گیره میباشد.این دستگاه از دو میکروفن همه جهته که با یک سیم ۴ متری وصل شده اند تشکیل شده و برای ساخت پادکست و مصاحبه و هر شرایط دیگری که به بیش از یک میکروفن نیاز است فوق العاده میباشدسیم متصل کننده دو میکروفن ۲٫۸ متر طول دارد و با استفاده از گیره به لباس فرد متصل میشود.

معرفی عکاسی مادون قرمز
این مقاله را بخوانید

میکروفن یقه ای اینوی مدلYW-001

نوع میکروفن یقه ای است و درگاه ارتباطی اش جک ۳٫۵ میلی متری است امپدانس خروجی ۲۲۰۰اهم دارد.فیلتر نرم کنندگی صدا ندارد و قیمت ارزانی دارد.

میکروفن یقه ای آهوجا مدل UTP-30

یک میکروفن بسیار کاربردی از نوع مغناطیسی میباشد که گیرندگی صوتی خوبی دارد . در کشور هند تولید میشود از فرکانس ۱۰۰تا ۱۵۰۰۰ هرتز را پوشش میدهد از این میکروفن میتوانید در خبرنگاری و ساخت انواع کلیپ ها استفاده کنید.

وزن میکروفن پایین بوده و کیفیت خوبی دارد و هیچ مشکلی بعد ار وصل شدن برای شما بوجود نخواهد امد این میکروفن گزینه خوبی برای ضبط صدا و تهیه کلیپ های اموزشی است قابلیت نرم کنندگی صدا دارد

طول کابلی که درمیکروفن آهوجا استفاده میشود ۵ متر میباشد .باتری قلمی ۱٫۵ ولت برای شروع کار با این میکروفن لازم دارید . این محصول یک کیف چرمی هم به همراه خود دارد.

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM8PRO-K1

این میکروفن را میتوان نسخه توسعه یافته از میکروفن های وایرلس دانست که زمانی استفاده میشود که دو نفربا هم در حال صحبت باشند. اگر قصد انجام کارهای طولانی مانند گرفتن گزارش یا فیلم گرفتن را دارید گزینه خوبی برای کار شما است زیرا تا ۶ ساعت بدون وقفه میتواند به بهترین شکل عمل کند.

ویژگی های میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM8PRO-K1

این میکروفن مناسب سخنرانی و رابط آجک ۳٫۵ میلی متری است و منبع تغذیه آن باتری است فیلتر نرم کنندگی صدا دارد.

نقاط قوت میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM8PRO-K1

نقاط قوت ان کیفیت ضبط صدای خوب و وزن مناسب و محدود کردن صدای اطراف میباشد. بیش از ۶ ساعت کاربری مداوم با برد بیش از ۱۰۰ متر و قابلیت انتخاب حالت صدا دارد .و همچنین قابلیت اتصال به دوربین وکاربری آسان به همراه نمایشگر . نقاط ضعف این میکروفن بدنه پلاستیکی و مصرف بالای باتری است.

میکروفن رومیزی
این مقاله را بخوانید

میکروفن بویا مدلBY-WM6

ظیکی از بهترین میکروفن ها از خانواده بویا است .این میکروفون دارای برد بیش از ۱۰۰ متر است و بیشتر از ۸ ساعت عملکرد مداوم دارد و برای کارهای طولانی استفاده میشوداین میکیروفن یقه ای بی سیم طراحی شده برای استفاده روی دوربین های فیلم برداری و سایر لوازم حرفه ای ضبط کننده صداست .

ویژگی های میکروفون یقه ای بویا مدلBY-WM6

نوع کاربری  وکال،سخنرانی است و رابط:XLR ومنبع تغذیه باتری است و فیلتر نرم کنندگی صدا داردو نقاط قوت اش این است که برد بالایی دارد و کیفیت ساخت خوب نسبت به قیمت و کیفیت ضبط صدای عالی ،مناسب ضبط صدا در فرکانس های پایین است این میکروفن برای ضبط صدا در مکانهای شلوغ مناسب است. نقاط ضعف این میکروفن دکمه تغییر کانال و میوت صدا جایگذاری مناسبی ندارد و ممکن است در اثر فشار زیاد قطع شود.

بهترین میکروفن یقه ایمیکروفن یقه ای بیر داینامیک مدل TG L55C

این میکروفن مناسب برای خبرنگاران و سخنرا زنده و استودیویی طراحی شده .این میکروفن کندانسر با الگوی قطبی چند جهته مناسب برای صدابرداری از چند جهت مختلف است.

این میکروفن کندانسر با پاسخگویی فرکانسی کامل ۲۰تا۲۰۰۰۰هرتز محدوده ی باس ،تریبل قابل توجهی برای صدابرداری فراهم میکند این میکروفن در برابر اب . رطوبت مقاوم است

ویژگی های میکروفن یقه ای بیر داینامیک مدل TG L

 یکی از ویژگی ها ی آن وکال و سخنرانی است و فیلتر نرم  کنندگی دارد و فیلتر برش فرکانسهای پایین را داراست.

اگر برای کارها یحرفه ای نیاز به میکروفن یقه ای دارید گزینه مناسبی است ولی اگر کار شما حرفه ای نیست برای ضبط ویدیو میتوانید از گوشی هم استفاده کنید پیشنهاد ما برای شمامیکروفن های ارزان قیمت میباشد .

چگونه فوکوس دوربین را تنظیم کنیم؟
این مقاله را بخوانید
تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی