بهترین لوکیشن های عکاسی تهران

بهترین لوکیشن های عکاسی تهران

بهترین لوکیشن های عکاسی تهران

عکاسی با اینکه نیاز به تمرین و مهارت و طعم و مزه دارد اما امروزه همه می توانند این کار را با دوربین موبایلشان تجربه کنند. اگر به دنبال مکانی برای ثبت روزهای زیبای فصل جهار هستید نیازی به نگاه کردن ندارید. تهران پر از زیبایی های بی نظیر است.امروز قرار است نیکون به شما بهترین لوکیشن های عکاسی تهران را معرفی کند.

کاخ‌های پایتخت

نیازی به معرفی نیست. کاخ های گلستان و نیاوران و سعاداباد اولین پیشنهادات ما برای شما هستند. کاخ سعد اباد و نیاوران به استثنای معماری زیبای باستانی و فضایی وسیع و منحصر به فرد در اختیار شما قرار گرفته است. برای عکاسی بهاره کاخ نیاوران و برای عکاسی پاییزی کاخ سعد اباد توصیه می شود.

پله های رنگی ولیعصر

حتما تا بحال پله های رنگی ولیعصر را از نزدیک دیده اید. این پله های زیبا و رنگی حس و حال قشنگ و نشاط آوری به خیابان ولیعصر بخشیده اند و باعث به وجود آمدن یکی از لوکیشن های عکاسی تهران که بسیار پرطرفدار است شده اند. طراحی های جالب و متنوعی بر روی دیوار ها و پله های خیابان ولیعصر، مخصوصا نزدیک به پارک ساعی انجام شده است که شما می توانید آنها را پیش زمینه عکس های جذابتان کنید.

موزه زمان

یکی از تماشایی ترین عمارت ها و زیباترین لوکیشن های عکاسی تهران، موزه زمان است. این بنا در زعفرانیه تهران قرار دارد و دارای قدمتی ۸۰ ساله است. در معماری این عمارت انواع هنر های سنتی و با اصالت ایرانی شامل گچبری ها و کاشی کاری های خاص به کار رفته است که تبدیل به مکانی جذاب برای عکس برداری شده است، مخصوصا اگر عکسبرداری تاریخی باشد. علاوه بر این شما می توانید آثار تاریخی زیبای داخل موزه را هم از نزدیک مشاهده کنید.

عکاسی پرتره با زاویه باز
این مقاله را بخوانید

بهترین لوکیشن های عکاسی تهران

عمارت سعدآباد

یکی از معروف ترین عمارت های تهران کاخ سعد آباد است. در محوطه این کاخ، عمارت ها و کاخ ها متعددی قرار گرفته است که امروزه بیشترشان به موزه تبدیل شده اند. در کاخ سعدآباد طراحی های خاص و اشرافی مجللی انجام شده که باعث شده این کاخ به مجلل ترین عمارت کشور تبدیل شود. همچنین فضا و محوطه سرسبز و بزرگ این کاخ در شمال تهران یکی لوکیشن های عکاسی تهران است که مخصوصا در فصل بهار و پاییز طرفداران زیادی دارد. عکاس ها می توانند از نور و روشنایی پنجره های فراوان کاخ سعد آباد به خوبی استفاده کنند.

باغ موزه هنر ایرانی

یکی از بهترین عمارت ها برای عکاسی باغ موزه ایرانی است. در این عمارت زیبا و تاریخی، انواع صنایع دستی و معماری قرار گرفته است. سبک خاص و طراحی چشم نواز این این باغ موزه بین سایر عمارت ها زبانزد است. بنابراین شما می توانید این عمارت را به عنوان یکی از لوکیشن های عکاسی تهران در نظر بگیرید.

عمارت عین الدوله

یکی از قصرها زیبا و تاریخی ترین قدمت یک مدت طولانی عمارت عین الدوله است. معماری این عمارت شامل گچ و نقاشی های زیبا و همچنین منعکس کننده های ویژهای است که این بنا را به مکانی خاص و جذاب برای عکاسی تبدیل میکند. این عمارت باشکوه در نزدیکی خیابان هروی قرار دارد و یکی از مکان های ویژه در تهران برای عکاسی است.

بهترین لوکیشن های عکاسی تهراندریاچه چیتگر

دریاچه شهدای خلیج فارس واقع در غرب تهران یکی از لوکس ترین مکان ها برای عکاسی در تهران است. دیدگاه های دریاچه, برج بالا و پرندگان پرواز بر فراز دریاچه ایجاد بهترین فریم را می کند. از ساحل صخره ای نباید غافل شویم.
تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی