نیکون لنز Nikkor Z 70-200mm f/2.8 را معرفی کرد

نیکون لنز Nikkor Z 70-200mm f/2.8

نیکون لنز Nikkor Z 70-200mm f/2.8 را معرفی کرد

نیکون در نمایشگاه CES از محصولات متنوعی در گروه دوربین و لنز رونمایی کرد که چند لنز با زیربرند نیکور هم در این لیست وجود دارند.

نیکون در CES 2020 از محصولات متنوعی رونمایی نمود. دوربین‌های جدید در دسته DSLR و Superzoom و لنزهایی از زیربرند Nikkor، از محصولات مهمی هستند که توسط برند ژاپنی در نمایشگاه CES امسال معرفی شدند. یکی از لنزهای مهمی که در کنفرانس خبری نیکون معرفی کرد، Nikkor Z 70–۲۰۰mm f/2.8 VR S  نامیده می شود.

نیکون لنز Nikkor Z 70-200mm f/2.8نیکون لنز Nikkor Z 70-200mm f/2.8 از المان‌های SR و فلورایت و ED استفاده می‌نماید که تصاویر کاملاً شفاف و تمیزی را در تمامی سطح فریم و دهانه‌ی دیافراگم، در کل بازه‌ی بزرگنمایی، ثبت می‌نماید. دهانه‌ی دیافراگم f/2.8 در لنز جدید نیکور به‌معنای توانایی ثبت تصاویر باکیفیت با جلوه‌ی بوکه است که سوژه‌ی اصلی را در نقطه‌ی‌ اصلی تمرکز عکس نشان میدهد. لنز تله‌فوتو در محصول جدید، کمترین فاصله‌ی حداقلی فوکوس را با۰/۵ متر فاصله‌ی فوکوس در کلاس خود ارائه می نماید.

کارایی فوکوس خودکار لنز نیکون Nikkor Z، با لنزهای مشهوری همچون AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR برابر است. در حالت تصویربرداری از سوژه‌های بسیار سریع نیز می‌توان کارایی بهینه‌ای از لنز جدید ژاپنی‌ها استخراج نمود. استفاده از سیستم فوکوس چندگانه در درایو فوکوس خودکار، نشان‌دهنده‌ی کارایی بسیار بالا و بهینه با کمترین انحراف ممکن می باشد که حتی در فواصل نزدیک نیز کیفیت بالایی را نشان میدهد.

نیکون با پیاده‌سازی ترکیبی از پوشش ANEO و Nano Crystal در لنز جدید دسته‌ی Z، در تصاویر ، تاری و جلوه‌های اضافه را به حداقل رسانده است. لنز جدید، دارای طراحی کوچک و سبک است که در ترکیب با دوربینی هماهنگ با سیستم لنز Z، می‌تواند کیفیت بالای تصویر را همراه ‌با قابلیت جابه‌جایی بهینه به عکاس نشان دهد. به‌علاوه برند ژاپنی قابلیت کنترل روی Focus Breathing  را با لنز جدید ارائه می‌نماید که نه‌تنها در زمان ضبط فیلم، بلکه در حالت عکس‌برداری با تغییر فوکوس، استفاده زیادی دارد.

اسمو چیست؟
این مقاله را بخوانید

لنز جدید خانواده‌ی Z از محصولات نیکور، مجهز به یک حلقه‌ی کنترلی است که همراه‌با پنل اطلاعات لنز و دکمه‌های عملیاتی روی آن، عملیات طبیعی و ساده و نرم را برای تصویربردار ممکن می‌سازد. مکانیزم VR نیز که در نام لنز جدید استفاده می‌گردد، کارایی جبران لرزش را دارد که در تاریخ لنزهای نیکور برای دوربین‌هایی با لنزهای قابل‌تعویض، یک پیشرفت قابل‌توجه بحساب می‌آید. درنهایت از قابلیت‌های مهم لنز Nikkor Z می‌توان به مقاومت در برابر قطرات آب و گرد‌وغبار و همچنین پوشش فلورئوری برای محافظت در برابر خاک، آب، روغن و گردو‌غبار اشاره نمود.

مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی دوربین‌های DSLR ، دوربین های بدون آینه و دیگر محصولات نیکون نیاز دارید را در بخش محصولات نمایندگی نیکون بیابید. همچنین شما می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت نمایندگی نیکون با کارشناسان فروش تماس گرفته و هرگونه سوال در مورد خرید و یا قیمت محصولات و همچنین ضمانت و خدمات پس از فروش نیکون را، جویا شوید. این آگاهی شما را در خرید مطمئن و ارزان یاری خواهد داد.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی