نمایندگی نیکون در خوزستان

نمایندگی نیکون در خوزستان

نمایندگی نیکون در خوزستان

 

هموطنان گرامی ! با توجه به اینکه هم اکنون در استان خوزستان هیچ نمایندگی رسمی نیکون تاسیس نگردیده چنانچه در حال حاضر از محصولات نیکون استفاده میکنید و یا در جستجوی یک مجموعه ای معتبر و مجاز برای بهره مندی از خدمات و مشاوره های رایگان محصولات نیکون هستید ، می توانید با نمایندگی اصلی نیکون در تهران ارتباط برقرار کرده و کلیه خدمات و مشاوره های مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

نمایندگی نیکون در تهران که جزو نمایندگی های رسمی و معتبر بوده ، سالهاست که با فعالیت های گسترده ، سرویس و خدمات ویژه پس از فروش را به مشتریان خود ارائه میدهد. این نمایندگی با تحقیق و بررسی دقیق خواسته های مشتریان ، در شناسایی نیازهای آنان در زمینه تجهیزات عکاسی موفق بوده و توانسته است برای پاسخگویی و حل کلیه مشکلات آنان از طریق روش های استاندارد و اصولی وارد عمل شود.

از ویژگی های مهم نمایندگی نیکون در تهران میتوان به این موارد اشاره کرد :

در اختیار داشتن کارشناسان ماهر و با تجربه و متعهد ، و همچنین به روز بودن دانش و اطلاعات آنان در مورد محصولات نیکون

توجه و اهمیت به نیازها و خواسته های مشتریان

پاسخگویی تلفنی همه روزه جهت رفع مشکلات و سوالات مشتریان

در نمایندگی نیکون در تهران سعی بر این است که تمامی کارکنان تعهد بالا و حسن برخورد با مشتری را سرلوحه خود قرار داده و خود را موظف به داشتن برخورد حرفه ای با کاربر و پاسخگویی سوالات به بهترین شکل میدانند. به همین جهت تاکید همیشگی مدیریت نمایندگی نیکون در تهران رعایت اصول مشتری مداری و جلب رضایت کاربر می باشد. و در همین راستا کارشناسان باتجربه و با اخلاق را گردهم آورده تا در زمینه نرم افزاری و سخت افزاری محصولات نیکون ، سریعترین پاسخگویی و بهترین سرویس ها را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند.

نمایندگی نیکون در تهران نه تنها بر فروش دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری فعالیت دارد بلکه در زمینه تعمیرات تخصصی انواع دوربین نیکون ، تعمیر قطعات صدمه دیده توسط قطعات اصل و اورجینال، ارائه ضمانت نامه بعد از تعمیر، ارائه انواع لوازم جانبی عکاسی هم فعال می باشد.

همچنین با توجه به اینکه درخواست های کاربران مبنی بر تعمیرات محصولات نیکون در نمایندگی تهران مکرر می باشد ، تصمیم گرفتیم که امکانات لازم را در جهت ارسال کالا به محل فراهم آورده و برترین مخصصین را در زمینه تعمیرات انتخاب نماییم . اگر ساکن استان خوزستان هستید ، در صورت بروز هر گونه مشکل در دستگاه ، می توانید با اطمینان خاطر کالای خود را به نمایندگی نیکون در تهران ارسال کرده و در اسرع وقت آن را در صحت و سلامت کامل ، در شهر خود تحویل بگیرید.

قابل ذکر است که شما مشتریان عزیز می توانید برای ایجاد ارتباط با نمایندگی نیکون در تهران، از روش های ارتباطی ذکر شده در سایت اقدام نمایند.

 

مطالب مرتبط :

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی