بهترین لنز برای عکاسی نجومی در سال ۲۰۲۱

بهترین لنز برای عکاسی نجومی در سال 2021

بهترین لنز برای عکاسی نجومی در سال ۲۰۲۱

بهترین لنز برای عکاسی نجومی در سال ۲۰۲۱ : تبدیل لنز به آسمان شب ، شما می توانید تصاویری از زیبایی بینظیر را ضبط کنید. با تکنیک های مناسب تجهیزات و پردازش عکس های خود را می تواند قابل توجه و پر از رنگ های روشن بر خلاف افراد دیگر محدود به زمین است.

در حالی که لنز بدون شک ، مهم ترین بخش در راه اندازی هر عکاس آنهاست. پیدا کردن بهترین لنز برای فصل عکاسی (و یا حتی برای عکاسی ماه) ، به خصوص برای کسانی که مایل به بررسی این سبک بسیار حیاتی است. اگر شما به دنبال برای بهترین لنز عکاسی نجومی هستید

در نمایندگی نیکون ادامه مطلب را مطالعه کنید تا بدانید که هنگام انتخاب لنز باید به چه نکاتی توجه کنید. در زیر ما لنزها را در انواع مختلف سوار و نقاط قیمت قرار دادیم.

لنز nikon z70

لنز ۷۰-۲۰۰ میلی متر f/2.8 بخش کلیدی بسیاری از تنظیمات عکاسان است. همانطور که در بالا دیدیم ، در حالی که زوایای وسیع رویکرد استاندارد برای بیشتر عکاسی نجومی است ، گاهی اوقات شما به یک لنز بلندتر نیاز دارید. انتخاب ۷۰-۲۰۰ میلی متر به شما انعطاف پذیری زیادی برای ایجاد ترکیباتی می دهد که ویژگی های متصل به زمین را که توسط ستارگان احاطه شده نشان می دهد.

مشخصات کلیدی Nikon Z 70-200mm f/2.8 VR S:

  1. طول کانونی: ۷۰-۲۰۰ میلی متر (۱۰۵-۳۰۰ میلی متر معادل سنسورهای برش)
  2. محدوده دیافراگم: f/2.8-f/22
  3. کوه نیکون Z
  4. پوشش فرمت: فول فریم
  5. ۱٫۶۴ ′ حداقل فاصله فوکوس
  6. ۳۴ ° ۲۰′-۱۲ ° ۲۰ ′ زاویه دید
  7. بزرگنمایی ۰٫۲ برابر
  8. فوکوس خودکار و فوکوس دستی
  9. موتور پله ای
  10. تثبیت تصویر
  11. یقه سه پایه متحرک متحرک
  12. اندازه فیلتر: ۷۷ میلی متر
  13. طول: ۸٫۶۶ ″
  14. وزن: ۲٫۹۹ پوند
میکروفن بی سیم رود مدل(WIRELESS GO)
این مقاله را بخوانید

اگر شما به دنبال یک لنز ۷۰-۲۰۰mm برای فصل های عکاسی, شما باید گزینه های بسیاری از جمله اول و سوم شخص لنز با و بدون تثبیت کننده تصویر است. برای آسترو, و غیره. این نسخه از f / 2.8 در f / 4 را ترجیح داده است اما این سیستم تثبیت کننده تصویر در اولویت نیست (مگر اینکه این قابلیت در هنگام عکسبرداری در برنامه های دیگر بخواهید).

بهترین لنز برای عکاسی نجومی در سال 2021در لنزهای عکاسی نجومی به دنبال چه چیزی باشید

هنگامی که مشغول عکاسی نجومی هستید ، مسائل مربوط به ترکیب بندی وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید. در حالی که آسمان شب زیبا است ، تصاویر شما اغلب بدون هیچ ویژگی زمینی برای زمین گیر کردن آنها صاف می شوند. فرایند ویرایش عکاسی نجومی می تواند بسیار متفاوت از سایر سبک های عکاسی باشد ، معمولا چندین عکس را روی هم قرار می دهد تا نور و رنگهای دور را که ممکن است با چشم غیر مسلح نامرئی باشد یا تصور بهتری از بارش شهابی ایجاد کند ، نشان دهد. همچنین تعدادی تجهیزات تخصصی از جمله ردیاب های کامپیوتری ستاره و تلسکوپ های کامل وجود دارد.

با این حال ، پایه و اساس همان عکاسی منظره است.

شما ترکیبی را که دوست دارید پیدا می کنید ، اطمینان حاصل کنید که هرگونه اجرام آسمانی که می خواهید در تصویر شما واقعاً وجود داشته باشند (برای مثال تنها می توانید در زمان های خاصی از سال از راه شیری عکس بگیرید) ، دوربین خود را روی سه پایه قفل کرده و برای مدت طولانی عکس بگیرید. قرار گرفتن در معرض (اما نه خیلی طولانی – که مشکل می شود).

تحول تاریخ عکاسی با دوربین نیکون
این مقاله را بخوانید

وقتی تنظیمات خود را کنترل می کنید ، چند چالش وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. اولین و واضح ترین این است که تاریک خواهد شد.

دومی ، که ممکن است کمتر بصری باشد ، این است که زمین دائماً در حال حرکت و چرخش است. همانطور که از سرعت شاتر طولانی تری برای ثبت نور بیشتر استفاده می کنید ، خطر تبدیل نقاط نقطه ای ستاره های دور به رگه را دارید.

هنگام انتخاب بهترین لنز برای عکاسی نجومی ، فاصله کانونی و دیافراگم اهمیت بیشتری پیدا می کنند.

فاصله کانونی

آسمان شب گسترده است و اغلب عکاسان نجومی می خواهید برای گرفتن عکس از آن را به عنوان آنجا که ممکن است. در نتیجه ، لنزهای زاویه باز اولتراسونیک قابل انتخاب هستند. برای بسیاری از عکاسان نجومی ، عرض لنز بالا وجود ندارد.

با این حال ، مواقعی وجود دارد که ممکن است لنز طولانی تری بخواهید. مانند عکاسی منظره ، ممکن است بخواهید یک لنز تله فوتو ویژگی های خاص زمینی را برجسته کند. یا اگر می خواهید یک جسم آسمانی خاص را برجسته کنید ، مانند نمای نزدیک از ماه ، لنزهای بسیار بلند ممکن است آنچه شما می خواهید باشد.

به یاد داشته باشید که هرچه لنز طولانی تر باشد ، تار شدن حرکت بیشتر مشکل ایجاد می کند. و احتمال دارد تا برای پایین نگه داشتن سرعت شاتر یا ثبت عکسهای بیشتر ، به ISO های بالاتر (که به طور غیرقابل قبول تصاویر پر سر و صدا را تهدید می کند) احتیاج داشته باشید و سختی و میزان پردازش را افزایش دهید.

اندازه حسگر در فیلمبرداری آنامورفیک چگونه است ؟
این مقاله را بخوانید

بهترین لنز برای عکاسی نجومی در سال 2021دیافراگم

برای عکاسی نجومی ، می خواهید افزایش ISO را محدود کنید. نویز ایجاد شده توسط ISO های بالا بر کیفیت تصویر شما تأثیر می گذارد. این بدان معناست که برای جبران نیاز به یک دیافراگم گسترده دارید.

ممکن است نگران عمق میدان با دیافراگم های گسترده باشید. خوشبختانه با فاصله تا ستارگان و احتمالاً فاصله با سایر اجزای تصویر ، تقریباً همیشه در بی نهایت تمرکز می کنید و عمق میدان بسیار وسیعی دارید ، صرف نظر از دیافراگم شما. بدیهی است که نمی توانید با فوکوس هم با اجسام نزدیک و هم با ستاره ها عکاسی کنید (حداقل بدون جمع آوری فوکوس) ، اما این به ندرت قابل ملاحظه است.

اکثر افراد برای عکاسی نجومی ، بیشتر شما لنزهایی با دیافراگم حداقل f/2.8 می خواهید ، اگرچه بیشتر از دیافراگم های f/2.0 یا بیشتر استفاده می شود.

تثبیت تصویر در عکاسی نجومی کاملاً بی فایده است زیرا در سه پایه عکس های طولانی تری می گیرید. تقریباً همیشه با فوکوس دستی به سمت بی نهایت عکاسی می کنید ، بنابراین سرعت فوکوس خودکار نیز مهم نیست.

انحراف رنگی

شما می خواهید لنزهایی را با حداقل اعوجاج پیدا کنید. انحراف رنگی تا حدودی با عکاسی نجومی تقویت می شود. در نتیجه ، معمولاً پرایم برای لنزهای زوم توصیه می شود. ساختار ساده لنزهای اصلی به آنها اجازه می دهد تا با دقت بیشتر و اعوجاج کمتر ساخته شوند. بسته به نیاز شما ، امکان لنز زوم وجود دارد ، اما اگر می توانید با یک لنز ثابت کنار بیایید ، باید یکی را انتخاب کنید.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی